Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Hij is zeker 10/15 kg lichter lijkt het.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op september 09, 2018, 13:24:27
Hij is zeker 10/15 kg lichter lijkt het.
waarom NU wel en bij Cambuur niet.

Geelblauwstiens


Cambuur Groningen


Bankzitter

Zoiets zou nu dus ook niet meer voorkomen. Alle spelers zijn al vroeg in de voorbereiding gehaald, nu veel meer trainingen per week, laatst zelfs een trainingswedstrijd op zaterdag georganiseerd voor de wisselspelers. Ook geen ruimte meer voor te grote ego's , heb ik het idee.

Drumfather SCC

Robbert te Loeke heeft het niet makkelijk in Groesbeek, tot ergernis van zijn trainer Eric Meijer; https://youtu.be/IMveCg2dKBo  :_schater
Ongelooflijk dit....

EdsjeSCC

Overal waar Dijkhuizen tegenwoordig komt gaat het lekker

PePe

Fred Grim: ''Het was echt moeilijk om nee te zeggen tegen Cambuur'' pffffffff

LWD vak 7

Ik kon bij Sparta veel meer verdienen. Was een veel eerlijker antwoord geweest.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: LWD vak 7 op september 19, 2018, 18:12:24
Ik kon bij Sparta veel meer verdienen. Was een veel eerlijker antwoord geweest.

Ja precies.... daar hou ik dus ook van, en dan kan ik het ook wel begrijpen en accepteren.
Maar het lijkt soms wel dat de hele wereld overal een lulverhaal van moet maken.
Wat mij betreft heeft hij zijn krediet verspeelt niet meer aan de bak bij Cambuur.
Maar ja dat dacht ik ook van Foeke, en die werkt er nu ook......

Scc4-ever

#6535
Citaat van: PePe op september 19, 2018, 17:49:28
Fred Grim: ''Het was echt moeilijk om nee te zeggen tegen Cambuur'' pffffffff
wat een bullshit. Hij kon hier hoofdtrainer worden. Uiteindelijk koos hij ervoor om assistent te worden bij sparta waarmee hij uiteindelijk ook degradeerde.  Erg ongeloofwaardig is hij hoor. Hij hoeft van mij ook in de toekomst niet trainer te worden bij cambuur.

V-man

Het is wel een mooi PR-dingetje, die "mosterd na de maaltijd uitspraken", voor Cambuur!

PePe

Fred Grim is inmiddels hoofdtrainer van RKC Waalwijk. Maar nog niet heel lang geleden onderhandelde hij met SC Cambuur, die hij met pijn in het hart af moest zeggen. "Ik had drie mogelijkheden: hoofdtrainer bij Cambuur, assistent bij Sparta en nog een andere echt mooie aanbieding van een club die ik niet kan noemen", begint Grim in Voetbal International. "Het was tot buikpijn aan toe, omdat de keuze zo moeilijk was. Ik kwam er gewoon niet uit." Volgens Foeke Booy was de aanstelling bijna rond. "Ik heb bij alle clubs open kaart gespeeld, heb nooit toezeggingen gedaan en dan word je geconfronteerd met berichten alsof je een keuze hebt gemaakt. Maar het was echt moeilijk om nee te zeggen tegen Cambuur. Ik was al twee keer eerder dichtbij een akkoord met de club, dat speelde ook mee. Eerst mocht ik niet van de KNVB, toen ik bij Jong Oranje zat en daarna hielden ze mij aan mijn contract als assistent. Maar Cambuur zit in mijn hart."

Scc4-ever

Citaat van: PePe op september 19, 2018, 23:40:07
Fred Grim is inmiddels hoofdtrainer van RKC Waalwijk. Maar nog niet heel lang geleden onderhandelde hij met SC Cambuur, die hij met pijn in het hart af moest zeggen. "Ik had drie mogelijkheden: hoofdtrainer bij Cambuur, assistent bij Sparta en nog een andere echt mooie aanbieding van een club die ik niet kan noemen", begint Grim in Voetbal International. "Het was tot buikpijn aan toe, omdat de keuze zo moeilijk was. Ik kwam er gewoon niet uit." Volgens Foeke Booy was de aanstelling bijna rond. "Ik heb bij alle clubs open kaart gespeeld, heb nooit toezeggingen gedaan en dan word je geconfronteerd met berichten alsof je een keuze hebt gemaakt. Maar het was echt moeilijk om nee te zeggen tegen Cambuur. Ik was al twee keer eerder dichtbij een akkoord met de club, dat speelde ook mee. Eerst mocht ik niet van de KNVB, toen ik bij Jong Oranje zat en daarna hielden ze mij aan mijn contract als assistent. Maar Cambuur zit in mijn hart."
ookal zit cambuur in zijn hart, ik betwijfel of hij ooit trainer zal worden hier bij cambuur. Hij heeft t wel wat verbruikt.

moodygrunn

Citaat van: LWD vak 7 op september 19, 2018, 18:12:24
Ik kon bij Sparta veel meer verdienen. Was een veel eerlijker antwoord geweest.

Als hij daar eerlijk over was geweest, vooraf of anders achteraf, had ik (en ik denk velen met mij) dat heel goed begrepen. Trainer zijn bij ons (of de hele KKD) is namelijk geen vetpot. Dan had ik hem hier ooit ook nog wel willen hebben (nu nog lang niet want Hake maakt ons kampioen |:) )
In Henk en Sandor we trust