Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Citaat van: denistel op oktober 20, 2017, 17:48:22
Lilipaly lekker aant ballen bij Bali United op de 10 staat 1e met zien
ploeg...ook totaal verkeerd gebruikt hier

Rechtsvoor.
2e.


denistel


denistel

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 20, 2017, 18:07:34
Hoe weet jij dat hij op 10 staat want waar ik kijk staat hij rechtsvoor in de opstelling


http://www.soccerstand.com/match/rs5c1iQR/#lineups;1

ChantiSCC

Citaat van: denistel op oktober 20, 2017, 18:35:31

http://www.soccerstand.com/match/rs5c1iQR/#lineups;1

Waar die stond zullen we nooit weten, de ene site zegt rechtsvoor en deze idd 10. Overigens wil het er ook nog wel eens verkeerd op staan zo zag ik meerdere malen dat vd Streek vorig seizoen op het middenveld stond terwijl ie spits stond.. achja who cares Lilipaly is allang gone

denistel

Citaat van: ChantiSCC op oktober 20, 2017, 18:37:23
Waar die stond zullen we nooit weten, de ene site zegt rechtsvoor en deze idd 10. Overigens wil het er ook nog wel eens verkeerd op staan zo zag ik meerdere malen dat vd Streek vorig seizoen op het middenveld stond terwijl ie spits stond.. achja who cares Lilipaly is allang gone

klopt maar hij staat in ieder geval niet op hocus pocus rechtsback

wiekie1969

Wat een blunder. Succes de komende weken |:)

Vlampiep

Cummins moet wel een reƫle kans krijgen, maar zoals ik het nu kan beoordelen lijkt deze wissel niet een verbetering in ons keepers probleem. De TS offert een keeper op om hun onvermogen hiermee te verbloemen. :rodekaart

De Gast

Wissel was logisch toch.. Cummins moet je een kans geven

Gasgeve

Was toch ook al bekend dat Cummins ook tekort komt als eerste keeper? Maarja we hebben 3 van die harlekijnen met moffen aan die er niks van kunnen. Bertrams heeft dan nog het meeste talent.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 21, 2017, 09:21:05
Wissel was logisch toch.. Cummins moet je een kans geven
Ja, maar wat als Cummins niet beter blijkt te zijn.
Betrams is mentaal voorlopig even out off order.

Dokkumer

Actuele keepersstatus: Lood om oud ijzer om oud papier. 3x niks dus.

okkele

Gezeik op  cummins mag nu wel even uitblijven hoor.
Wat mij betreft is bertrams de betere van de 2 maar er moest blijkbaar een signaal gegeven worden.
Jesse zit in een kutfase en moet de gifbeker helemaal legen.
Maar goed,alle kenners zijn nu tevreden en er staat een ander op die cruciale positie.
Zoals al eerder gebeurt is toen nienhuis wel gratis weg mocht.
Zoals wel eerder gebeurt is toen zeinstra de veters nog niet mocht strikken van weetikveelwie.
Het klagen is nu wel genoteerd en cummins moet het worden volgens de meerderheid.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Citaat van: Dokkumer op oktober 21, 2017, 11:12:27
Actuele keepersstatus: Lood om oud ijzer om oud papier. 3x niks dus.

Gun Erik nu een kans, hij maakte maar 1 fout ver in de wedstrijd. (beter dan Jesse vorige week)

666

Monteiro speelde goed vandaag, wat missen wij zo'n speler op het middenveld.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

ChantiSCC

Citaat van: 666 op oktober 22, 2017, 15:22:42
Monteiro speelde goed vandaag, wat missen wij zo'n speler op het middenveld.

Kan makkelijk doorgroeien naar subtop Nederland!