Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Area 58

Montana

Leeuwin waarschijnlijk naar de boeren. Stinkerd

Collingwood

Zou het ons nog wat opleveren? Hebben we een doorverkooppercentage bedongen destijds?
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Montana op augustus 29, 2017, 14:19:26
Leeuwin waarschijnlijk naar de boeren. Stinkerd
geen vooruitgang lijkt me, rare move :(

Collingwood

Byrne heeft blijkbaar zijn contract toch niet laten ontbinden bij Wigan, want hij wordt verhuurd aan Oldham.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op augustus 29, 2017, 14:22:41
Zou het ons nog wat opleveren? Hebben we een doorverkooppercentage bedongen destijds?

Vond dit via Google:
Bij een eventuele doorverkoop van Leeuwin door Utrecht krijgt Cambuur 15 procent van het transferbedrag.

Ook zouden we 50.000 krijgen wanneer Utrecht Europees voetbal zou halen

Collingwood

Citaat van: justremco op augustus 29, 2017, 16:57:12
Vond dit via Google:
Bij een eventuele doorverkoop van Leeuwin door Utrecht krijgt Cambuur 15 procent van het transferbedrag.

Ook zouden we 50.000 krijgen wanneer Utrecht Europees voetbal zou halen

Mooi, dus indirect gaat dkv geld naar ons overmaken.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: justremco op augustus 29, 2017, 16:57:12
Vond dit via Google:
Bij een eventuele doorverkoop van Leeuwin door Utrecht krijgt Cambuur 15 procent van het transferbedrag.

Ook zouden we 50.000 krijgen wanneer Utrecht Europees voetbal zou halen

Zou dan 450.000 betekenen!

hobbes

Citaat van: AL op augustus 29, 2017, 17:16:49
Zou dan 450.000 betekenen!

2,6 miljoen voor Leeuwin?

AL


hobbes

Citaat van: AL op augustus 29, 2017, 17:20:52
3 miljoen

Dan wordt het 500.000 als je die europese bonus meerekend

AL

Citaat van: hobbes op augustus 29, 2017, 17:24:10
Dan wordt het 500.000 als je die europese bonus meerekend

Je hebt gelijk :proost

AL

Maar of ik het geloof.......

hobbes

#4813
Citaat van: AL op augustus 29, 2017, 17:25:27
Maar of ik het geloof.......

Dat is wat anders, ik heb alleen maar de berekening gemaakt ;)

Maar goed, dit heeft Henk HaH destijds gemeld

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/37507/ramon-leeuwin-voor-twee-seizoenen-naar-utrecht/

Zou zijn transfersom bijna verdrievoudigen

justremco

Citaat van: AL op augustus 29, 2017, 17:16:49
Zou dan 450.000 betekenen!

Ze hebben 3 miljoen voor die van Aken gekregen, dat gaan ze echt niet betalen voor Leeuwin. Denk dat we er een tonnetje aan over houden voor onze spaarrekening ;)