Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Volgens de statistieken speelt Barto zijn 200ste competitie wedstrijd vrijdag.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Hij het ons in Doetinchem al eens op weg naar de titel holpen .

Geelblauwstiens

Citaat van: SCCdrachten op augustus 22, 2017, 09:43:56
Martijn is een uitstekende prof. Die zeven dagen in de week met zijn werk bezig is. Een voorbeeld prof waar nog heel veel voetballers van kunnen leren.
Martijn heeft veel belangrijke doelpunten voor ons gemaakt en zal het dit seizoen ook weer gaan doen.
Ik zie liever ook een betere spits komen maar zolang die er niet is kunnen we Martijn niet afkraken want hij doet stinkend zijn best, hij ken gewoon niet beter.
Hier kan iedereen het alleen maar mee eens zijn. Want anders ben je aan het zeuren om het zeuren.

Collingwood

Chris de Wagt wordt trainer/coach van Jong dkv.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Djavan Anderson voor drie jaar naar het Italiaanse Bari (Serie B). Geweldige stap voor hem!
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: mugel op augustus 22, 2017, 20:35:49
Als ik het goed heb heeft Cambuur nog nooit een spits gehad die er 25 of meer inschopt in 1 seizoen.
Volgens mij is vd Streek (niet eens een echte spits) met zijn 22 doelpunten afgelopen seizoen gewoon de absolute recordhouder daarin. Ik hoop ook altijd dat ze nog zo'n echte afmaker kunnen vinden, maar realistisch is dat inderdaad niet.

harry vd laan wel hoor 29. en het is een verschil als je als spits in de ere of
1e div speelt natuurljk. cambuur zet daar misschien ook niet op in en daar
kan barto verder ook niks aan doen.

denistel

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 22, 2017, 21:16:44
Hier kan iedereen het alleen maar mee eens zijn. Want anders ben je aan het zeuren om het zeuren.

ja hoor.

pvanbuijtene

Citaat van: Collingwood op augustus 22, 2017, 21:21:38
Chris de Wagt wordt trainer/coach van Jong dkv.

Chris de Wagt 058 is  t nie meer.. :_spank

De Gast

Citaat van: SCCdrachten op augustus 22, 2017, 09:43:56
Martijn is een uitstekende prof. Die zeven dagen in de week met zijn werk bezig is. Een voorbeeld prof waar nog heel veel voetballers van kunnen leren.
Martijn heeft veel belangrijke doelpunten voor ons gemaakt en zal het dit seizoen ook weer gaan doen.
Ik zie liever ook een betere spits komen maar zolang die er niet is kunnen we Martijn niet afkraken want hij doet stinkend zijn best, hij ken gewoon niet beter.

Dat zie je dan verkeerd. Ik denk dat niemand hier Martijn ooit zal afkraken en dat een ieder diep respect voor hem heeft.

Drumfather SCC


Dokkumer

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2017, 07:15:46
Dat zie je dan verkeerd. Ik denk dat niemand hier Martijn ooit zal afkraken en dat een ieder diep respect voor hem heeft.
Als je tijd over hebt, lees dan gerust eens 144 pagina's terug. Check dan de hashtag Barto op Twitter en speur Facebook eens af met dezelfde zoekopdracht..

Veel plezier vandaag :devil

Cor

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2017, 07:15:46
Dat zie je dan verkeerd. Ik denk dat niemand hier Martijn ooit zal afkraken en dat een ieder diep respect voor hem heeft.

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

papier

Citaat van: denistel op augustus 21, 2017, 22:11:57
dien buurman bedoeld waar zijn de aanvallers neem ik aan en terecht bij corners
iedereen weer terug houden.laat toch gewoon 2 man voor op staan en de beste
koppers mogen dan die corner verdedigen maar ja al zo vaak gezegd,

Dat zal hij ongetwijfeld bedoelen, maar vat de 3 mannen voorin dan samen als zijnde 'aanvallers' en niet als 'Barto'.

DayDreamer

Toch weer eerste spits, ik wens je veel succes, maak ons gek  :proost

piene hassus

Gien sorgen over de ankopen Barto