Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

herr kunkel

Mogelijk  wat  doekoes naar cambuur. Ome Belt zal vast doorverkoop percentage hebben bedongen...

zeewolde

Kan dat weer in de kwantiteit gestopt worden 8)

michello

Niet. Te. Geloven.:

Djavan Anderson - ja, die vroeger nog bij Ajax, AZ en Cambuur speelde - verlaat het failliete Bari en tekent een 5-jarig contract bij Lazio. Wat een prachtige stap.

Bankzitter

Toch gun ik het hem wel, leek een aardige gozer die vaak de zondebok bij het publiek was.
Wie weet hebben we het met Boerlage ook wel helemaal mis (ook nog geen 21 maar wel de boosdoener als alle 11 niet thuis geven).

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op juli 28, 2018, 10:25:37
Toch gun ik het hem wel, leek een aardige gozer die vaak de zondebok bij het publiek was.
Wie weet hebben we het met Boerlage ook wel helemaal mis (ook nog geen 21 maar wel de boosdoener als alle 11 niet thuis geven).
Anderson was absoluut geen slechte voetballer, maar heeft hier niet de mogelijkheid gehad zich verder te ontwikkelen.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op juli 28, 2018, 10:25:37
Toch gun ik het hem wel, leek een aardige gozer die vaak de zondebok bij het publiek was.
Wie weet hebben we het met Boerlage ook wel helemaal mis (ook nog geen 21 maar wel de boosdoener als alle 11 niet thuis geven).

Hahaha lees je bericht eens terug, je hebt het over Boerlage  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Bedankt dat je mijn punt meteen bevestigd  :thumbsup

herr kunkel

Citaat van: michello op juli 27, 2018, 23:58:24
Niet. Te. Geloven.:

Djavan Anderson - ja, die vroeger nog bij Ajax, AZ en Cambuur speelde - verlaat het failliete Bari en tekent een 5-jarig contract bij Lazio. Wat een prachtige stap.

Henri vd Vegt: briljante ziener.. arme donder moest veld ruimen.

justremco

Jamiro Monteiro op weg naar Metz, ben benieuwd wat ze betalen aangezien we een doorverkoop clausule hebben bedongen....

speculeter

Citaat van: justremco op juli 28, 2018, 11:32:34
Jamiro Monteiro op weg naar Metz, ben benieuwd wat ze betalen aangezien we een doorverkoop clausule hebben bedongen....
weet je ook hoeveel?

justremco

Citaat van: speculeter op juli 28, 2018, 11:44:01
weet je ook hoeveel?

Als m'n geheugen me niet in de steek laat 15%, geen idee of dat van de winst is of de gehele transfersom....

Collingwood

Misschien dat we dan niet eerst Daniels, El Baad en/of Van Kippersluis hoeven te verkopen voor het halen van versterkingen... (Ja, ik weet het, incidentele inkomsten versus structurele uitgaven, maar aangezien we tot nu toe vooral contracten van 1+1 jaar uitdelen hoeft dat geen probleem te zijn. En huur is ook een optie.)
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op juli 28, 2018, 12:21:19
Misschien dat we dan niet eerst Daniels, El Baad en/of Van Kippersluis hoeven te verkopen voor het halen van versterkingen... (Ja, ik weet het, incidentele inkomsten versus structurele uitgaven, maar aangezien we tot nu toe vooral contracten van 1+1 jaar uitdelen hoeft dat geen probleem te zijn. En huur is ook een optie.)

Huur vind ik de beste optie!
Zijn vaak de betere spelers die we normaal niet kunnen contracteren.
Zie Rusnak en Crowley.

Whoestemen

Geruchten zijn dat Monteiro meer dan 3 miljoen kost. Tenminste dat staat op een fanpagina van Metz op Twitter. Het zou namelijk de duurste transfer van de voorzitter worden en die schijnt al eentje gekocht te hebben voor 3 miljoen.

Zegt natuurlijk nog vrij weinig voordat het exht bevestigd is, maar zou leuk zijn. Helemaal als we echt die 15% doorverkoop hebben.

Jamiro trouwens ook van harte gegund. Die gaf echt wat extra's.

Anderson naar Lazio is natuurlijk ook weer een prachtig voorbeeld van hoe spelers zich hier ontwikkelen ;) Maar zonder gekheid, hij kon voetballen, maar het kwartje viel hier niet dat je dan ook zo nu en dan moest verdedigen op zijn positie. Verdedigen als vak, dat heeft hem in korte tijd zoveel beter gemaakt. Na Jaap Stam een tweede oud-cambuurspeler bij Lazio. Toch mooi.



zeewolde

Hebben we bij Anderson nog recht op opleidingsvergoeding? Was volgens mij nog vrij jong toen hij bij ons speelde.

En ben ook benieuwd of er bij lilipaly een doorverkooppercentage was