Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: De Gast op maart 03, 2018, 09:06:27
Schoenen aan de wilgen hangen beste man. Wat een hopeloos nietszeggend, de vedette uithangende, interview donderdag met Geert. Wees eens kritisch op jezelf. Je kunt niet meer meekomen en frustreert het hele elftal. Stop aub.
:_schater
En dan jouw zinsnede "en frustreert het hele elftal" :_schater :_schater :_schater.
Maar even serieus, heb jij een hekel aan Barto.

carlo de leeuw

Citaat van: Vlampiep op maart 03, 2018, 14:59:02
:_schater
En dan jouw zinsnede "en frustreert het hele elftal" :_schater :_schater :_schater.
Maar even serieus, heb jij een hekel aan Barto.
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

carlo de leeuw

Barto moet die (de) gast wat geflikt hebben....dat kan niet anders!

Vlampiep

Citaat van: carlo de leeuw op maart 03, 2018, 16:45:38
Barto moet die (de) gast wat geflikt hebben....dat kan niet anders!
En niet en te weinig. :_schater

zeewolde

Marco Bizot in de voorselectie van Ronald Koeman!

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op maart 07, 2018, 12:32:29
Marco Bizot in de voorselectie van Ronald Koeman!
Verwondert mij niet, doet mij sterk denken aan Stekelenburg in zijn goede tijden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: gewoon een fan op februari 24, 2018, 13:15:21
Misschien omdat hij altijd naar voren wil spelen en zijn medespelers niet altijd door hebben wanneer ze moeten lopen en hij daarom de bal niet kwijt kan.
Ik heb echt genoten van deze speler gisteren  :thumbsup

Repeat!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

In een slecht elftal goed kunnen spelen kunnen alleen de hele goeien.
Area 58

speculeter

Je zal maar de kwaliteiten hebben van een Crowley
En dan een voorhoede voor je hebben van daniels barto en mathieu

Lore

Had hem al veel eerder bij Oranje verwacht. Vond het echt een van de beste keepers bij Cambuur!

PePe

Als Crowley hier wil blijven, dan kan hij dit gaan beïnvloeden. (misschien wil W2 hem wel niet terug?)

Tukker

Als er iets geld te besteden is bij Cambuur dan zou ik het in deze jongen stoppen. Die steekt met kop en schouders boven iedereen in de JL uit. Is de investering meer dan waard. Hij moet nog wel wat werken aan zijn aannames, maar wat is hij razendsnel. En hij voetbalt en denkt vooruit  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

sunderland

Citaat van: Tukker op maart 10, 2018, 16:39:31
Als er iets geld te besteden is bij Cambuur dan zou ik het in deze jongen stoppen. Die steekt met kop en schouders boven iedereen in de JL uit. Is de investering meer dan waard. Hij moet nog wel wat werken aan zijn aannames, maar wat is hij razendsnel. En hij voetbalt en denkt vooruit  :thumbsup
huh aannames . Machtig om te zien hoe hij de bal aanneemt en gelijk terug haalt de andere kant op. Zou een team om hem heen bouwen en hem dieper laten spelen. Op de 10.Gister laatste stuk vd weds speelde hij jammergenoeg te ver terug

V-man

Jammer dat dat schot op de lat er niet invloog! (aan de andere kant misschien wel beter hebben we misschien een kansje om deze klasbak los te weken bij die brabo's). Genoten van deze man gisteravond. Deed mij ook wel qua manier van voetballen aan Jacky B denken (werd er zowaar melancholiek van). Ben er trouwens van overtuigd dat veel spelers beter kunnen: Mathieu (liet het gisteren zeker al wat zien), Kippersluis, Kallon. Barto is een verhaal apart. Houtkoop..tsja ik vind hem wel sympathiek maar daar win je geen wedstrijden mee. 

V-man

Que lengte is Houtkoop trouwens wel geschikt en Kippersluis ook aangezien wij i.d.d. soms een "hobbit" elftal lijken :proost