Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2018, 11:51:35
Toch ook wel wat teleurstellend na alle goede verhalen in het verleden...

Had nog wel mee kunnen komen met dit middenveld...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2018, 11:57:17
Wat die Smeets nou nog dikker dan toen 'ie hier wegging?
Rond 10 kg lichter, beweerde hij zelf.
Henk, held, bedankt

Montana

Boutzamar naar Harkemase Boys

Lore

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2018, 11:57:17
Wat die Smeets nou nog dikker dan toen 'ie hier wegging?

Ik dacht juist dat hij echt veel dunner was

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2018, 12:21:47
Rond 10 kg lichter, beweerde hij zelf.

Dus hij kon eindelijk zijn eigen enkels weer zien?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Montana

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2018, 12:21:47
Rond 10 kg lichter, beweerde hij zelf.

Kun je nagaan wat een klojo hij is

PePe

Door het ontslag van Jean-Paul De Jong bij FC Utrecht, neemt Marinus Dijkhuizen die taak tijdelijk waar.

oost

Dan is het lek nu boven bij fc utrecht  :zweep :zweep

Bankzitter

Was die Jean Paul de Jong ook niet kort bij ons in beeld voordat Ten Hag naar Ajax vertrok?

Oosttribune

Vanavond afscheid van Barto, zullen wel wat oud spelers op de tribune zitten, ik verwacht Henk en Sandor ook wel... winnen en goed afscheid nemen, echte cambuur avond |:)

LWD vak 7

Zonet op Leo een compilatie van enkele hoogtepunten van Barto. Schitterend. Ook hoe hij over Cambuur en Leeuwarden praat. Het is en blijft de held van mijn zoon van 12.

Kuzmanovic-Apeldoorn

vanavond maar even een shirtje kopen, het liefst zou ik die zwarte uit 2013 nog hebben...
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 07, 2018, 10:45:57
vanavond maar even een shirtje kopen, het liefst zou ik die zwarte uit 2013 nog hebben...

Donker gekleurd he! Wij zouden ons allen netjes gedragen op dit forum

LWD vak 7

Bryan Smeets is wel bepalend bij Top Oss. Toch jammer dat het er hier niet geworden is wat wij er allemaal van verwacht hadden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: LWD vak 7 op september 09, 2018, 11:00:12
Bryan Smeets is wel bepalend bij Top Oss. Toch jammer dat het er hier niet geworden is wat wij er allemaal van verwacht hadden.
Vond em ook goed gisteren
Henk, held, bedankt