Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Kan dat mooi weer in nieuwe stadion worden gestoken.
Betaalt dkv beetje mee aan ons nieuwe stadion  l8l

Bankzitter

Verdediger van 29 met nog 1 jaar contract, max 1 miljoen schat ik. Maar mooi als we nog een tonnetje extra zouden kunnen bijschrijven.

denistel

hij zou gek zijn als ie het doet,ken al1 maar om de poen gaan dan.

justremco

Citaat van: denistel op augustus 29, 2017, 21:03:06
hij zou gek zijn als ie het doet,ken al1 maar om de poen gaan dan.

Z'n vriendin/vrouw komt daar ergens vandaan geloof ik, zal ongetwijfeld meespelen

Yellow Army

Citaat van: justremco op augustus 29, 2017, 21:06:28
Z'n vriendin/vrouw komt daar ergens vandaan geloof ik, zal ongetwijfeld meespelen

Dat wief mut niet seuren. Dkv - Utrecht is een uurtje rijden man.
Area 58

denistel

zullen nu wel gewoon in utrecht wonen toch.

Naastismis

Hij wordt door Dumic uit de basis gespeeld,daar heeft hij meer kans op speeltijd

cambuurmania

De penningmeester zit dit handenwrijvend af te wachten,een tonnetje of anderhalf zit er voor Cambuur wel in,kassa.
Goede deal gedaan,weer een deel van het eigen negatieve vermogen wegpoetsen.
Ben bang dat er niks meer bijkomt .

Collingwood

#4823
Zou er trouwens ook nog een deel van dat bedrag naar het spelersfonds moeten, aangezien Leeuwin een speler is die voor 1-1-2015 onder contract kwam bij Cambuur?

Lijkt wel logisch. Maar goed, ieder bedrag waar je 'niets' voor hoeft te doen is natuurlijk meegenomen.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Volgens de LC betaald dkv ongeveer 4 ton aan Utrecht

Galdiano

Mooi 60.000 tekengeld naar Falkenburg, en klaar is kees.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Hoe fit is Falkenburg eigenlijk? Is toch clubloos?
Area 58

justremco

Citaat van: Yellow Army op augustus 30, 2017, 08:35:51
Hoe fit is Falkenburg eigenlijk? Is toch clubloos?

Traint of trainde bij jong Willem II en heeft daar ook enkele wedstrijden gespeeld

denistel

Citaat van: justremco op augustus 30, 2017, 07:46:37
Volgens de LC betaald dkv ongeveer 4 ton aan Utrecht

hoe ken dat nou?? schijntje toch en dan klagen ze hier als we 1 voor 4
of 6 ton verkopen?

zeewolde

Citaat van: denistel op augustus 30, 2017, 09:01:51
hoe ken dat nou?? schijntje toch en dan klagen ze hier als we 1 voor 4
of 6 ton verkopen?
leeftijd, einde contract en vooruitzichten zorgen voor dat plaatje