Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: DayDreamer op april 22, 2018, 12:00:46
Ik zou deze jongen wel een contract aanbieden, simpelweg omdat er gewoon heel weinig goede keepers zijn in Nederland, er zijn in het hele betaalde voetbal in Nederland ( inclusief eredivisie ) misschien 5 goede keepers. Kijk eens in de eredivisie, elke speelronde verbaas je je weer wat voor prutsers er soms in de goal staan bij sommige clubs. Cummings is niet een topkeeper, maar heb er weinig vertrouwen in dat er 2 betere komen. Snap ook niet dat Cambuur niet geleerd heeft van afgelopen zomer, qua keepers zijn we er niet op vooruit gegaan. Ik denk dat Cummings niet heel dik contract hoeft om te verlengen, en gewoon eerlijk aangeven, we gaan in principe op zoek naar een eerste keeper, en vecht het dan in de voorbereiding maar uit wie beter is. Niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt.

Redelijk en nuchter.

Collingwood

Ik blijf het vermoeden houden dat er al een opvolger (zo goed als) vastligt, anders zou het me veel logischer lijken de beslissing over Cummins nog even uit te stellen.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

De opvolger is er al is mijn sterke vermoeden
Hij keept nu nog in Deventer

Bens

Dat zou best eens kunnen Stevens zijn contract loopt in juni 2017 af.

Bens


Bankzitter

Het hele seizoen wordt al (terecht) geklaagd over te veel middelmaat in de selectie en nu moet deze keeper ineens blijven volgens sommigen.
Prima als 2e keeper, maar er moet kwaliteit bij. Crowley en Schilder laten zien hoeveel verschil het maakt als er een paar toppers in het team zitten.
Goed scouten en de beurs trekken voor sleutelposities (spits, 10 en keeper)  anders krijgen we weer zo'n seizoen als dit jaar.


Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op april 22, 2018, 16:18:21
Het hele seizoen wordt al (terecht) geklaagd over te veel middelmaat in de selectie en nu moet deze keeper ineens blijven volgens sommigen.
Prima als 2e keeper, maar er moet kwaliteit bij. Crowley en Schilder laten zien hoeveel verschil het maakt als er een paar toppers in het team zitten.
Goed scouten en de beurs trekken voor sleutelposities (spits, 10 en keeper)  anders krijgen we weer zo'n seizoen als dit jaar.
Foeke zijn netwerk houdt bij Deventer op,  dus reken ik nergens op en heb dan ook het donkerbruin vermoeden dat het nieuwe seizoen niet veel beter gaat worden dan het afgelopen seizoen.

Bankzitter

Mischien wel maar als we met dezelfde spelers doorgaan, wordt het resultaat hetzelfde.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op april 22, 2018, 18:46:58
Mischien wel maar als we met dezelfde spelers doorgaan, wordt het resultaat hetzelfde.
15 uit 5 bedoel je? :) Eens dat er wel wat wijzingen doorgevoerd moeten worden maar mbt Cummings vind ik het prima om als 2e keeper mee door te gaan.

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op april 22, 2018, 19:20:06
15 uit 5 bedoel je? :) Eens dat er wel wat wijzingen doorgevoerd moeten worden maar mbt Cummings vind ik het prima om als 2e keeper mee door te gaan.
2 e keeper prima. En wb "wat wijzigingen" moeten er echt 5 of 6 basis spelers worden vervangen

Bankzitter

#5815
Citaat van: Cambuur Groningen op april 22, 2018, 19:20:06
15 uit 5 bedoel je? :) Eens dat er wel wat wijzingen doorgevoerd moeten worden maar mbt Cummings vind ik het prima om als 2e keeper mee door te gaan.

We winnen nu veel omdat we meer scoren, niet omdat we veel minder tegen krijgen. Dat komt vooral door Crowley en die is straks weer weg.

2e Keeper kan ik mee leven, maar dan niet een"gelijkwaardige" er naast halen maar een puntenpakker.
Er moeten inderdaad 5/6 nieuwe spelers bij in de basis, met name in de as. Spelers van niveau Cummins. El Baad, Boerlage, Schils, Kallon ect. is hooguit goed voor de bank , er moet daar betere spelers voor bijkomen.

Zuid1991

Ik hou van keepers die technisch, coördinatief sterk zijn.
En het liefst met lengte.
Dat heeft Cummins niet.
Cummins is wel snel, goed in 1:1 en heeft een aardige reflex.
In de eerste divisie kun je daar prima mee uit de voeten.
Er zijn geen keepers in mijn optiek die beter zijn dan Cummins in de eerste divisie.
Cummins is zelfverzekerd, geen angst.
Iets wat andere keepers bij Cambuur de laatste jaren wel last van hadden....
Ben benieuwd wie ze nu halen......

justremco

De in Eindhoven al tamelijk beroemde Bryan Smeets staat in de belangstelling van FC Eindhoven. Zie: https://t.co/a2EEULFRw3

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: justremco op april 26, 2018, 17:41:51
De in Eindhoven al tamelijk beroemde Bryan Smeets staat in de belangstelling van FC Eindhoven. Zie: https://t.co/a2EEULFRw3

Zou hij zijn conditie wat op peil hebben gehouden sinds hij hier weg is? :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

piene hassus

Miskien hettie hier toch wat leerd