Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Ik zie Willem nog in de lucht hangen. Man wat kon die gast koppen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Ruppppert


denistel

Citaat van: poelie-lwd op oktober 22, 2019, 08:10:12
Ik zie Willem nog in de lucht hangen. Man wat kon die gast koppen.

1-0 en 2-0 op voorzetten van Bults wat een kopkracht idd

denistel

Citaat van: Ruppppert op oktober 22, 2019, 11:13:22
hier zijn de beelden :)
https://www.instagram.com/p/B3KdvrQHt3Y/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

Weergaloos die wedstrijd Harry vd Laan scoorde op allerlei manieren dat was echt
genieten toen.

moodygrunn

Citaat van: reisbureau op oktober 21, 2019, 17:41:28
:0=

Kerala Blasters maakte een positieve start van het seizoen van de Indiase Super League. Dat het publiek in Kochi, en teamgenoot Gianni Zuiverloon, kon juichen was te danken aan Bartholomew Ogbeche. De gewezen Willem II-spits nam tegen ATK (2-1) beide treffers voor zijn rekening.

https://twitter.com/IndSuperLeague/status/1186152634484432897

Hier de beelden. Ogbeche maakt zn debuut, opnieuw in het geel-blauw, opnieuw schiet hij met scherp.  |:)
In Henk en Sandor we trust

speculeter

In de winterstop maar vastleggen  :zweep

666

Waarom werd er destijds eigenlijk niet verlengd met v/d Laan. We promoveerden en hij ging weg naar Den Bosch als ik het goed heb.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op oktober 22, 2019, 08:10:12
Ik zie Willem nog in de lucht hangen. Man wat kon die gast koppen.
top idd en de heer R Boere ook. Die sprong boven de keepers uit

sunderland

Citaat van: 666 op oktober 22, 2019, 19:19:10
Waarom werd er destijds eigenlijk niet verlengd met v/d Laan. We promoveerden en hij ging weg naar Den Bosch als ik het goed heb.
lag aan Cambuur, waren veel te laks. Denbosch kwam sneller en duidelijker en het was nog niet bekend of we zouden promoveren. Hij had er overigens flink spijt van. Hij stond in Zwolle met de tranen in de ogen. Ik vond het trouwens toen ook vreselijk. Na Carlo de leeuw was hij mijn held. Kat zelfs naar hem vernoemd 8)

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 22, 2019, 11:43:45
Weergaloos die wedstrijd Harry vd Laan scoorde op allerlei manieren dat was echt
genieten toen.
hij deed niet aan warming up. Wist de trainer ook. Tegen Groningen na 1 x heen en weer erin na weken blessure leed  Assist en goal.

666

Citaat van: sunderland op oktober 22, 2019, 19:26:44
lag aan Cambuur, waren veel te laks. Denbosch kwam sneller en duidelijker en het was nog niet bekend of we zouden promoveren. Hij had er overigens flink spijt van. Hij stond in Zwolle met de tranen in de ogen. Ik vond het trouwens toen ook vreselijk. Na Carlo de leeuw was hij mijn held. Kat zelfs naar hem vernoemd 8)

Ik heb ook genoten van hem, wat een spits was dat zeg. En nee ik heb niemands naar hem vernoemd  :_schater
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

carlo de leeuw

Is niet moeilijk te raden wat mijn favoriete Cambuur speler was  :) maar Haagse Harry was ook een geweldenaar. Overigens Jack "el butre" de Gier vond ik ook een fantastische spits.

Galdiano

Citaat van: carlo de leeuw op oktober 22, 2019, 20:45:17
Is niet moeilijk te raden wat mijn favoriete Cambuur speler was  :) maar Haagse Harry was ook een geweldenaar. Overigens Jack "el butre" de Gier vond ik ook een fantastische spits.

De beste spits die we ooit hebben gehad is Thijs Houwing!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Met Arnold Herder en Kerst Hofman op de flanken ondersteund door René vd Weij op tien.

Wat een armoede toen.

Stiens

Citaat van: Treb op oktober 22, 2019, 23:31:34
Met Arnold Herder en Kerst Hofman op de flanken ondersteund door René vd Weij op tien.

Wat een armoede toen.

Die waren nu inderdaad in geen 100 jaar in de basiself gekomen..
Herder heeft nog een tijdje bij MKV gespeeld en Kerst speelde volgens mij vorig jaar nog bij vv Noordbergum. René is dacht ik al een tijdje trainer, dit seizoen bij Genemuiden als ik me niet vergis. Bovenaan in de Hoofdklasse. Heeft ook nog bij Cambuur gewerkt als fysiek trainer o.i.d. toch?