Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 11, 2017, 02:07:03
Oud spelers oud trainers. Zonet Henkie op tv, nou dan hef ik de tranen in mijn ogen! Hij ook ! Ik kom vanaf 79/80 bij mijn club maar deze tijd met mien maat Henk vergeet ik nooit weer. De beste tijd ooit met mijn hart/cambuur. Henk ik hou van jou!
Heb het gisteravond ook gezien en ook ik werd getroffen door emotie.
Het is genieten als je Henk hoort over Cambuur en tevens het besef dat we na zijn vertrek, behoudens Vd Belt zitten opgescheept met een stel kleurloze en inspiratieloze bestuurders en technisch medewerkers.

Bernardo

Is dat ergens terug te zien?

Ronnie tng

Ach , kan me nog herinneren dat Henkie volgens sommige ook niet deugde...  :wall

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Alles herstellen van een paar jaar terug, zou het kunnen?

Stanley

Kan niet, gebeurt niet( relatie Sandor Ype) en zou onverstandig zijn, kunnen van deze selectie ook geen topploeg maken. Zou mooi zijn over een jaar of drie, als het nieuwe stadion klaar is.

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 11, 2017, 13:24:35
https://www.omropfryslan.nl/utstjoering/fryslan-hjoed-fan-10-novimber-2017-1700#videoplayer768521

Vanaf 10.10 (of je moet het nieuws en het weer ook willen zien ;))
hoe aardig ik henk ook vind,ik kan dat dialect niet aanhoren.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op november 11, 2017, 15:46:23
hoe aardig ik henk ook vind,ik kan dat dialect niet aanhoren.
Kest ut geluud uutsette en de ondertiteling foor gehoorgestoorden ansette.

hobbes

Feit blijft dat hij zelf is weg gegaan toen het moeilijk werd

sunderland

Citaat van: hobbes op november 11, 2017, 17:03:13
Feit blijft dat hij zelf is weg gegaan toen het moeilijk werd
feit is dat jij dus niet weet hoe het is gegaan

PePe

Citaat van: okkele op november 11, 2017, 15:46:23
hoe aardig ik henk ook vind,ik kan dat dialect niet aanhoren.

Toen het met Henk goed in Leeuwarden ging, heb ik je daar nooit over gehoord?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 11, 2017, 18:54:58
feit is dat jij dus niet weet hoe het is gegaan
Su ist mar krekt en miskien mar goead oek.

V-man

Dat dialect is niet aan te horen. Altijd wat te zeiken hiero. Henk is een bijzondere vent net als Fritz Korbach was. Han Berger had dit ook wel wat. Voor de rest schieten mij geen namen te binnen (maar goed ut is Zaterdagavond dus dan weest ut wel  :proost)

V-man

Ik bedoel eigenlijk dat zijn namen die de club ook naar buiten toe met een grap en grol kunnen promoten ipv dat voorspelbare positiegelul! (wat niet wegneemt dat je het voetbal spelletje, als zodanig, moet kunnen "lezen")

denistel

henk zou over 2 of 3 jaar technisch directeur moeten worden of technisch manager
hoe ze ook maar willen noemen.man zou weer veel positieve gloed over de club
laten uitstralen en supporters en sponsers naar de club lokken iets wat nu in
tegenovergestelde richting gebeurd.Heeft een netwerk van hier tot Tokyo.

Sandor papiertje halen-Oebele techniek trainer-Sierd keepers trainer

dan ben je al een heel eind op weg volgens mij