Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Agy


Jandehulk

Citaat van: Agy op mei 25, 2018, 16:54:00
Jammer? tis pure onkunde  :R
onkundig bestuur met geen verstand van voetbal

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op mei 23, 2018, 20:57:25
Ik vraag mij iedere keer weer af, maakt Jan Bruin onze spitsen beter? Ik betwijfel het ten zeerste. :|
klopt wat doet een jan bruin nu bij Cambuur....
Laten we de TS nu eens onder de loep nemen ze willen selectie kleiner maken dan kan er toch ook wel een trainer er uit.
Geef van de Ree een dubbele functie de beloften en af toe een training laten doen bij de 1e selectie.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op mei 25, 2018, 18:39:22
klopt wat doet een jan bruin nu bij Cambuur....
Laten we de TS nu eens onder de loep nemen ze willen selectie kleiner maken dan kan er toch ook wel een trainer er uit.
Geef van de Ree een dubbele functie de beloften en af toe een training laten doen bij de 1e selectie.
In eigenvlees snijden doet pijn, dus creƫren we een kind met een waterhoofd.

Collingwood

Vandaag (gisteren eigenlijk) geen nieuws naar buiten gekomen, goed of slecht teken? Ik zou het jammer vinden als hij vertrekt, maar ik snap heel goed dat Cambuur hem niet meer dan een klein contract heeft aangeboden.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Citaat van: legeips op mei 24, 2018, 22:03:33
Wat een gelul allemaal..

Het besluit is prima.. cult helden zijn geen garanties voor een sportief succes.
Waar ik me wel wat over verbaas is de krampachtige wijze waarop ze de boodschap brengen.
Je kan toch gewoon als club zeggen, we moeten verjongen en investeren. Maar als het bestuur al geen ballen heeft, dan verklaard dat ook waarom bij een hoop spelers deze mentlitiet heerst.

Het wordt tijd dat er wat meer topsport mentaliteit wordt gekweekt in Leeuwarden. Anders wordt het ieder seizoen lastiger om financieel en sportief te groeien.

Martijn, ik ben geen fan je.. maar wens je veel goeds toe en wie weet dat je op een andere manier iets voor de club kan betekenen. Want ik geloof absoluut dat jij je ziel en zaligheid er in hebt gestopt.

Het ga je goed..

Mooi verwoord, helemaal mee eens.

papier

Rosheuvel heeft aangetoond potentie te hebben om vaste basisspeler te worden, maar meer ook niet. Als hij dan een topcontract eist kan ik me voorstellen dat je als club zegt, nee dat gaan we niet doen. Het is helaas vooral speculeren omdat de club hier totaal niet transparant over is. Rosheuvel mag een dik salaris eisen, de club mag hier nee tegen zeggen. Maar geef gewoon aan om welke reden hij niet een nieuw contract krijgt.

Indien Rosheuvel redelijke eisen zou hebben en ondanks dat gaat Cambuur hier niet op in slaan ze wmb wel de plank mis.

Jandehulk

Citaat van: papier op mei 26, 2018, 16:22:55
Rosheuvel heeft aangetoond potentie te hebben om vaste basisspeler te worden, maar meer ook niet. Als hij dan een topcontract eist kan ik me voorstellen dat je als club zegt, nee dat gaan we niet doen. Het is helaas vooral speculeren omdat de club hier totaal niet transparant over is. Rosheuvel mag een dik salaris eisen, de club mag hier nee tegen zeggen. Maar geef gewoon aan om welke reden hij niet een nieuw contract krijgt.

Indien Rosheuvel redelijke eisen zou hebben en ondanks dat gaat Cambuur hier niet op in slaan ze wmb wel de plank mis.
wat had ik nou getypt ?....ze hebben hem nieteens een aanbieding gedaan!!....dus een "eis" was er niet !!

papier

Citaat van: Jandehulk op mei 26, 2018, 17:40:13
wat had ik nou getypt ?....ze hebben hem nieteens een aanbieding gedaan!!....dus een "eis" was er niet !!

Daar hoeft niet per de een causaal verband tussen te zitten he.

Als ik jou vraag wat je huis kost, en jouw antwoord is een bedrag wat ik never nooit kan betalen dan ga ik ook geen bod uitbrengen. Tenzij ik zou denken dat het verschil overbrugbaar zou zijn.

Maar op basis van de wijze waarop, ogenschijnlijk, met Barto om is gegaan verwacht ik hier inderdaad geen gesprek tussen club en speler. Enkel een mededeling.

Jandehulk

Citaat van: papier op mei 26, 2018, 17:46:01
Daar hoeft niet per de een causaal verband tussen te zitten he.

Als ik jou vraag wat je huis kost, en jouw antwoord is een bedrag wat ik never nooit kan betalen dan ga ik ook geen bod uitbrengen. Tenzij ik zou denken dat het verschil overbrugbaar zou zijn.

Maar op basis van de wijze waarop, ogenschijnlijk, met Barto om is gegaan verwacht ik hier inderdaad geen gesprek tussen club en speler. Enkel een mededeling.
dus dit hele verhaal wat je typte komt op mijn verhaal neer...rosheuvel wilde heel graag blijven,wilde ook echt wel inleveren en een gesprek met ons bestuur ,hake wilde hem houden maar ons Foeke wou geen contract aanbieden..ze denken een betere te vinden,een van Vitesse 2 uit de 3de divisie?!! Dat klopt toch niet man.raar beleid

Jandehulk

Heb dagelijk contact met hem gehad hierover..en frustreert een speler behoorlijk om nooit iets te horen,en als je dan iets hoort dan is al bepaald dat je weg moet

denistel

je beste spelers moeten toch ook de beste contracten hebben.dus nogmaals je kunt nu
wel van alles binnen halen voor mooie prijsjes maar dan wordt je er niet beter van.

dat ze bijvoorbeeld nog denken om narsing nog een contract te geven ?? die het in
een half jaar amper speelt en dat ligt aan em zelf en zijn fysiek.

denistel

jammer?? hij het 2 of 3 x speelt in 4 maanden dus wat heb je er dan aan.

AL

Citaat van: denistel op mei 26, 2018, 18:18:56
jammer?? hij het 2 of 3 x speelt in 4 maanden dus wat heb je er dan aan.

Zit wat in natuurlijk, maar tegen klein (prestatie) contract zou ik hem graag zien blijven.
Blijft voor mij wellicht de beste rechtsbuiten ooit bij Cambuur.

Collingwood

#6164
Citaat van: AL op mei 26, 2018, 18:39:59
Zit wat in natuurlijk, maar tegen klein (prestatie) contract zou ik hem graag zien blijven.
Blijft voor mij wellicht de beste rechtsbuiten ooit bij Cambuur.

Precies. Overigens dit seizoen ook geen spierblessure gehad, maar er uit geschopt door een speler van De Graafschap.
Kalmte alleen kan u redden.