Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#4335
De Eagles zijn wel al goed bezig vind ik. Goede keeper (Stevens) en spits (Hendriks en De Kogel) al in huis, dat scheelt enorm.

Natuurlijk zijn zij verder ook nog lang niet compleet en is het afwachten wat wij (en andere teams) daar tegenover gaan zetten, dus inderdaad nog wel te vroeg om te zeggen wie favoriet is.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Volgens VI is Marcel Keizer de belangrijkste kandidaat om de nieuwe trainer van Ajax te worden. Het kan verkeren...
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Daar zijn we dus ook mooi mee genaaid. Waarschijnlijk voor een schijntje afgekocht.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Bankzitter op juni 07, 2017, 16:04:50
Daar zijn we dus ook mooi mee genaaid. Waarschijnlijk voor een schijntje afgekocht.
Lekker boeiend. Het is niet dat we met hem een toptrainer hebben moeten laten gaan ofzo.

Collingwood

Overigens is Jaap Stam de andere kandidaat, ook al een ex-speler van ons. Wij maken dat Ajax nog eens groot.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op juni 07, 2017, 15:54:27
Volgens VI is Marcel Keizer de belangrijkste kandidaat om de nieuwe trainer van Ajax te worden. Het kan verkeren...

Ik hoop dat ze degraderen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter


zeewolde

Citaat van: Galdiano op juni 07, 2017, 16:42:42
Ik hoop dat ze degraderen!
dat moet dan wel via de play offd

denistel

is toch niet te volgen die keizer moeten wel goeie connecties hebben
daar. ze meoten Europa en alles in en de druk is altijd enorm bij ajax
hij heeft daar veel te weinig ervaring voor is mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: denistel op juni 07, 2017, 18:33:16
is toch niet te volgen die keizer moeten wel goeie connecties hebben
daar. ze meoten Europa en alles in en de druk is altijd enorm bij ajax
hij heeft daar veel te weinig ervaring voor is mijn mening.
Als Ajax Keizer aanstelt als opvolger van Bosz, zijn ze daar behoorlijk de weg kwijt en weer terug bij af.
Laat het maar lekker doorrommelen daar in Amsterdam het is voor mij de ver van mijn bed show.

Dokkumer

We kunnen er lang en breed over lullen, maar die man doet gewoon aan prima carrièreplanning
Trainer bij Telstar
TM bij ons om ook aan dat deel van het vak te ruiken
Trainer bij Emmen
Trainer bij ons
Trainer bij jong Ajax (zit je boven op het vuur en in het zicht)
En nu zomaar genoemd als kandidaat voor het eerste van Ajax.

Gewoon slim gedaan van Piets neefje  :_schater

sunderland

Nou fantastisch . Hier heeft hij het verneukt door vreselijk eigenwijs te werk te gaan .

Collingwood

Keizer zo goed als zeker de nieuwe hoofdtrainer van Ajax.
Kalmte alleen kan u redden.

kickandrush

Ik las het ook. Het kan verkeren, jammer dat we zo kort plezier van deze cruijff adept hebben kunnen genieten  :fant

Bernardo

Als hij kampioen word met Ajax, bewijst het maar weer dat iedereen kampioen kan worden met een Ajax of PSV.