Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

richard


Grijskijkert

Citaat van: richard op augustus 17, 2017, 14:33:45
Jij moet lekker denken wat je denken wilt, onnozele!!
Maar 2 uitroeptekens ? We gaan toch niet persoonlijk worden?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Sandor van der Heide stopt bij IJsselmeervogels en gaat zich fulltime richten op de Graafschap

Casuals-lwd

Goed bezig keizer...

D.H.Skolten

Citaat van: Vlampiep op augustus 17, 2017, 13:24:24
Leuk man.
En dan te bedenken dat een aantal azijnzeikers op het forum voorspelden dat hij een bankzitter zou worden en dat het niveau te hoog zou zijn.
Het zelfde was met Monteiro het geval en zie ze presteren moeiteloos op het hoogste niveau.
Leuk man? Spoor jij wel helemaal? Laat alleen maar zien dat Cambuur ze (voor de zoveelste keer) voor veel te weinig heeft weggedaan, zulke spelers zijn heel wat waard hoor alleen Cambuur ziet dat niet! Ik dacht eerst dat dik 500.000 voor v/d Streek een geintje was, had toch zeker 1.000.000 verwacht voor zo'n jonge telentvolle veelscorende (aanvallende) middenvelder, en t was niet dat ie weg moest, in de winterstop had je m altijd nog aan elke eredivisieclub kunnen verkopen voor 500.00! Domme domme zet van v/d Belt.

Voorstopper

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 17, 2017, 23:58:50
Leuk man? Spoor jij wel helemaal? Laat alleen maar zien dat Cambuur ze (voor de zoveelste keer) voor veel te weinig heeft weggedaan, zulke spelers zijn heel wat waard hoor alleen Cambuur ziet dat niet! Ik dacht eerst dat dik 500.000 voor v/d Streek een geintje was, had toch zeker 1.000.000 verwacht voor zo'n jonge telentvolle veelscorende (aanvallende) middenvelder, en t was niet dat ie weg moest, in de winterstop had je m altijd nog aan elke eredivisieclub kunnen verkopen voor 500.00! Domme domme zet van v/d Belt.
Om zulke spelers bij onze club te hebben moet je wel een clausule in het contract hebben met een gelimiteerde transfersom erin, anders komen ze helemaal niet.

Gasgeve

Citaat van: Vlampiep op augustus 17, 2017, 13:24:24
Leuk man.
En dan te bedenken dat een aantal azijnzeikers op het forum voorspelden dat hij een bankzitter zou worden en dat het niveau te hoog zou zijn.
Het zelfde was met Monteiro het geval en zie ze presteren moeiteloos op het hoogste niveau.
Heracles heeft nog maar 1 wedstrijd gespeeld, waarbij Monteiro notabene op de bank begon. Utrecht is ook nog maar net onderweg, waarbij Streek ook het 'geluk' heeft met de blessure van Kali, dus je kunt nu nog niet zeggen of beide heren basisspelers zijn.

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 17, 2017, 23:58:50
Leuk man? Spoor jij wel helemaal? Laat alleen maar zien dat Cambuur ze (voor de zoveelste keer) voor veel te weinig heeft weggedaan, zulke spelers zijn heel wat waard hoor alleen Cambuur ziet dat niet! Ik dacht eerst dat dik 500.000 voor v/d Streek een geintje was, had toch zeker 1.000.000 verwacht voor zo'n jonge telentvolle veelscorende (aanvallende) middenvelder, en t was niet dat ie weg moest, in de winterstop had je m altijd nog aan elke eredivisieclub kunnen verkopen voor 500.00! Domme domme zet van v/d Belt.
Nou, zo te lezen ben jij de persoon die volledig ontspoort op het forum.  :insane



Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op augustus 18, 2017, 06:52:43
Heracles heeft nog maar 1 wedstrijd gespeeld, waarbij Monteiro notabene op de bank begon. Utrecht is ook nog maar net onderweg, waarbij Streek ook het 'geluk' heeft met de blessure van Kali, dus je kunt nu nog niet zeggen of beide heren basisspelers zijn.
Ja dat is waar, maar hebben beide wel een puike wedstrijd gespeeld op een aanzienlijk hoger niveau.
En Kali moet nu maar aantonen dat hij na zijn herstel beter in het elftal zal functioneren dan Vd Streek.

hobbes

  in de winterstop had je m altijd nog aan elke eredivisieclub kunnen verkopen voor 500.00! Domme domme zet van v/d Belt.


Ik vind 500€ echt te weinig

Bankzitter

vd Streek is nu precies een voorbeeld waarom vd Belt krediet verdiend. We hebben veel talenten gehaald. Als er een paar doorbreken verdienen we volgende keer wel het dubbele. En dan weer nieuwe betere talenten.

Er zijn veel echte transfers in en uit gedaan (Streek, Monteiro, Schils, Kallon en meer) en dat onderhandelen kost nu eenmaal meer tijd dan simpelweg salaris aan een transfervrije speler bieden. Ik zeg niet dat alles soepel loopt, maar er wordt wel degelijk hard gewerkt om nu en in de toekomst een sterk team te hebben.

Ik denk dat er nog wat gehuurd gaat worden van een subtopper.

denistel

5 ton voor een speler uit de jl blijf ik veel geld vinden hoor.gebeurd niet vaak volgens mij.
dat ie misschien meer waard is zou kunnen maar 8 ton of een miljoen voor een jl speler
wordt niet betaald.

vd streek vind ik knap dat ie nu een basis plek heeft als weet je nooit hoe het
na de transfer periode nog komt. maar ten hag is wel iemand die meer uit een
speler weet te halen.

Monteiro was toch gewoon bankzitter vorige week en is ingevallen dus zo opvallend
is dat niet.als iedereen daar fit is zal ie volgens mij ook bankzitter blijven.


Bankzitter

Er zijn dacht ik ook doorverkooppercentages bedongen. En we na vd Streek nog 2x zaken met Utrecht gedaan dus het contact is blijkbaar prima onderling.

PePe

Citaat van: Bankzitter op augustus 18, 2017, 12:24:00
Er zijn dacht ik ook doorverkooppercentages bedongen. En we na vd Streek nog 2x zaken met Utrecht gedaan dus het contact is blijkbaar prima onderling.

Wij de kruimels, en zij de toppers.

pvanbuijtene

Citaat van: PePe op augustus 18, 2017, 12:32:41
Wij de kruimels, en zij de toppers.
Wij cambuur, hun Utrecht.