Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Beste peer die bakker maar ik denk dat Henk er wel klaar mee is. Met de punt naar voren heeft hij hier zijn allerbeste tijd gehad. Bij Zwolle hobbelde hij mee en bij graafschap werd het niks meer.

Bankzitter

Als Henk en Sander hem gewild hadden, dan had hij inmiddels hier al gespeeld.
Ik vind het persoonlijk een prima speler, maar ze kennen hem heel goed en past blijkbaar niet in het plaatje.

Geelblauwstiens

Leuk rustig sympathiek. Was voor ons een topspeler. Ik snap idd ook dat er verder wordt gekeken om te bouwen. Erik bedankt voor de mooie jaren.

justremco

New Levski striker Nigel Robertha scored the first in tonight's 2-0 league win over newcomers Tsarsko selo that sent Levski to the top of the table https://twitter.com/shumansko/status/1158469163351990272/video/1

zeewolde

Gaat Mbende naar Catania Calcio?

Las dat een journalist info over hem zoekt

zeewolde

http://www.masport.it/catania-mercato-mbende-in-arrivo-per-la-difesa/mijn italiaans is niet zo goed , maar lijkt daar daadwerkelijk heen te gaan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op augustus 06, 2019, 12:20:50
http://www.masport.it/catania-mercato-mbende-in-arrivo-per-la-difesa/mijn italiaans is niet zo goed , maar lijkt daar daadwerkelijk heen te gaan.
Serie C vergelijkbaar met 'Serie B olandese' ?
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 06, 2019, 13:12:24
Serie C vergelijkbaar met 'Serie B olandese' ?
met een nete aanhang

Bankzitter

Zal je zien dat het weer een gevalletje Djavan Anderson gaat worden die iets te makkelijk is afgeschreven.


rudie

Kevin Jansen naar Iran


Drumfather SCC

Citaat van: Cor op augustus 06, 2019, 19:05:12
Klote voor hem, sterkte. Iets gezamenlijks, kaart o.i.d. sturen?

Ik zat hier ook al aan te denken; Ik wil het wel op mij nemen, het sturen van een kaart!

Als we nou een week lang namen van Forumleden verzamelen door mijn bericht even te citeren (Mag met de Nickname of de echte) dan zorg ik er voor dat er een kaart met onze namen en namens het CO-Forum bij Carlo terecht komt  |:)

Of er moet een ander idee zijn?

Jandehulk

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 06, 2019, 19:20:51
Ik zat hier ook al aan te denken; Ik wil het wel op mij nemen, het sturen van een kaart!

Als we nou een week lang namen van Forumleden verzamelen door mijn bericht even te citeren (Mag met de Nickname of de echte) dan zorg ik er voor dat er een kaart met onze namen en namens het CO-Forum bij Carlo terecht komt  |:)

Of er moet een ander idee zijn?
goed gebaar...netjes...