Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Bankzitter op augustus 29, 2017, 17:48:00
Verdediger van 29 met nog 1 jaar contract, max 1 miljoen schat ik. Maar mooi als we nog een tonnetje extra zouden kunnen bijschrijven.

Iets te optimistisch... . maar weer een klein stukje van het negatief eigen vermogen weggewerkt. Het duurt niet lang meer en dan zijn zwarte cijfers ook echt pure winst aan het eind van een seizoen.


Noordcambuur

Citaat van: justremco op augustus 30, 2017, 07:46:37
Volgens de LC betaald dkv ongeveer 4 ton aan Utrecht
dus is van de streek meer waard nou echt niet 4 ton haha en de LC krant lult maar wat.

Bubba

Van de Streek is inderdaad meer waard dan Leeuwin, jonger en aanvaller met veel goals in de JL. Ik verbaas me overigens al tijden over de bedragen die mensen willen voor onze verkochte spelers. Er waren er die een miljoen voor Van de Streek of Lilipally wilden  :_schater. Wake up mensen, een beetje realiteitszin zou hier. zeker wat transfersommen betreft, niet misstaan.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

pvanbuijtene

Citaat van: Noordcambuur op augustus 30, 2017, 09:38:18
dus is van de streek meer waard nou echt niet 4 ton haha en de LC krant lult maar wat.

Streek 24 jaar met kans op grotere transfersom + aanvallendere positie
Leeuwin wordt vrijdag 30  , is verdediger en zal niet (voor meer) verkocht worden na zijn periode bij Heerenveen.

Toch heel logisch?

moodygrunn

Citaat van: Bubba op augustus 30, 2017, 10:03:57
Van de Streek is inderdaad meer waard dan Leeuwin, jonger en aanvaller met veel goals in de JL. Ik verbaas me overigens al tijden over de bedragen die mensen willen voor onze verkochte spelers. Er waren er die een miljoen voor Van de Streek of Lilipally wilden  :_schater. Wake up mensen, een beetje realiteitszin zou hier. zeker wat transfersommen betreft, niet misstaan.

Voor Streek toch 7 ton en voor Lilipaly 4, is toch niet gek?
In Henk en Sandor we trust

Bubba

Het gaat er om dat er mensen waren die de transfersom die Cambuur voor Van de Streek kreeg een fooi vonden. Ook Lillipaly is volgens sommigen voor een habbekrats weggegaan. Ik ben juist de mening toegedaan dat Cambuur hele fatsoenlijke bedragen voor beide heeft gekregen.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Yellow Army

Noem mij maar eens spelers uit de JL die meer hebben opgebracht
Area 58

Bankzitter

We zijn samen met N.E.C. de enige clubs die echte in- en uitgaande transfers doet. Geen wonder dat het allemaal wat meer tijd kost.

pvanbuijtene

Citaat van: Yellow Army op augustus 30, 2017, 14:39:35
Noem mij maar eens spelers uit de JL die meer hebben opgebracht

Van Drongelen en Dumfries kwamen vanuit de jupiler(promoveerde natrlk wel) .en leverde 3 m en 1 m op.... maar hoge uitzondering.

justremco

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 30, 2017, 14:58:19
Van Drongelen en Dumfries kwamen vanuit de jupiler(promoveerde natrlk wel) .en leverde 3 m en 1 m op.... maar hoge uitzondering.

Speelden vorig jaar toch al gewoon in de eredivisie?

pvanbuijtene

Citaat van: justremco op augustus 30, 2017, 17:08:21
Speelden vorig jaar toch al gewoon in de eredivisie?

Het is maar goed dat de vakantie na het weekend weer voorbij is  :wall

Yellow Army

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 30, 2017, 17:14:41
Het is maar goed dat de vakantie na het weekend weer voorbij is  :wall

Dus... een JL speler van meer dan 6 ton, wie biedt?
Area 58

Holwerd voor Cambuur

Gokje: Mertens, Chadli oid?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

#4843
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 30, 2017, 18:53:31
Gokje: Mertens, Chadli oid?

Respectievelijk 6 en 4,5 ton

Om maar aan te geven dat we dus echt forse bedragen hebben ontvangen voor Streek en Monteiro voor JL begrippen
Area 58

EdsjeSCC

Toen werd er ook nog geen 100 mil voor een box to box middenvelder, 222 voor een flankspeler etc etc betaald ;)