Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

SCCdrachten

Citaat van: denistel op juni 22, 2017, 17:39:21
tis em gegund

Het is hem inderdaad gegund maar snap er geen reet van... zien wij het nu allemaal verkeerd in Leeuwarden ?

Gasgeve

Citaat van: SCCdrachten op juni 23, 2017, 08:02:26
Het is hem inderdaad gegund maar snap er geen reet van... zien wij het nu allemaal verkeerd in Leeuwarden ?
Is toch een perfecte tweede keeper? Veel ervaring, goede jongen voor de groep.

okkele

Citaat van: SCCdrachten op juni 23, 2017, 08:02:26
Het is hem inderdaad gegund maar snap er geen reet van... zien wij het nu allemaal verkeerd in Leeuwarden ?

nee,niet allemaal.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.


SCCdrachten

waarom mut ie fut dan?? vind het zonde hoor. Net wat hier boven staat jong en kan nog beter worden, prima tweede keeper

Gasgeve

Citaat van: SCCdrachten op juni 23, 2017, 09:27:26
waarom mut ie fut dan?? vind het zonde hoor. Net wat hier boven staat jong en kan nog beter worden, prima tweede keeper
Wil hij hier wel tweede keeper zijn dan? Ik denk dat hij bij Cambuur verwacht eerste keeper te zijn.

Bankzitter

Hij wilde hier geen 2e keeper zijn. Hij kan slecht tegen druk, erg onrustig in belangrijke wedstrijden. We moeten er eentje hebben die dan juist het verschil maakt. In de spits ook een topper. Bij N.AC. was dat genoeg voor promotie.

Dokkumer

Ze hebben Telgenramp daar ook al gehad, dus zo raar is die keuze in dat opzicht niet.

denistel

het niveau mut hier nog omhoog hoor wil je kampioen worden heb je
een paar winnaars nodig.
keeper nr 6 en nr 9 zijn de belangrijkste posities steek daar nou maar
wat geld in en dan komt de rest van zelf wel.

Scc4-ever

#4434
Citaat van: Gasgeve op juni 23, 2017, 09:33:43
Wil hij hier wel tweede keeper zijn dan? Ik denk dat hij bij Cambuur verwacht eerste keeper te zijn.
t vertrek kwam voor Zeinstra ook onverwachts hoor. Volgens had hij nog best willen blijven.  Maar ik ben er alleen ook weer niet rouwig om dat hij nu weg is.

denistel

Citaat van: Scc4-ever op juni 24, 2017, 10:49:47
  t vertrek kwam voor Zeinstra ook onverwachts hoor. Volgens had hij nog best willen blijven.  Maar ik ben er alleen ook weer niet rouwig om dat hij nu weg is.

had ik oek niet verwacht maar had em oek niet als 1e keeper houden. denk dat de meeste spelers zich
zelf toch overschatten hoor.nienhuis oek toch het immers oek nog niks.monteiro dacht dat ie zo even
een club had nou voorlopig nope al schijnt er veel belangstelling te zijn maar ja hij gaat voor de hoofdprijs he.

Bolle

Citaat van: denistel op juni 24, 2017, 18:06:05
maar ja hij gaat voor de hoofdprijs he.

Wij ook! 500K: kunnen we prima een hele goede vervanger voor halen.

vialli

Citaat van: denistel op juni 24, 2017, 18:06:05
had ik oek niet verwacht maar had em oek niet als 1e keeper houden. denk dat de meeste spelers zich
zelf toch overschatten hoor.nienhuis oek toch het immers oek nog niks.monteiro dacht dat ie zo even
een club had nou voorlopig nope al schijnt er veel belangstelling te zijn maar ja hij gaat voor de hoofdprijs he.

At su so goed weest waren hadden we nauw in de eredivisie sitten.




Dokkumer

Mooi kut voor hem. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee.