Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Collingwood op augustus 20, 2017, 18:42:27
Rai Vloet met een Peersmannetje op Van Ginkel, maar wordt niet bestraft...

Ben benieuwd of er ook een leger krijsende keyboard warriors klaar staan om om 10 wedstrijden schorsing the vragen.

denistel

waren wel meer rijp voor rood dit weekend maar de heren arbiters deden
het af met geel of niks

Vlampiep

Citaat van: Marc S op augustus 20, 2017, 18:44:08
Ben benieuwd of er ook een leger krijsende keyboard warriors klaar staan om om 10 wedstrijden schorsing the vragen.
Nee, daar hebben alleen de "neusjes" patent op.

Vlampiep

Citaat van: denistel op augustus 20, 2017, 21:22:38
waren wel meer rijp voor rood dit weekend maar de heren arbiters deden
het af met geel of niks
De overreding van Peersman was schofterig, maar er waren vandaag meer smerige overtredingen en klaarblijkelijk kan daar binnen de KNVB heel verschillend mee om worden gegaan.
Is dat anders dan zouden naar aanleiding van de beelden alsnog schorsingen uit voort moeten komen.

denistel

Citaat van: Vlampiep op augustus 20, 2017, 22:05:45
De overreding van Peersman was schofterig, maar er waren vandaag meer smerige overtredingen en klaarblijkelijk kan daar binnen de KNVB heel verschillend mee om worden gegaan.
Is dat anders dan zouden naar aanleiding van de beelden alsnog schorsingen uit voort moeten komen.

als ze geel hebben gekregen dan is er niks meer aan te doen

papier

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 19, 2017, 22:19:04
Je hebt gelijk het gaat elk jaar natuurlijk iets moeilijker. Kun je hem niet kwalijk nemen he.(doe je ook  niet) Hij werkt altijd keihard om het beste resultaat te halen uit elke wedstrijd zodat wij kunnen juichen om onze trots! Ik heb echt veel respect voor deze ondergewaardeerde echte Cambuur man! Je hebt mijn respect Martijn.

Altijd genieten met de Barto-afkrakers. Op de tribune zit ook zo'n beste man naast me... kopt Barto een bal van een corner weg zegt hij "Waar is Barto>>???!?!????". Iedereen weet dat Barto niet de absolute onbewtiste nummer 1 spits is maar hij is toch zeker een goede tweede en zolang die onbetwiste nummer 1 niet wordt aangetrokken moeten we het met de nr. 2 doen.

De Gast

Gewoon niet meer opstellen. Niet in de basis in elk geval. Het elftal heeft er niks aan.

denistel

Citaat van: papier op augustus 21, 2017, 20:08:51
Altijd genieten met de Barto-afkrakers. Op de tribune zit ook zo'n beste man naast me... kopt Barto een bal van een corner weg zegt hij "Waar is Barto>>???!?!????". Iedereen weet dat Barto niet de absolute onbewtiste nummer 1 spits is maar hij is toch zeker een goede tweede en zolang die onbetwiste nummer 1 niet wordt aangetrokken moeten we het met de nr. 2 doen.

dien buurman bedoeld waar zijn de aanvallers neem ik aan en terecht bij corners
iedereen weer terug houden.laat toch gewoon 2 man voor op staan en de beste
koppers mogen dan die corner verdedigen maar ja al zo vaak gezegd,

SCCdrachten

Martijn is een uitstekende prof. Die zeven dagen in de week met zijn werk bezig is. Een voorbeeld prof waar nog heel veel voetballers van kunnen leren.
Martijn heeft veel belangrijke doelpunten voor ons gemaakt en zal het dit seizoen ook weer gaan doen.
Ik zie liever ook een betere spits komen maar zolang die er niet is kunnen we Martijn niet afkraken want hij doet stinkend zijn best, hij ken gewoon niet beter.

okkele

Toch ook wel bijzonder dat bv een  ogbeche alle lof kreeg voor zijn aanwezigheid overal en barto word daar op afgerekend.
Deze matige harkema-speler heeft bij mij een streepje voor wat betreft elftal-werk.
Ik hoop nog wel altijd op een verschilmakende spits.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

zal toch een eeuwige discussie blijven. b deed ook verdedigend werk maar niet
zo ver terug als barto en zeker niet na 2 minuten al.maar dat zijn opdrachten
van trainers denk ik. werklust is prima voetbal gedeelte is gewoon altijd al matig
geweest en op dit moment nog minder. vrijdag de hele wedstrijd amper in beeld
geweest en dat ligt toch grotendeels aan hem zelf is mijn mening. en ja mensen
die zeggen hij gaat van zelf weer scoren en dan is ie weer de held? sorry maar voor
mij niet.ik blijf er bij liever een spits die minder hard werkt maar scherp is voor
de goal en die er 25 inschopt.

Drumfather SCC

 Kevin Brands vervolgt zijn carrière bij Almere City FC

Vlampiep

Citaat van: denistel op augustus 22, 2017, 13:16:41
zal toch een eeuwige discussie blijven. b deed ook verdedigend werk maar niet
zo ver terug als barto en zeker niet na 2 minuten al.maar dat zijn opdrachten
van trainers denk ik. werklust is prima voetbal gedeelte is gewoon altijd al matig
geweest en op dit moment nog minder. vrijdag de hele wedstrijd amper in beeld
geweest en dat ligt toch grotendeels aan hem zelf is mijn mening. en ja mensen
die zeggen hij gaat van zelf weer scoren en dan is ie weer de held? sorry maar voor
mij niet.ik blijf er bij liever een spits die minder hard werkt maar scherp is voor
de goal en die er 25 inschopt.
Als het verdedigend niet deugt trekt Barto altijd naar achter om de luchtmacht te ondersteunen.
En als je goed hebt opgelet, kun je op een hand waaraan vier vingers ontbreken tellen hoeveel ballen hij aangespeeld heeft gekregen in de zestien.
En een spits die er bij ons met weinig werken 25 inschopt wil iedereen wel, maar is niet reëel, die is niet te halen met ons budget.

mugel

Citaat van: Vlampiep op augustus 22, 2017, 19:11:21
En een spits die er bij ons met weinig werken 25 inschopt wil iedereen wel, maar is niet reëel, die is niet te halen met ons budget.

Als ik het goed heb heeft Cambuur nog nooit een spits gehad die er 25 of meer inschopt in 1 seizoen.
Volgens mij is vd Streek (niet eens een echte spits) met zijn 22 doelpunten afgelopen seizoen gewoon de absolute recordhouder daarin. Ik hoop ook altijd dat ze nog zo'n echte afmaker kunnen vinden, maar realistisch is dat inderdaad niet.

zeewolde

Citaat van: mugel op augustus 22, 2017, 20:35:49
Als ik het goed heb heeft Cambuur nog nooit een spits gehad die er 25 of meer inschopt in 1 seizoen.
Volgens mij is vd Streek (niet eens een echte spits) met zijn 22 doelpunten afgelopen seizoen gewoon de absolute recordhouder daarin. Ik hoop ook altijd dat ze nog zo'n echte afmaker kunnen vinden, maar realistisch is dat inderdaad niet.
van der Laan 29