Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Collingwood op juni 14, 2017, 18:14:30
Toen Keizer binnenkwam stonden we nog boven De Graafschap. Dus het is wat te makkelijk om hem voor de volle honderd procent vrij te pleiten.
idd we hadden nog steeds een betere ploeg dan de graafschap. Er zat gewoon helemaal niks in dat voetbal van Keizer. Vreemde keuzes en totaal geen willen winnen mentaliteit

reisbureau

Citaat van: sunderland op juni 14, 2017, 19:29:33
Kan die vervelende kwibus hier niet weert wudde

8)
Volgend seizoen gelukkig wel. Seizoen erop misschien niet. Als hij dan nog niet ontslagen is.
:_schater

Lore

Citaat van: janou op juni 14, 2017, 16:55:06
ik denk dat geen enkele trainer vorig jaar nog succesvol had kunnen laten aflopen. als je onderaan staat ga je door een nieuwe trainer echt niet opeens beter voetballen. vorig jaar was enkel gebrek aan kwaliteit. daar kan je als trainer niks aan doen. helemaal niet in de situatie waarin hij instapte.

overigens wel mee eens dat hij geen uitstraling had. en moet t ook nog maar zien bij ajax maarja.

Precies, het lijkt mij ook niet reeel om hem daar op af te rekenen. Maar wel op de twee keer dat hij Cambuur heeft laten zitten en de ene keer dat hij Emmen heeft laten zitten.

Ronduit karakterloos!

janou

Citaat van: Lore op juni 14, 2017, 19:51:06
Precies, het lijkt mij ook niet reeel om hem daar op af te rekenen. Maar wel op de twee keer dat hij Cambuur heeft laten zitten en de ene keer dat hij Emmen heeft laten zitten.

Ronduit karakterloos!

mee eens, vind jong ajax niet een stap die je niet kan laten liggen. dan had je niet moeten tekenen voor meerdere jaren.

janou

Citaat van: sunderland op juni 14, 2017, 19:31:37
idd we hadden nog steeds een betere ploeg dan de graafschap. Er zat gewoon helemaal niks in dat voetbal van Keizer. Vreemde keuzes en totaal geen willen winnen mentaliteit

ja je kan wel een betere ploeg hebben, maar als je 0.0 zelfvertrouwen hebt. dan ga je ook niet winnen. graafschap pakte toen al regelmatig puntjes, en die gingen steeds meer in hunzelf geloven. en de niet willen winnen mentaliteit is ook maar slap gelul. iedereen wilt winnen. en weet nog wel dat de wedstrijden die hij er was als coach best wel strijd en passie was. utrecht thuis 0-2 pec thuis 1-0, wllem 2 thuis 1-1. heeft niks met een willen winnen mentaliteit te maken naar mijn inzicht.

Bankzitter

Bij Cambuur werd hij daar niet op afgerekend (terrecht) maar bij Ajax word wel verwacht dat hij presteert ook als alles tegenzit of tegen topteams.

sunderland

Citaat van: janou op juni 14, 2017, 20:12:52
ja je kan wel een betere ploeg hebben, maar als je 0.0 zelfvertrouwen hebt. dan ga je ook niet winnen. graafschap pakte toen al regelmatig puntjes, en die gingen steeds meer in hunzelf geloven. en de niet willen winnen mentaliteit is ook maar slap gelul. iedereen wilt winnen. en weet nog wel dat de wedstrijden die hij er was als coach best wel strijd en passie was. utrecht thuis 0-2 pec thuis 1-0, wllem 2 thuis 1-1. heeft niks met een willen winnen mentaliteit te maken naar mijn inzicht.
utrecht thuis was Sipke/slot dus beter informeren en als jij dat winaarsmentaliteit noemt best. Heb je mvv hier zien spelen ?

Scc4-ever

Citaat van: reisbureau op juni 14, 2017, 19:33:02
8)
Volgend seizoen gelukkig wel. Seizoen erop misschien niet. Als hij dan nog niet ontslagen is.
:_schater
ik denk dat hij er dan niet meer zit hoor. Ik denk namelijk dat hij t niet gaat redden bij ajax. Maar goed we zullen zien.

okkele

Citaat van: JeJe op juni 14, 2017, 16:57:02

en de allergrootste hekel aan JOU

wie ben ik ?
je dom gelul word steeds erger kerel.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Maar goed dat jum niet kenne vechte door de telefoon :proost :_schater

denistel

die keizer kwam hier zeker in een moeilijke periode maar dat wist ie toch zelf ook.

hij maakte het zich zelf al1 maar moeilijker door spelers steeds op verkeerde
posities te zetten en het team en hij zelf ook straalden niks uit.

dat ie met jong ajax 2e werd met boven modale spelers vind ik nou ook niet
echt super of zo.

okkele

precies.
een arrogante eigenwieze kwast is t.
ik had oek wel resultaat haalt met die miljoenen in de jl.
gelukkig mag ie t daar nou verneuke.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Citaat van: okkele op juni 14, 2017, 23:18:19
precies.
een arrogante eigenwieze kwast is t.

Is dat niet de eerste regel in de taakomschrijving voor een Ajax coach?

janou

Citaat van: sunderland op juni 14, 2017, 21:31:34
utrecht thuis was Sipke/slot dus beter informeren en als jij dat winaarsmentaliteit noemt best. Heb je mvv hier zien spelen ?

is waar ook sorry, was ff vergeten. ik zeg nooit iets over winnaarsmentaliteit, vind ik een verschrikkelijk woord 8P 8P
het lukte cambuur gewoon niet tegen mvv, cambuur heeft er alles aan gedaan, maar dat heb je soms. ookal is het natuurlijk niet acceptabel dat je met deze ploeg verlies van mvv.

Dokkumer

Citaat van: Scc4-ever op juni 14, 2017, 16:28:34
dan ziet Vd Belt t verkeerd!.  Marcel keizer straalt niks uit. En t was absoluut geen succes toen hij hier trainer was. Ik moet ook nog zien of hij überhaupt slaagt als trainer van Ajax.
Waarschijnlijk moet ik de lokale Pearle of Hans Anders op gaan zoeken, want uit de quotes van vd Belt kan ik NIKS opmaken wat gaat over de uitstraling van Keizer of het succes als trainer. Snap hierin de logica van jouw post dan ook niet (ook al heb je gelijk)