Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Rosheuvel laat de spelers om zich heen beter spelen door aanspeelbaar te zijn, foutjes te herstellen en simpel maar strak aan te spelen. Oogt niet spectaculair maar zo belangrijk voor een team. Aan zijn voetbalkwaliteit kan niemand twijfelen, maar wat is dan wel het probleem?

papier

Ik kan Barto deze uitschakeling echt niet kwalijk nemen, stond een paar keer wat mij betreft op de goede plek maar dan moet je de bal krijgen zoals Narsingh uit bij hem wel kreeg. Ik heb al eens eerder aangegeven dat ik ook wel snap dat men Barto niet graag als eerste man ziet, waar echter vaak aan voorbij wordt gegaan is het feit dat hij praktisch gezien nooit de 1e man is. Maar de 1e man wordt door wat voor omstandigheden dan ook. Dat hij dan het beste er van probeert te maken en per ongeluk weer topscorer wordt dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen.

Cijfermatig (goals/min) is Robertha een stuk beter, maar voor de rest helaas niemand. Het is jammer dat Robertha een schop kreeg in Enschede maar anders had hij blijven staan en naast de cijfers speelt hij beter mee. Ik denk dat je dan aan Barto dan een prima 2e man hebt die niet gaat mopperen als hij de man achter de coming-man Robertha is. Koppie derbij houden.

Vlampiep

Citaat van: Agy op mei 07, 2018, 14:05:18
Gezien de controverse die ik aansnijd slaat dit niet op degene die altijd al kritisch zijn op Barto. Dus waarom jullie je aangesproken voelen snap ik even niet. Er zijn helaas veeeel anderen.. maar goed dat is het opportunisme van het voetbal.

Grootste schuldige is gewoon Hake. En niet alleen om zijn basisopstelling maar ook zeker na de 1-2 had hij anders moeten gaan spelen. Zij speelden op een gegeven moment met 5 man voorop dus gaven ook veel ruimte weg. Je had met twee snelle jongens voorop (Kallon en Houtkoop) en met 4 middenvelders moeten gaan spelen. Crowley was op enig moment ook niet meer van toegevoegde waarde in deze parodie op voetbal. Op die positie had Barto na de 1-2 beter tot zijn recht gekomen, en nee niet om zijn voetbal kwaliteiten maar wel om daar de strijd aan te gaan. Iets wat hij niet kon in de spits met al die ziekenhuis ballen die hij kreeg te verwerken.
Mooi verwoord kerel. _O_ _O_

Bankzitter

Jamiro Monteiro als 12e geeindigt in het cijfertjesklassement van VI. Erg knap hoe hij zich ontwikkeld.

speculeter

Nienhuis geeft aan wel open te staan voor een terugkeer.
Doen??

papier

Citaat van: speculeter op mei 09, 2018, 08:45:24
Nienhuis geeft aan wel open te staan voor een terugkeer.
Doen??

Absoluut, minimaal van niveau Cummins. Tuurlijk maakt hij foutjes, maar prima JL keeper.

sunderland

Citaat van: Collingwood op mei 03, 2018, 16:00:27
Plus Fortuna Sittard, KV Mechelen en een Aziatische club.
moet voor Mechelen kiezen. Prachtige club waar alleen maar te winnen valt. Zijn ver tergevalken

sunderland

Citaat van: speculeter op mei 09, 2018, 08:45:24
Nienhuis geeft aan wel open te staan voor een terugkeer.
Doen??
lijkt mij ook niet verkeerd. Sowieso winnaarsmentaliteit.

piene hassus

opstelle deur de trener

De Gast

Nienhuis? Is dat dezelfde Nienhuis die hier vooral stront over zich heen kreeg?

piene hassus

ja en te dik was

wiekie1969

Citaat van: Agy op mei 07, 2018, 14:05:18
Gezien de controverse die ik aansnijd slaat dit niet op degene die altijd al kritisch zijn op Barto. Dus waarom jullie je aangesproken voelen snap ik even niet. Er zijn helaas veeeel anderen.. maar goed dat is het opportunisme van het voetbal.

Grootste schuldige is gewoon Hake. En niet alleen om zijn basisopstelling maar ook zeker na de 1-2 had hij anders moeten gaan spelen. Zij speelden op een gegeven moment met 5 man voorop dus gaven ook veel ruimte weg. Je had met twee snelle jongens voorop (Kallon en Houtkoop) en met 4 middenvelders moeten gaan spelen. Crowley was op enig moment ook niet meer van toegevoegde waarde in deze parodie op voetbal. Op die positie had Barto na de 1-2 beter tot zijn recht gekomen, en nee niet om zijn voetbal kwaliteiten maar wel om daar de strijd aan te gaan. Iets wat hij niet kon in de spits met al die ziekenhuis ballen die hij kreeg te verwerken.

Wat een belachelijke onzin. Het ligt echt niet aan Hake. Het ligt aan de verschrikkelijke zielige wanvertoning vd spelers. Donderdag zijn de heren spelers tot 7 uur vrijdagochtend op stap geweest. Vervolgens worden er op zaterdag 5 mei voor de wedstrijd er diverse spelers op het terras op Zaailand gesignaleerd. Flikker toch op man.

wiekie1969

De gehele club is schuldig voor deze totale afgang. Maar iedereen binnen de directie houdt zijn freet. Dit kost je minimaal 1500 mensen die afhaken voor een nieuwe seizoenskaart. En de spelers zal het hun reet roesten. Dit Cambuur is weer terug bij af.  :zucht :zucht :zucht :zucht

Cor

Niet springt bij corners, geen punten pakt, te klein is, tja, het kan verkeren hier

speculeter

Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2018, 01:25:31
Wat een belachelijke onzin. Het ligt echt niet aan Hake. Het ligt aan de verschrikkelijke zielige wanvertoning vd spelers. Donderdag zijn de heren spelers tot 7 uur vrijdagochtend op stap geweest. Vervolgens worden er op zaterdag 5 mei voor de wedstrijd er diverse spelers op het terras op Zaailand gesignaleerd. Flikker toch op man.