Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Indrukwekkend.
Zou mooi zijn als hier vanuit de supporters op noord misschien wat aandacht aan besteed kan worden middels een spandoek (sterkte Chris)?
Heeft toch behoorlijk wat wedstrijden voor onze club gespeeld.

PePe

Marcel Keizer heeft in Al Jazira FC een nieuwe club gevonden. Hij volgt Jurgen Streppel op in Abu Dhabi.

denistel

Citaat van: PePe op oktober 14, 2019, 17:14:42
Marcel Keizer heeft in Al Jazira FC een nieuwe club gevonden. Hij volgt Jurgen Streppel op in Abu Dhabi.

zat ie al eerder die poenschepper

moodygrunn

Ik kan hem geen ongelijk geven. Als je je morele principes opzij zet en geen sportieve ambities hebt, ga dan maar geld scheppen.
In Henk en Sandor we trust

Welke oud speler(s) wisten nog meer 4 of meer doelpunten in 1 wedstrijd te maken? Weten jullie dit zo?

hobbes

Ik las dat de laatste die dat gedaan had Harry van der Laan was.

Lore

Citaat van: Post op oktober 19, 2019, 07:34:55
Welke oud speler(s) wisten nog meer 4 of meer doelpunten in 1 wedstrijd te maken? Weten jullie dit zo?

Ogbeche, maar dat was een oefenwedstrijd

reisbureau

:0=

Kerala Blasters maakte een positieve start van het seizoen van de Indiase Super League. Dat het publiek in Kochi, en teamgenoot Gianni Zuiverloon, kon juichen was te danken aan Bartholomew Ogbeche. De gewezen Willem II-spits nam tegen ATK (2-1) beide treffers voor zijn rekening.

denistel

Citaat van: hobbes op oktober 19, 2019, 07:57:05
Ik las dat de laatste die dat gedaan had Harry van der Laan was.

kan het me niet voor de geest halen misschien in de begin jaren

zeewolde

Ik dacht Willem van der Ark onder Korbach tegen Willem 2 bij die 5-0 overwinning. Kan het alleen nergens vinden wie er toen scoorden.

justremco

Citaat van: denistel op oktober 21, 2019, 18:06:47
kan het me niet voor de geest halen misschien in de begin jaren

4️⃣ - Issa Kallon is de 1e speler van @SCCambuurLwd met 4 goals in een competitieduel sinds Harry van der Laan op 5 september 1997 (4-2 tegen Excelsior in de Eerste Divisie). #CAMOSS #cambuur

denistel

Citaat van: zeewolde op oktober 21, 2019, 21:20:02
Ik dacht Willem van der Ark onder Korbach tegen Willem 2 bij die 5-0 overwinning. Kan het alleen nergens vinden wie er toen scoorden.

die maakte er toen 3 volgens mij bults en rontberg scoorden volgens mij ook

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 21, 2019, 21:51:00
die maakte er toen 3 volgens mij bults en rontberg scoorden volgens mij ook
klopt idd met die rookbom

hobbes

denistel

klopt allemaal prachtige avond toen er is wel een mooi
filmke van