Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Bernardo op juni 13, 2017, 17:38:08
Als hij kampioen word met Ajax, bewijst het maar weer dat iedereen kampioen kan worden met een Ajax of PSV.

Of dat hij meer in zijn mars heeft dan velen hier denken.

Collingwood

Lastig beoordelen hoe hij het hier heeft gedaan. Kwam in een lastige situatie en moest werken met een groep die niet de zijne was. Aan de andere kant stonden we volgens mij nog boven De Graafschap toen Keizer werd aangetrokken en heeft ook hij de spelers niet aan de gang gekregen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Ik heb zeker geen hekel aan Keizer, mooie speler en een goie TM. Maar hij heeft het tij niet kunnen keren als trainer dus ik vraag me af hij bij Ajax onder grote druk dan wel dat beetje extra aan een team kan meegeven. Ik vind hem ook niet heel sterk in de media en echt veel krediet zal hij niet hebben met zijn CV. Hij zal het moeilijk krijgen ,vrees ik.

justremco

Wat mij het meeste bij gebleven is, is dat ie van Veen altijd als een soort linksbuiten opstelde  :wall

sunderland

Hij heeft hier het eigenwijze mannetje uitgehangen. Dat heeft ons ook veel pnt gekost . V veen was duidelijk de beste maar hij mocht niet spelen . Ook het vuur ontbrak helemaal. We hebben 1 weds met vuur gespeeld en toen waren Sipke en slot de mannen voor de groep.

moodygrunn

Citaat van: kickandrush op juni 13, 2017, 17:08:14
Ik las het ook. Het kan verkeren, jammer dat we zo kort plezier van deze cruijff adept hebben kunnen genieten  :fant

Cruijff adept? Keizer? We hebben het over dezelfde toch? Ik heb daar bitter weinig van gezien in zijn periode als trainer hier.
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Citaat van: justremco op juni 13, 2017, 18:00:17
Wat mij het meeste bij gebleven is, is dat ie van Veen altijd als een soort linksbuiten opstelde  :wall

Peersman rechtsback deed ook pijn aan de ogen.

Galdiano

Kijk zijn interviews maar eens terug, hij staat alle interviews van links naar rechts te schudden, een heel aparte tik, hij straalt echt 0,0 uit!

Vond het maar bar en boos toen hij hier trainer was, en totaal geen stempel kunnen drukken.

één ding is zeker Ajax wint geen beker en ook geen kampioen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Galdiano op juni 13, 2017, 21:22:11
Kijk zijn interviews maar eens terug, hij staat alle interviews van links naar rechts te schudden, een heel aparte tik, hij straalt echt 0,0 uit!

Vond het maar bar en boos toen hij hier trainer was, en totaal geen stempel kunnen drukken.

één ding is zeker Ajax wint geen beker en ook geen kampioen.
Een marionet die met bitter weinig ervaring die spelers niet beter kan laten voetballen.
Ik geef hem totale kerstdagen en dan is hij op non actief gezet.

denistel

en su eigenwijs als wat hev er helemaal niks mee.als speler was ie wel prima hoor.


JeJe

Citaat van: Vlampiep op juni 13, 2017, 21:57:49
Een marionet die met bitter weinig ervaring die spelers niet beter kan laten voetballen.
Ik geef hem totale kerstdagen en dan is hij op non actief gezet.
Nee, dan hebben wij een betere trainer, die 2 x al weggestuurd is.
Lijkt me iets anders dan weggehaald worden door een grote club.
Ik heb het forum van Marcel Keizer er nog even bij gehaald, toen waren de meeste reacties heel positief
toen hij bij ons terug kwam.
Kift is wel een heel slechte eigenschap.
Een schop nageven is wel het aller goedkoopste wat je iemand aan kunt doen.
Ik hoop in elk geval dat Dijkhuizen en Keizer het prima zullen doen.

De Gast

Marcel 'ik stel consequent mn beste spits niet op en laat de club kansloos degraderen' Keizer hoofdtrainer Ajax. Het moet niet veel gekker worden. Staat van dienst 0,0.

sunderland

Citaat van: JeJe op juni 14, 2017, 08:33:44
Nee, dan hebben wij een betere trainer, die 2 x al weggestuurd is.
Lijkt me iets anders dan weggehaald worden door een grote club.
Ik heb het forum van Marcel Keizer er nog even bij gehaald, toen waren de meeste reacties heel positief
toen hij bij ons terug kwam.
Kift is wel een heel slechte eigenschap.
Een schop nageven is wel het aller goedkoopste wat je iemand aan kunt doen.
Ik hoop in elk geval dat Dijkhuizen en Keizer het prima zullen doen.
jij bent het alweer vergeten zeker. T was waardeloos wat hij hier deed of niet dan .

Scc4-ever

#4363
Citaat van: sunderland op juni 14, 2017, 08:58:04
jij bent het alweer vergeten zeker. T was waardeloos wat hij hier deed of niet dan .
ik ben t niet vergeten in ieder geval. We gaven hem een kans hier. Maar t was geen succes. Hij straalde niks uit ook nog is. Keizer gaat t ook niet redden als trainer van Ajax.  Ik vind hem niet echt geschikt als hoofdtrainer voor een grote club. Maar goed misschien heb ik t mis. We zullen zien.

okkele

nu nog maas als trainer van psv dan neem ik een abonnement op eredivisielive.
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.