Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Citaat van: EdsjeSCC op november 05, 2017, 16:41:51
Waarom wordt dat hier elke week gemeld?

Omdat mensen via deze weg hun gelijk willen halen!

zeewolde

Citaat van: EdsjeSCC op november 05, 2017, 16:41:51
Waarom wordt dat hier elke week gemeld?
omdat anderen het steeds laten weten dat ze wissel staan bij clubs die een behoorlijk hoger niveau hebben dan de jupileer clubs. En ze laten zien dat ze daadwerkelijk een stap hogerop aankunnen.

Vlampiep

Citaat van: ChantiSCC op november 05, 2017, 17:20:01
Omdat mensen via deze weg hun gelijk willen halen!
Dat gelijk was er ook al toen ze hier speelden hoor.

piene hassus

Later pas, foor de winterstop forig seizoen kon Monteiro dr niks fan en speulde vd Streek met un sak eerpels oppe rug, opeens binne se beter wudden.





Noordcambuur

Citaat van: piene hassus op november 06, 2017, 12:22:30
Later pas, foor de winterstop forig seizoen kon Monteiro dr niks fan en speulde vd Streek met un sak eerpels oppe rug, opeens binne se beter wudden.
hest gelijk er binne hier alleen maar mensen die het beter weten.

zeewolde

Het schijnt dat Monteiro zich nu al in de kijker heeft gespeeeld bij grotere clubs . Laat hem maar lekker veel opleveren, kunnen we van meegenieten .

hobbes

Als ze slim zijn geweest een doorverkoop percentage vast te leggen

Yellow Army

Citaat van: hobbes op november 08, 2017, 10:59:11
Als ze slim zijn geweest een doorverkoop percentage vast te leggen

Is ook gebeurd voor zover ik weet
Area 58

zeewolde

Citaat van: Yellow Army op november 08, 2017, 12:24:41
Is ook gebeurd voor zover ik weet
en anders aan het buitenland verkopen, dan zit er opleidingsvergoeding standaard bij.

Hendrikscc

Volgens de twitter van az heeft cambuur 4x gewisseld en heeft Rosheuvel 90 min mee gespeeld. Is hij een basisplaats waardig tegen fortuna thuis ? Hoop dat we hem snel te zien krijgen.

666

Citaat van: Hendrikscc op november 08, 2017, 21:05:17
Volgens de twitter van az heeft cambuur 4x gewisseld en heeft Rosheuvel 90 min mee gespeeld. Is hij een basisplaats waardig tegen fortuna thuis ? Hoop dat we hem snel te zien krijgen.

Rosheuvel is in de rust gewisseld en ik weet niet of hij in de basis moet. Fysiek wel aardig maar voor de rest. Schils kan ook op de 6, deed niet alles goed maar ik vind hem beter dan Boerlage.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Hendrikscc

O dan hebben ze die wissel vergeten te vermelden

el haj

Hoe zit 't met Streekie, hebben we daar ook profijt bij een (binnenlandse) transfer?

Yellow Army

Citaat van: el haj op november 09, 2017, 18:11:35
Hoe zit 't met Streekie, hebben we daar ook profijt bij een (binnenlandse) transfer?

Nee Streek niet niet
Area 58

sunderland

Oud spelers oud trainers. Zonet Henkie op tv, nou dan hef ik de tranen in mijn ogen! Hij ook ! Ik kom vanaf 79/80 bij mijn club maar deze tijd met mien maat Henk vergeet ik nooit weer. De beste tijd ooit met mijn hart/cambuur. Henk ik hou van jou!