Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Speelde inderdaad zeer goed. Vooral door hem voetbalden we een paar keer knap onder de druk uit, zijn rust en controle is echt mooi om te zien. Helaas strandde het dan voorin meestal weer.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

En door wie strande het dan weer?? :zucht

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Area 58

Galdiano

Hopen dat het zeer lang duurt voor Willem II een nieuwe trainer aansteld!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor


hobbes

Hij ligt vast tot 2020 bij Willem II dus kopen zal het niet worden. En de kans op huur voor een seizoen is klein aangezien hij met zijn kwaliteiten zo bij een eredivisie club kan meedraaien. Ik snap sowieso niet dat Willem II hem verhuurd heeft.

PePe

Citaat van: hobbes op maart 13, 2018, 10:04:25
Hij ligt vast tot 2020 bij Willem II dus kopen zal het niet worden. En de kans op huur voor een seizoen is klein aangezien hij met zijn kwaliteiten zo bij een eredivisie club kan meedraaien. Ik snap sowieso niet dat Willem II hem verhuurd heeft.

Nieuwe trainer gaat komen in Tilburg, nieuw perspectief voor hem daar.
Of ze hem nodig zijn? Ik zeg mooi hier blijven!

speculeter

Ik zou het toch proberen als ik Foeke was.
Aan de andere kant....als hij bij ons wekelijks uitblinkt komen er vast meer kapers op de kust

Johnson

Prima speler. Proberen nog een jaar te huren kan altijd.

Johnson

vastleggen voor volgend seizoen.

justremco

Citaat van: Johnson op maart 13, 2018, 18:11:37
vastleggen voor volgend seizoen.

#Cambuur heeft nog 2,5 week om de opties in de contracten van Bertrams, Schilder, Mannes en Rosheuvel te lichten. Moet voor 1 april. Volgens technisch manager Foeke Booy is over hun toekomst nog geen duidelijkheid.

Jandehulk

alleen met schilder verder....de rest is vervangbaar door betere spelers

AL

Citaat van: Jandehulk op maart 13, 2018, 19:50:54
alleen met schilder verder....de rest is vervangbaar door betere spelers

En niet met Rosheuvel?
Die vind ik namelijk meer potentie hebben dan El Makrini.

Jandehulk

Citaat van: AL op maart 13, 2018, 20:08:41
En niet met Rosheuvel?
Die vind ik namelijk meer potentie hebben dan El Makrini.
rosheuvel is een prima speler,maar veel te blessure gevoelig...en aangezien ze van 27 naar 22 spelers willen moeten we wel spelers hebben die niet snel iets hebben toch ?..zo denk ik tenminste hahaha