Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 08, 2019, 12:02:21
Tot nu toe dank ik voor hun reactie en/of citaat;

Collingwood
Speculeter
El Flaco
Okkele
GeelBlauwStiens
Kuzmanovic-Apeldoorn
Delfzijl/Cambuur
Cor
JandeHulk

Ik zal iets maken in de trant van;

Beste Carlo

Namens (hier de namen van iedereen die op mijn bericht reageert tot komende dinsdag) en alle andere leden van het supportersforum Cambuur Online wensen we je veel beterschap, sterkte en kracht toe in je herstel

Sportieve groet,

Cambuur Online
'' Voor Supporters, Door Supporters''

De kaart zal ik voorzien van een mooi Cambuur ontwerp die ik hier nog zal delen
Iedereen die er nog bij op wil; Citeer of reageer, dan gaat hij komende woensdag de deur uit  |:)

Helemaal goed ! Netjes zo hoor !
Een mooi gebaar, mochten er kosten zijn wil ik best mee betalen.
Dank je wel.

Drumfather SCC

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 08, 2019, 18:28:33
Helemaal goed ! Netjes zo hoor !
Een mooi gebaar, mochten er kosten zijn wil ik best mee betalen.
Dank je wel.

De kosten neem ik graag op me want ik doe graag iets voor ons mooie Forum en uit naam van onze mooie club en dito supporters |:)
Dus heel erg graag gedaan en bedankt voor je aanbod!
Ik zal dinsdag een voorbeeld van de kaart posten

punkman

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 06, 2019, 19:20:51
Ik zat hier ook al aan te denken; Ik wil het wel op mij nemen, het sturen van een kaart!

Als we nou een week lang namen van Forumleden verzamelen door mijn bericht even te citeren (Mag met de Nickname of de echte) dan zorg ik er voor dat er een kaart met onze namen en namens het CO-Forum bij Carlo terecht komt  |:)

Of er moet een ander idee zijn?
:thumbsup

Bankzitter

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 06, 2019, 19:20:51
Ik zat hier ook al aan te denken; Ik wil het wel op mij nemen, het sturen van een kaart!

Als we nou een week lang namen van Forumleden verzamelen door mijn bericht even te citeren (Mag met de Nickname of de echte) dan zorg ik er voor dat er een kaart met onze namen en namens het CO-Forum bij Carlo terecht komt  |:)

Of er moet een ander idee zijn?
Mooi gebaar!
:thumbsup

De Gast


ruubmac

Citaat van: De Gast op augustus 08, 2019, 21:27:41
Zonde!

Voor Catania, ja! Die gast kan immers totaal niet voetballen.

Vlampiep

Citaat van: ruubmac op augustus 08, 2019, 21:36:08
Voor Catania, ja! Die gast kan immers totaal niet voetballen.
Dat werd hier ook gezegd over Anderson. 8P

ruubmac

Citaat van: Vlampiep op augustus 08, 2019, 21:38:21
Dat werd hier ook gezegd over Anderson. 8P

Dat is zo. Toch kon Anderson het in zijn Cambuurtijd al beter dan Mbende heeft laten zien ;)

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 08, 2019, 21:38:21
Dat werd hier ook gezegd over Anderson. 8P
was dat hier dan ook niet zo?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2019, 00:07:29
was dat hier dan ook niet zo?
Soms was hij ontzettend goed en soms maakte hij fouten. Bij Cambuur had hij te weinig tijd om te kunnen groeien. Ook kwam hij vaak in de problemen doordat de vleugelspeler zijn man liet lopen en hij plotseling in een overtal situatie verkeerde.
Maar vanuit de TS is het begrijpelijk dat je kiest voor een evenwichtige en ervaren verdediger.

YellowBlue

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 08, 2019, 12:02:21
Tot nu toe dank ik voor hun reactie en/of citaat;

Collingwood
Speculeter
El Flaco
Okkele
GeelBlauwStiens
Kuzmanovic-Apeldoorn
Delfzijl/Cambuur
Cor
JandeHulk

Ik zal iets maken in de trant van;

Beste Carlo

Namens (hier de namen van iedereen die op mijn bericht reageert tot komende dinsdag) en alle andere leden van het supportersforum Cambuur Online wensen we je veel beterschap, sterkte en kracht toe in je herstel

Sportieve groet,

Cambuur Online
'' Voor Supporters, Door Supporters''

De kaart zal ik voorzien van een mooi Cambuur ontwerp die ik hier nog zal delen
Iedereen die er nog bij op wil; Citeer of reageer, dan gaat hij komende woensdag de deur uit  |:)

Zet mij er ook op graag!

Bankzitter

Citaat van: Vlampiep op augustus 09, 2019, 08:21:41
Soms was hij ontzettend goed en soms maakte hij fouten. Bij Cambuur had hij te weinig tijd om te kunnen groeien. Ook kwam hij vaak in de problemen doordat de vleugelspeler zijn man liet lopen en hij plotseling in een overtal situatie verkeerde.
Maar vanuit de TS is het begrijpelijk dat je kiest voor een evenwichtige en ervaren verdediger.

Mbende was niet goed genoeg voor een basisplek. Maar er wordt nu een fysiek sterke backup gezocht en dan had je hem net zo goed nog een jaartje kunnen houden.

Geelblauwstiens

Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2019, 09:56:48
Mbende was niet goed genoeg voor een basisplek. Maar er wordt nu een fysiek sterke backup gezocht en dan had je hem net zo goed nog een jaartje kunnen houden.
Tenzij hij een clausule had waarin stond dat we een tweede jaar een verdubbeling van salaris moeten betalen. Volgens mij weten we (gelukkig) niet alles.

Drumfather SCC

Citaat van: YellowBlue op augustus 09, 2019, 09:26:33
Zet mij er ook op graag!

Komt voor de (Erik) bakker  |:)
Tsja, Als het toch in het Topic ''Oud Spelers'' staat.... :_schater ;)

Je staat op de lijst, bedankt!

Cambuur Groningen

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 09, 2019, 10:51:49
Komt voor de (Erik) bakker  |:)
Tsja, Als het toch in het Topic ''Oud Spelers'' staat.... :_schater ;)

Je staat op de lijst, bedankt!
en mij ook graag, prima idee!