Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Jaah, iemand moest hem maken :P

el haj

Mohamed El Makrini verkeert met Roda JC in zwaar weer. De oud-speler van SC Cambuur staat met de Limburgers op de zeventiende plek in de Eredivisie en moet dus vrezen voor nacompetitie.

Toch lijken de spelers van Roda JC net op tijd wakker geschud. Uit de laatste twee wedstrijden behaalde de ploeg van trainer Yannis Anastasiou vier punten. De fans van Roda JC uitten afgelopen week hun onvrede over de sportieve prestaties en het falende transferbeleid. Ze kwamen met capuchons en zonnebrillen op de training verstoren.

El Makrini was niet zo onder de indruk. "Dit ging er veel rustiger aan toe dan ik meemaakte bij Cambuur", blikt hij terug in gesprek met NRC.NEXT. "Daar schopten supporters pylonen omver, schoten ze de ballen weg. Ach, die zonnebrillen. Het was mooi weer toch?" Volgens trainer Yannis Anastasiou moet je het zien als 'ondersteuning richting de jongens'. "Het was positief bedoeld, zeker niet negatief."

:_schater :_schater

Collingwood

Het seizoen van N'Toko schijnt er op te zitten door een liesblessure.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Mark Diemers heeft ook een aflopend contract. De Jong over Diemers: ,,Mark is een van de spelers die de kar trekt. Hij is volwassen geworden.'' Diemers wil weer in de eredivisie voetballen. ,,Henk wil me er graag bij houden. Cambuur heeft in de winterstop naar me geïnformeerd, maar daarna is het stilgevallen. Via mijn zaakwaarnemer hebben ze wel aangegeven dat ze willen praten als ze in de eredivisie komen.''

LC.nl

Gasgeve

Op basis waarvan vindt Diemers dat hij in de Eredivisie moet/kan ballen. Degelijke speler maar niet meer dan dat. Zou het geen versterking vinden.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Gasgeve op mei 04, 2017, 07:31:05
Op basis waarvan vindt Diemers dat hij in de Eredivisie moet/kan ballen. Degelijke speler maar niet meer dan dat. Zou het geen versterking vinden.
Als we niet promoveren, zou ik Diemers er wel bij willen hebben. Voor Eredivisie zijn er beteren denk ik.

Collingwood

Zowel bij Utrecht als vorig jaar bij De Graafschap heeft Diemers naar mijn mening laten zien prima mee te kunnen in de Eredivisie. Dat er beteren (beschikbaar) zouden zijn (voor Cambuur) zou best kunnen. Daar mag Van den Belt zich over buigen. Maar op voorhand zou hij in mijn ogen geen slechte versterking zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 04, 2017, 08:43:36
Als we niet promoveren, zou ik Diemers er wel bij willen hebben. Voor Eredivisie zijn er beteren denk ik.

Er zijn altijd betere spelers, vraag is of die aan dezelfde criteria voldoen. Diemers is transfervrij en qua salaris blijkbaar ook betaalbaar. Daarnaast kent hij de club en de stad. Wie zouden we volgens jou moeten halen?
In Henk en Sandor we trust

El Ma-kri-niii

Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2017, 11:42:05
Er zijn altijd betere spelers, vraag is of die aan dezelfde criteria voldoen. Diemers is transfervrij en qua salaris blijkbaar ook betaalbaar. Daarnaast kent hij de club en de stad. Wie zouden we volgens jou moeten halen?
Je hebt gelijk, maar ik twijfel of hij ons echt naar een hoger niveau brengt. Wat mij betreft welkom, maar meer als aanvulling dan als versterking. Betere opties zou ik niet weten, dat laat ik over aan Vd Belt ;)

denistel

hangt allemaal af in welke divisie we spelen.en welke spelers je denkt nodig te hebben.

mugel

Ik ben wel voor. We zitten nu ruim in de basis-waardige middenvelders, waarvan sommigen ook op andere posities kunnen spelen. Een groot deel van het succes van afgelopen maanden denk ik. Het lijkt erop dat een aantal daarvan gaat vertrekken en dan is Diemers volgens mij, ongeacht de divisie, een versterking als een van die concurrerende middenvelders.

Oh en vd Belt, als je toch in Doetinchem bent, praat dan ook even met die Pools-Nederlandse spits..


Collingwood

Manu weggestuurd bij de Eagles. Was gisteren met Feyenoord bezig (foto's op sociale media) in plaats van de wedstrijd van Go Ahead.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op mei 08, 2017, 11:30:29
Manu weggestuurd bij de Eagles. Was gisteren met Feyenoord bezig (foto's op sociale media) in plaats van de wedstrijd van Go Ahead.
was ook een complete miskoop daar.

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 08, 2017, 11:30:29
Manu weggestuurd bij de Eagles. Was gisteren met Feyenoord bezig (foto's op sociale media) in plaats van de wedstrijd van Go Ahead.

Ik ben ook nooit vergeten hoe hij zich opstelde toen wij uit naar Feyenoord moesten. Dat is echt gewoon super onprofessioneel!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op mei 08, 2017, 13:43:11
Ik ben ook nooit vergeten hoe hij zich opstelde toen wij uit naar Feyenoord moesten. Dat is echt gewoon super onprofessioneel!
Hij liep daar zelfs nog een 'ereronde' na de wissel
Henk, held, bedankt