Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Die jongen wou beslist weg en we beure bijna 7 ton . Wie is hier niet goed snik. De topscorer bracht 3.5 ton op (boere). Wat een gezeik allemaal. Al met al prima geld beurt voor eerste div begrippen. Sipke het um weer op de rails zet

sunderland

En vergeet niet dat ie nog 1 jaar had. Dan krijg je in de winterstop ogbeche taferelen( 3 ton). Ook de verhouding met betrekking tot zijn salaris hier gigantisch.

Bankzitter

Wij doen hetzelfde als we zo'n Mathieu wegkapen met clausule. En vd Belt onderhandeld echt wel hard, daar ben ik van overtuigt.

sunderland

Vanavond maar even laten zien wat je waard bent . Meestal als er veel gezeur is staat Barto op !!

el haj

Nacer Chadli vertrok voor vier ton van AGOVV naar Twente. Kevin Strootman verliet Sparta voor zeven ton. Dries Mertens was zes ton.
Alledrie waren ze destijds jonger dan Streek en alledrie hadden (en hebben) ze véél meer potentie dan hij.

600.000 voor VD Streek is een absolute toptransfer. Geen discussie over mogelijk.

Yellow Army

Citaat van: sunderland op augustus 18, 2017, 17:17:06
Vanavond maar even laten zien wat je waard bent . Meestal als er veel gezeur is staat Barto op !!

Helemaal mee eens
Area 58

speculeter

Liet weer zien niet mee te kunnen.
Moet echt een spits voor laatste kwartier worden.

DayDreamer

Het wil niet meer he, Martijn.

gewoon een fan

Hopelijk zien de mensen die Barto de hemel in prijzen nu echt dat het niet meer kan  ;(

okkele

"De hemel in prijzen"
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: gewoon een fan op augustus 19, 2017, 12:01:51
Hopelijk zien de mensen die Barto de hemel in prijzen nu echt dat het niet meer kan  ;(
Er moet gewoon een afmaker worden aangetrokken, want als eerste spits komt Barto nu echt te kort.
Barto was gisteravond als spits onzichtbaar, maar je moet ook aangespeeld worden om te kunnen scoren.
En Barto heeft inderdaad vele goede momenten gekend waarop hij werd geprezen, maar daarbij zijn die zelfde zich ook wel bewust dat hij ook op vele momenten te kort kwam.
We hebben nog geen betere, dus moeten we het hier eerst toch nog even mee doen en kun je hem daarop ook niet afbranden, want hij doet zijn stinkende best en meer zit er niet in.


D.H.Skolten

#4766
Citaat van: DayDreamer op augustus 19, 2017, 08:52:36
Het wil niet meer he, Martijn.
Je hebt gelijk het gaat elk jaar natuurlijk iets moeilijker. Kun je hem niet kwalijk nemen he.(doe je ook  niet) Hij werkt altijd keihard om het beste resultaat te halen uit elke wedstrijd zodat wij kunnen juichen om onze trots! Ik heb echt veel respect voor deze ondergewaardeerde echte Cambuur man! Je hebt mijn respect Martijn.

Bernardo

Vd Streek zit vanmiddag op de bank.

sunderland

Citaat van: Bernardo op augustus 20, 2017, 14:57:25
Vd Streek zit vanmiddag op de bank.
hij heeft Vd week te veel gelopen en is tegen zenit uit hard nodig en selectie is breedt. Zag hem net op tv, smal koppie en volledig afgetraind

Collingwood

Rai Vloet met een Peersmannetje op Van Ginkel, maar wordt niet bestraft...
Kalmte alleen kan u redden.