Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 08, 2017, 12:31:48
was ook een complete miskoop daar.
Hij zou voor ons een prima buitenspeler zijn en wat zijn berichtje betreft, niets mis mee het was niet tijdens de wedstrijd toch?

sunderland

Citaat van: Vlampiep op mei 08, 2017, 15:48:57
Hij zou voor ons een prima buitenspeler zijn en wat zijn berichtje betreft, niets mis mee het was niet tijdens de wedstrijd toch?
vind ik dat dan niet ?

sunderland

Ik vond wel dat hij arrogant over het veld liep van zie mij eens . Dat had hij hier niet

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 08, 2017, 13:49:55
Hij liep daar zelfs nog een 'ereronde' na de wissel

:_schater niet slim genoeg om het te verbergen

Bankzitter

Speelde over het algemeen prima bij ons. Manu is typisch zo'n speler die een beetje extra begeleiding nodig heeft om hem te laten functioneren, maar dan beslist 'ie wel een paar wedstrijden.
Met 11 koorknapen win je de oorlog ook niet, een of twee buitenbeentjes heb je ook nodig.

Whoestemen

Citaat van: Bankzitter op mei 08, 2017, 19:51:44
Speelde over het algemeen prima bij ons. Manu is typisch zo'n speler die een beetje extra begeleiding nodig heeft om hem te laten functioneren, maar dan beslist 'ie wel een paar wedstrijden.
Met 11 koorknapen win je de oorlog ook niet, een of twee buitenbeentjes heb je ook nodig.

Zo is het. Prima speler, niet altijd even verstandig en z'n impulsen ook niet altijd de baas, maar loopt de kantjes er niet vanaf en begeleiding hoort erbij, daar kun je verschil in maken als club.

PePe

Dure speler in Deventer, ze hebben een reden gevonden, om snel afscheid te kunnen nemen, nu ze definitief naar de bier competitie gaan.

Lore

Citaat van: PePe op mei 08, 2017, 22:10:36
Dure speler in Deventer, ze hebben een reden gevonden, om snel afscheid te kunnen nemen, nu ze definitief naar de bier competitie gaan.

Hij zou toch al terug naar brighton? En ik denk niet dat Brighton zegt "laat het geld. An de huur maar zitten"

Yellow Army

Citaat van: Lore op mei 08, 2017, 22:18:42
Hij zou toch al terug naar brighton? En ik denk niet dat Brighton zegt "laat het geld. An de huur maar zitten"

Inderdaad, met nog 1 wedstrijd te gaan en inmiddels gedegradeerd is dit niets minder dan symboolpolitiek.
Area 58

PePe

Citaat van: Yellow Army op mei 08, 2017, 22:56:46
Inderdaad, met nog 1 wedstrijd te gaan en inmiddels gedegradeerd is dit niets minder dan symboolpolitiek.

Zo krijg je wel een zielig beeld van de Eagles!!

Bankzitter

Tja, sneue actie. Die rode kaart van Ritzmaier was eigenlijk veel kwalijker maar daar hoor je ze dan weer niet over.

justremco

Sandor is vanmiddag kampioen geworden met IJsselmeervogels en gepromoveerd naar de tweede divisie, grote klasse!

AFGELOPEN | IJsselmeervogels wint met 0-1 van Quick Boys en is KAMPIOEN VAN DE DERDE DIVISIE ZATERDAG! We gaan de botter op!!! #nazzedaan https://t.co/YNJFSbjy5m

Collingwood

Sander Fischer maakt gebruik van een clausule in zijn contract en is transfervrij na de degradatie van de Eagles. In Deventer zijn ze er niet heel rouwig om dat hij vertrekt...
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op mei 16, 2017, 15:31:59
Sander Fischer maakt gebruik van een clausule in zijn contract en is transfervrij na de degradatie van de Eagles. In Deventer zijn ze er niet heel rouwig om dat hij vertrekt...

Vind hem ook tekort komen!
Past ook niet bij ons spel vind ik.

Collingwood

Citaat van: AL op mei 16, 2017, 16:03:03
Vind hem ook tekort komen!
Past ook niet bij ons spel vind ik.

Klopt, hij is veel te traag voor ons. Wij verdedigen rond de middenlijn met veel ruimte in de rug, dat kan hij niet.
Kalmte alleen kan u redden.