Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: JeJe op juni 14, 2017, 16:57:02
Je moet beter leren lezen, ik heb geen hekel aan vd Belt, zeer zeker niet.
Maar wel een bloedhekel aan:
Gloeilampen olv de clown COCU
De club die kampioen geworden is
en de allergrootste hekel aan JOU
Manmanman, ga alsjeblieft ergens normaal doen, anders neem ik contact met je verpleeghuis op dat je misbruik maakt van het internet.

Sakas

Zijn grootste fout was dat hij exact hetzelfde bleef spelen als Henk zijn laatste wedstrijden.  Hierdoor veranderde er niets en krijg je de ploeg ook niet op een ander spoor.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Cor

Grootste probleem was dat niemand er meer vertrouwen in had. En Henk heeft net zulke vreemde dingen gedaan met de opstelling als Marcel

zeewolde

Citaat van: Cor op juni 16, 2017, 08:36:14
Grootste probleem was dat niemand er meer vertrouwen in had. En Henk heeft net zulke vreemde dingen gedaan met de opstelling als Marcel
henk is dan ook geen trainer van Ajax geworden

Scc4-ever

#4399
Citaat van: Dokkumer op juni 15, 2017, 10:03:31
Waarschijnlijk moet ik de lokale Pearle of Hans Anders op gaan zoeken, want uit de quotes van vd Belt kan ik NIKS opmaken wat gaat over de uitstraling van Keizer of het succes als trainer. Snap hierin de logica van jouw post dan ook niet (ook al heb je gelijk)
nee oke hij heeft t dan niet over zijn uitstraling gehsd.maar hij loopt wel met hem weg. Nou zo geweldige trainer is hij niet. Dan moet ik wel zeggen dat hij op een moeilijk moment hier bij cambuur kwam. T was al heel lastig om cambuur in de eredivisie te houden. Maar goed wat betreft zijn trainers kwaliteiten ben ik t niet eens met vd Belt sowieso. En met zijn uitstraling was gewoon iets dat mij opviel o.a. vond hem nou niet echt uitstralen ik ben De trainer.  En nu wordt hij trainer van Ajax. Nou ik moet nog zien of hij t daar gaat redden hoor.  Maar ik ben verder klaar met de discussie over keizer.

denistel

Citaat van: Cor op juni 16, 2017, 08:36:14
Grootste probleem was dat niemand er meer vertrouwen in had. En Henk heeft net zulke vreemde dingen gedaan met de opstelling als Marcel

dat klopt maar ik snap niet dat iedereen bij de club zo positief over hem is het als
trainer in 3 maanden immers niks laten zien hier.

Lore

Citaat van: denistel op juni 17, 2017, 10:35:59
dat klopt maar ik snap niet dat iedereen bij de club zo positief over hem is het als
trainer in 3 maanden immers niks laten zien hier.

3 maanden lijkt mij ook wel erg kort, het is volgens mij meer verwijtbaar dat hij er twee keer in korte tijd vandoor is gegaan!

RotterdamLeeuwarden

Dat wordt de middenmoot dus.
Strijd gaat tussen Cocu en Gio komend seizoen.

Wat een actie om Keizer daar hoofdtrainer te maken  :_schater :_schater
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Collingwood

#4403
Henry van der Vegt wordt jeugdtrainer bij PEC Zwolle...

Bert Konterman trainer van Oranje onder 18.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2017, 17:28:37
Henry van der Vegt wordt jeugdtrainer bij PEC Zwolle...

Bert Konterman trainer van Oranje onder 18.

Kan ik ergens inzetten op degradatie van pec?
In Henk en Sandor we trust

666

Citaat van: moodygrunn op juni 21, 2017, 19:21:52
Kan ik ergens inzetten op degradatie van pec?

Nu nog niet, hij moet eerst zijn pupillen doorschuiven naar het eerste.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Hoe is het eigenlijk  met obeche?

sunderland

Citaat van: speculeter op juni 21, 2017, 19:43:38
Hoe is het eigenlijk  met obeche?
ik zou zeggen neem hem op proef om te zien of hij nog fit genoeg is

zeewolde

Heeft ons in de steek gelaten in het seizoen dat ww degradeerden. Veel respect voor zijn prestaties, maar hou er en slecht gevoel aan over.

Hoeft voor mij niet terug te komen.

vialli

Citaat van: zeewolde op juni 21, 2017, 23:50:15
Heeft ons in de steek gelaten in het seizoen dat ww degradeerden. Veel respect voor zijn prestaties, maar hou er en slecht gevoel aan over.

Hoeft voor mij niet terug te komen.

Inderdaad, moet mooi in Brabant blijven, het is voorbij!!!