Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

ken niet altijd omdat ie kwetsbaar is zeker met wedstrijden door de week erbij.

oldehove

Veruit de beste speler die we hebben denk ik. Gister weer prima ingevallen.
ut komt su as het komt

Bankzitter


Collingwood

Viel me mee, straalde veel rust uit (om nog even een pluspuntje te benoemen).

Had eigenlijk wel verwacht dat deze scorende keeper hem er in de laatste minuten even in zou koppen.  :devil
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Keepte een goede wedstrijd vooral die redding in de eerste helft :thumbsup

denistel

komt wat rustiger en zelfverzekerder over dan bertrams

Yellow Army

Foutloos en idd fantastische redding 1e helft
Area 58

Destroyer

Ogbeche speelt ook weer eens bij W2. Hoe lang is die wel niet geblesseerd geweest?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Citaat van: Destroyer op oktober 28, 2017, 22:25:31
Ogbeche speelt ook weer eens bij W2. Hoe lang is die wel niet geblesseerd geweest?

In de winterstop overnemen van W2

zeewolde

Citaat van: PePe op oktober 29, 2017, 01:24:53
In de winterstop overnemen van W2
heeft ons in de steek gelaten voor een paar centen meer in ons degradatiejaar. Mooie tijd gehad maar ons ook flink genaaid. Dus niet meer terughalen

hobbes

Citaat van: zeewolde op oktober 29, 2017, 01:40:51
heeft ons in de steek gelaten voor een paar centen meer in ons degradatiejaar. Mooie tijd gehad maar ons ook flink genaaid. Dus niet meer terughalen

Idd mooi daar laten,ik heb liever een spits van 19 dan van 41. En zal je zien dat ook hij gelijk weer geblesseerd raakt.

richard

Citaat van: zeewolde op oktober 29, 2017, 01:40:51
heeft ons in de steek gelaten voor een paar centen meer in ons degradatiejaar. Mooie tijd gehad maar ons ook flink genaaid. Dus niet meer terughalen

Een paar centen? Het dubbele....

zeewolde

Citaat van: richard op oktober 29, 2017, 08:18:10
Een paar centen? Het dubbele....
hij  voetbalde niet meer voor het geld zei hij......

richard

Citaat van: zeewolde op oktober 29, 2017, 08:53:05
hij  voetbalde niet meer voor het geld zei hij......

Dat is weer wat anders;)

ChantiSCC

Jamiro Monteiro! Wát een pot speelde hij gisteren, Heracles 3-0 VVV. Toppertje die door kan groeien naar subtop!