Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Ondertussen heeft Rosheuvel bij Telstar (toch geen wonderploeg) twee keer 90 minuten op de bank gezeten. Is er dan toch iets mis met hem wat wij niet zien?
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

"oud staf"
henk de jong na de wedstrijd vanavond.
"doe maar weer eens normaal".
helemaal gelijk,je hebt niet voor iedere situatie die achterlijke var nodig.
als iemand doormidden gezaagd word is dat minstens geel,je hoeft niet een blom.makkelie of nijhuis af te wachten om maar weer beslissend te zijn.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Citaat van: Collingwood op augustus 23, 2018, 21:19:36
Houtkoop is op proef bij een Noorse club.

Heeft daar nu ook een contract ondertekend.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Houtkoop maakte gisteren de overstap naar HamKam en hij is blij met de nieuwe stap in zijn carrière. Hij zat al een paar maanden zonder club en vanuit Nederland was er weinig concrete belangstelling, daarnaast wilde hij altijd al eens in het buitenland voetballen en dit was een mooie gelegenheid.
"Dat zag er prima uit. Ik ben nog nooit in Noorwegen geweest en je hoort wel veel over de mooie natuur. Dat gaan we de komende tijd eens uitzoeken. Het is wel even wennen, met een andere taal ook. Ze zien me hier wel als een versterking die iets kan toevoegen. Ik mag weer hard aan de bak en wil weer van het spelletje genieten". Houtkoop kijkt met gemengde gevoelens terug op zijn tijd bij Cambuur. De aanvaller kreeg een driejarig contract. Sportief gezien liep het niet altijd zoals Houtkoop het graag had gezien. Cambuur degradeerde in 2016 en hij speelde lang niet altijd. "Ik heb niet altijd van waarde kunnen zijn in de eerste twee jaar, maar later wel stappen gemaakt en mijn aandeel gehad", stelt Houtkoop. De Leeuwarders konden hem wegens financiële tegenslagen geen goede aanbieding doen. "Ik had wel willen blijven en voelde me goed en vertrouwd bij Cambuur. Het is jammer, maar hopelijk krijg ik er iets moois voor terug. En dan zien we in december wel verder", aldus de voormalig speler van onder andere Go Ahead Eagles.

Collingwood

Contract Byrne bij Oldham ontbonden.

Daniels vandaag 2x geel bij Eindhoven.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op augustus 31, 2018, 22:19:56
Contract Byrne bij Oldham ontbonden.

Daniels vandaag 2x geel bij Eindhoven.
mooi ,haal Byrne maar op

speculeter

Narsingh kon niet meedoen ....reden:geblesseerd

Jandehulk


Yellow Army

Citaat van: speculeter op augustus 31, 2018, 22:28:55
Narsingh kon niet meedoen ....reden:geblesseerd

Je verwacht het niet
Area 58

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EdsjeSCC

Citaat van: Collingwood op augustus 31, 2018, 22:19:56
Contract Byrne bij Oldham ontbonden.

Daniels vandaag 2x geel bij Eindhoven.

Buitenkansje alert!!!

Collingwood

Boutzamar naar Harkemase Boys.
Kalmte alleen kan u redden.

AL


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op september 01, 2018, 11:34:46
Boutzamar naar Harkemase Boys.
Toch ook wel wat teleurstellend na alle goede verhalen in het verleden...
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Wat die Smeets nou nog dikker dan toen 'ie hier wegging?