Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ik vind hem ook een pure mandekker, terwijl wij met voetballende verdedigers spelen (Peersman uitgezonderd).

moodygrunn

Mooi hoe het zo kan omslaan hier op het forum. Ik kan me nog herinneren dat Fischer in de winter van het seizoen 15/16 per se naar ons toe moest komen als een soort verlosser. Terwijl we toen ook hoog probeerden te voetballen (zeker in het begin).
In Henk en Sandor we trust

denistel

prima goal gister al is het door de nederlaag allemaal wat onder gesneeuwd

Tanjajeah

Barto is de ideale pinchhitter, brengt altijd iets teweeg. Daarnaast zal er deze zomer een nieuwe 1e spits gehaald moeten worden.

legeips

https://m.youtube.com/watch?v=bqqYf1-DMZo&feature=youtu.be

Hoop toch stiekem op 1 of 2 talenten van een Engelse top club.. Byrne was toch wel een heerlijke voetballer..

denistel

Citaat van: moodygrunn op mei 16, 2017, 22:07:13
Mooi hoe het zo kan omslaan hier op het forum. Ik kan me nog herinneren dat Fischer in de winter van het seizoen 15/16 per se naar ons toe moest komen als een soort verlosser. Terwijl we toen ook hoog probeerden te voetballen (zeker in het begin).

nooit in met gaan blijft een beperkte speler die snelheid mist.

hobbes

Citaat van: Collingwood op mei 16, 2017, 16:06:29
Klopt, hij is veel te traag voor ons. Wij verdedigen rond de middenlijn met veel ruimte in de rug, dat kan hij niet.

Net zoals N'Toko, prima verdediger, maar past niet bij ons

mescc

Citaat van: hobbes op mei 25, 2017, 08:32:52
Net zoals N'Toko, prima verdediger, maar past niet bij ons

N'Toko hadden we zondag prima kunnen gebruiken.

Bankzitter

#4328
Citaat van: legeips op mei 25, 2017, 08:11:59
https://m.youtube.com/watch?v=bqqYf1-DMZo&feature=youtu.be

Hoop toch stiekem op 1 of 2 talenten van een Engelse top club.. Byrne was toch wel een heerlijke voetballer..

Byrne was genieten (met natuurlijk ook wel zijn minpunten, dat hebben ze allemaal bij ons).

Hopelijk weer een of twee huren met extra kwaliteiten Het hoeft niet eens een Engelse topclub te zijn, gewoon eentje met prima jeugdopleiding waar je er 1 of 2 kan huren.
Manchester City of Liverpool klinkt wel heel indrukwekkend maar daar krijg je nu alleen nog maar afdankertjes, maar zelfs in de Championship zijn er clubs die 10x zo groot als ons zijn.

Of anders in Duitsland of een andere competitie een lijntje uitleggen. Zoals vroger van de topclubs huren wordt lastig door de belofteteams.

Bankzitter

Citaat van: Bankzitter op mei 25, 2017, 09:07:36
Byrne was genieten (met natuurlijk ook wel zijn minpunten, dat hebben ze allemaal bij ons).

Hopelijk weer een of twee huren met extra kwaliteiten Het hoeft niet eens een Engelse topclub te zijn, gewoon eentje met prima jeugdopleiding waar je er 1 of 2 kan huren.
Manchester City of Liverpool klinkt wel heel indrukwekkend maar daar krijg je nu alleen nog maar afdankertjes, maar zelfs in de Championship zijn er clubs die 10x zo groot als ons zijn.

Of anders in Duitsland of een andere competitie een lijntje uitleggen. Van de top 3 huren zoals vroeger wordt lastig door de belofteteams.

Collingwood

Zijn doelpunt tegen MVV is bij Fox Sports nog uitgeroepen van doelpunt van de week (niet dat we er wat aan hebben...).
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Sjoerd Overgoor keert mogelijk terug bij de Eagles, komt in Hongarije amper aan spelen toe.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op juni 05, 2017, 23:23:37
Sjoerd Overgoor keert mogelijk terug bij de Eagles, komt in Hongarije amper aan spelen toe.
daar gaat ie het goed doen

sunderland

Denk dat egels ook favoriet is voor de titel

justremco

Citaat van: sunderland op juni 06, 2017, 11:58:34
Denk dat egels ook favoriet is voor de titel

Is nu toch nog helemaal niet te zeggen? Die hebben net als ons 13 spelers ofzo