Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Hoe ver is hij met zijn herstel?

richard

Trainde vanochtend volledig mee net als Daniels.

denistel

Citaat van: richard op oktober 17, 2017, 14:12:05
Trainde vanochtend volledig mee net als Daniels.

mooie berichten daniels vond ik zeker niet slecht en rosheuvel mag me verassen

Vlampiep

Citaat van: richard op oktober 17, 2017, 14:12:05
Trainde vanochtend volledig mee net als Daniels.
Su sille um wel heel foorsichtig brenge wille, deur um tot de winterstop 10 minuten voor ut eind invalle te laten.

Bankzitter

Het is ook wat oppurtunistisch om meteen weer van 6 naar de bank te zetten na een goede training van Rosheuvel.

ChantiSCC

Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2017, 17:01:39
Het is ook wat oppurtunistisch om meteen weer van 6 naar de bank te zetten na een goede training van Rosheuvel.

Zal 'm donderdag weer even goed bekijken net als Daniels. Deze spelers hebben we echt nodig, fysiek sterke spelers..is wat we nu wat missen wat mij betreft totaal geen stootkracht!

666

Citaat van: denistel op oktober 17, 2017, 14:40:02
mooie berichten daniels vond ik zeker niet slecht en rosheuvel mag me verassen

Daniels vind ik echt niet goed.  Rosheuvel weet ik niet maar Daniels liever niet als 1e keus.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

wat chanti ook al zegt hij brengt wel power en is fysiek sterk.

ChantiSCC

Citaat van: 666 op oktober 18, 2017, 08:38:55
Daniels vind ik echt niet goed.  Rosheuvel weet ik niet maar Daniels liever niet als 1e keus.

Vind hem technisch ook niet zo goed.. en nee normaal is dat me eerste keus ook niet.. maar wat we nu nodig hebben is stootkracht voorin en dat heeft ie dan weer wel..

PePe

Narsingh over het terug zijn: "Dat heb ik echt gemist. Als je weer op dat veld staat, de lichtmasten op je schijnen en de mensen op de tribune zitten te schreeuwen, besef je pas hoe mooi alles is!!

denistel

mut ie zijn team genoten even bij brengen

Dokkumer

Citaat van: denistel op oktober 20, 2017, 15:02:10
mut ie zijn team genoten even bij brengen
Laat die jongens zelf maar eens een jaar zonder club zitten zodat ze hun conditie wat op peil kunnen houden bij amateurs en rondjes door de stad rennen. En nee Smeets, niet hollen van kroeg naar kroeg!

denistel

Lilipaly lekker aant ballen bij Bali United op de 10 staat 1e met zien
ploeg...ook totaal verkeerd gebruikt hier

sunderland

Alles is verkeerd.

EdsjeSCC

Citaat van: denistel op oktober 20, 2017, 17:48:22
Lilipaly lekker aant ballen bij Bali United op de 10 staat 1e met zien
ploeg...ook totaal verkeerd gebruikt hier

Hoe weet jij dat hij op 10 staat want waar ik kijk staat hij rechtsvoor in de opstelling