Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: ChantiSCC op oktober 29, 2017, 13:03:55
Jamiro Monteiro! Wát een pot speelde hij gisteren, Heracles 3-0 VVV. Toppertje die door kan groeien naar subtop!

Ik jank nog steeds als ik Hunte zie spelen.  ;(  :(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: ChantiSCC op oktober 29, 2017, 13:03:55
Jamiro Monteiro! Wát een pot speelde hij gisteren, Heracles 3-0 VVV. Toppertje die door kan groeien naar subtop!
Helemaal mee eens, maar werd hier toch door een aantal gezien als een domme loper met ambities die hij niet waar zou kunnen maken.

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op oktober 29, 2017, 13:21:06
Helemaal mee eens, maar werd hier toch door een aantal gezien als een domme loper met ambities die hij niet waar zou kunnen maken.

Dat waren de azijnzeikers die altijd en over iedereen zeiken.
Vd Streek, Monteiro en Bakker...

En nu hun gelijk willen halen nu ze zo af en toe op de bank zitten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: ChantiSCC op oktober 29, 2017, 13:03:55
Jamiro Monteiro! Wát een pot speelde hij gisteren, Heracles 3-0 VVV. Toppertje die door kan groeien naar subtop!
ja echt wel wat een toppertje was gister heel goed hoor.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op oktober 29, 2017, 13:21:06
Helemaal mee eens, maar werd hier toch door een aantal gezien als een domme loper met ambities die hij niet waar zou kunnen maken.
dan maar ff met vingertje voor de mond :y
Heb altijd vertrouwen in hem gehad.

sunderland

Citaat van: zeewolde op oktober 29, 2017, 08:53:05
hij  voetbalde niet meer voor het geld zei hij......
vies spel gespeeld.

Gasgeve


reisbureau

Citaat van: zeewolde op oktober 29, 2017, 01:40:51
heeft ons in de steek gelaten voor een paar centen meer in ons degradatiejaar. Mooie tijd gehad maar ons ook flink genaaid. Dus niet meer terughalen

We overzien soms snel niet alle feiten meer in juist perspectief.
- Door wie kwam deze man ook alweer binnen
- Wat waren ook alweer de omstandigheden aan het einde van dat seizoen
- En de vooruitzichten voor het seizoen erop

Ja hij kon voor meer dan dubbele naar W2.
Dan lijkt me dat met de gewijzigde omstandigheden niet meer dan normaal. Het is een profvoetballer. 

Wat zou ik graag deze enthousiasmerende, scorende en toegewijde speler bij ons in de opbouw zien.



sunderland

Citaat van: reisbureau op oktober 29, 2017, 15:41:14
We overzien soms snel niet alle feiten meer in juist perspectief.
- Door wie kwam deze man ook alweer binnen
- Wat waren ook alweer de omstandigheden aan het einde van dat seizoen
- En de vooruitzichten voor het seizoen erop

Ja hij kon voor meer dan dubbele naar W2.
Dan lijkt me dat met de gewijzigde omstandigheden niet meer dan normaal. Het is een profvoetballer. 

Wat zou ik graag deze enthousiasmerende, scorende en toegewijde speler bij ons in de opbouw zien.
ik ook. Dat er iemand de precieze vertreksom wist is ook waar.

denistel

in de opbouw van wat als ik vragen mag?

PePe

Ritzmaier hoopt PSV in de winterstop alsnog te kunnen verlaten. Cambuur?

gewoon een fan

Citaat van: PePe op november 01, 2017, 22:18:27
Ritzmaier hoopt PSV in de winterstop alsnog te kunnen verlaten. Cambuur?
Ik vond hem erg tegenvallen afgelopen vrijdag, normaliter zou dit een TOP speler voor ons zijn.

denistel

vond em ook niet heel best hoor.is ook niet een leider in het veld of zo
en kost mooi wat poen dat zou ik eerder in een spits investeren

El FLaco

niet best?

Ritzmaier heeft geen bal verkeerd gespeeld, geen bal
Elke bal was naar een medespeler

sunderland

Citaat van: El FLaco op november 02, 2017, 09:07:39
niet best?

Ritzmaier heeft geen bal verkeerd gespeeld, geen bal
Elke bal was naar een medespeler
idd. Heeft alles goed gedaan. Constant vrij en vaak tussen de linies. Heeft gewoon heel simpel zijn ding gedaan.