Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: rudie op augustus 06, 2019, 18:45:31
Kevin Jansen naar Iran

Wat moet je daar, wat een land om in te verblijven.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op augustus 06, 2019, 20:08:52
Wat moet je daar, wat een land om in te verblijven.

Ja? Ben je er vaak geweest?  :proost

Cor

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 06, 2019, 19:20:51
Ik zat hier ook al aan te denken; Ik wil het wel op mij nemen, het sturen van een kaart!

Als we nou een week lang namen van Forumleden verzamelen door mijn bericht even te citeren (Mag met de Nickname of de echte) dan zorg ik er voor dat er een kaart met onze namen en namens het CO-Forum bij Carlo terecht komt  |:)

Of er moet een ander idee zijn?

Kom maar op

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 06, 2019, 19:20:51
Ik zat hier ook al aan te denken; Ik wil het wel op mij nemen, het sturen van een kaart!

Als we nou een week lang namen van Forumleden verzamelen door mijn bericht even te citeren (Mag met de Nickname of de echte) dan zorg ik er voor dat er een kaart met onze namen en namens het CO-Forum bij Carlo terecht komt  |:)

Of er moet een ander idee zijn?

Prima idee dit ! Wordt steeds beter ons forum.....
Doe graag mee, heb van Carlo genoten vroeger.
Bedankt voor jou zeer toffe actie Drum..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt


666

Citaat van: Lore op augustus 06, 2019, 20:24:30
Ja? Ben je er vaak geweest?  :proost

:_schater tranen in de ogen.
Fijn land hoor daar
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

okkele

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 06, 2019, 19:20:51
Ik zat hier ook al aan te denken; Ik wil het wel op mij nemen, het sturen van een kaart!

Als we nou een week lang namen van Forumleden verzamelen door mijn bericht even te citeren (Mag met de Nickname of de echte) dan zorg ik er voor dat er een kaart met onze namen en namens het CO-Forum bij Carlo terecht komt  |:)

Of er moet een ander idee zijn?
heel goed.
wat mij betreft met echte namen,zoiets serieus als dit moet met respect.
ik zal je een persoonlijk bericht sturen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

El FLaco

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 06, 2019, 19:20:51
Ik zat hier ook al aan te denken; Ik wil het wel op mij nemen, het sturen van een kaart!

Als we nou een week lang namen van Forumleden verzamelen door mijn bericht even te citeren (Mag met de Nickname of de echte) dan zorg ik er voor dat er een kaart met onze namen en namens het CO-Forum bij Carlo terecht komt  |:)

Of er moet een ander idee zijn?

TOP!

Collingwood

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 06, 2019, 19:20:51
Ik zat hier ook al aan te denken; Ik wil het wel op mij nemen, het sturen van een kaart!

Als we nou een week lang namen van Forumleden verzamelen door mijn bericht even te citeren (Mag met de Nickname of de echte) dan zorg ik er voor dat er een kaart met onze namen en namens het CO-Forum bij Carlo terecht komt  |:)

Of er moet een ander idee zijn?

:thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 06, 2019, 19:20:51
Ik zat hier ook al aan te denken; Ik wil het wel op mij nemen, het sturen van een kaart!

Als we nou een week lang namen van Forumleden verzamelen door mijn bericht even te citeren (Mag met de Nickname of de echte) dan zorg ik er voor dat er een kaart met onze namen en namens het CO-Forum bij Carlo terecht komt  |:)

Of er moet een ander idee zijn?
helemaal goed?

Drumfather SCC

Citaat van: speculeter op augustus 07, 2019, 22:12:09
helemaal goed?

Tot nu toe dank ik voor hun reactie en/of citaat;

Collingwood
Speculeter
El Flaco
Okkele
GeelBlauwStiens
Kuzmanovic-Apeldoorn
Delfzijl/Cambuur
Cor
JandeHulk

Ik zal iets maken in de trant van;

Beste Carlo

Namens (hier de namen van iedereen die op mijn bericht reageert tot komende dinsdag) en alle andere leden van het supportersforum Cambuur Online wensen we je veel beterschap, sterkte en kracht toe in je herstel

Sportieve groet,

Cambuur Online
'' Voor Supporters, Door Supporters''

De kaart zal ik voorzien van een mooi Cambuur ontwerp die ik hier nog zal delen
Iedereen die er nog bij op wil; Citeer of reageer, dan gaat hij komende woensdag de deur uit  |:)

Jandehulk


Stiens

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 06, 2019, 19:20:51
Ik zat hier ook al aan te denken; Ik wil het wel op mij nemen, het sturen van een kaart!

Als we nou een week lang namen van Forumleden verzamelen door mijn bericht even te citeren (Mag met de Nickname of de echte) dan zorg ik er voor dat er een kaart met onze namen en namens het CO-Forum bij Carlo terecht komt  |:)

Of er moet een ander idee zijn?

|:) |:)

Collingwood

Mbende nu definitief naar Catania (Serie C).
Kalmte alleen kan u redden.