Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Unify

Citaat van: Lore op januari 05, 2017, 15:10:53
Is er een transfersom? En zo ja, hebben wij recht op een deeltje?

Daar hebben wij geen recht op omdat Cambuur hem destijds huurde van Twente.

Lore

Citaat van: Unify op januari 05, 2017, 15:43:00
Daar hebben wij geen recht op omdat Cambuur hem destijds huurde van Twente.

Ai, Helaas! Hoog tijd dat Ruben Schaken naar China gaat!

PePe

Citaat van: Lore op januari 05, 2017, 16:45:15
Ai, Helaas! Hoog tijd dat Ruben Schaken naar China gaat!

Om het geld van Wang te halen?  :_schater

Lore


HilversumOnTour

Nijland had tijdens de avond een tweetal nieuwtjes voor de aanwezigen en alle kijkers via FC Groningen TV, dat live en exclusief verslag deed van de avond. Zo meldde hij de hoogte van de transfervergoeding voor Albert Rusnák naar het Amerikaanse Real Salt Lake, die 435.000 euro bedraagt.

denistel


Bernardo

Was gewoon weer slecht, zoals we gewend zijn.

denistel

Citaat van: Bernardo op januari 15, 2017, 09:32:59
Was gewoon weer slecht, zoals we gewend zijn.

hij was dus niet on fire???

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op januari 15, 2017, 09:32:59
Was gewoon weer slecht, zoals we gewend zijn.
Wie vond je overigens wel goed spelen?

denistel

vrijdag idd niet veel maar nogmaals het komt omdat we te veel lopers er in zette
en niet uit gaan van het voetballende gedeelte al beweren die trainers anders

waarom komen gouriye-boutzamar en bosz dan zo weinig aan spelen toe
laat ze daar maar eens over na denken.

papier

Citaat van: Bernardo op januari 15, 2017, 09:32:59
Was gewoon weer slecht, zoals we gewend zijn.

Hopelijk heeft hij wat opgestoken van de invalbeurt van Hemmen. Die legde de bal nog maar even mooi terug op een speler van VVV na een voorzet/corner. Zag er goed uit.

AL

#3986
Citaat van: denistel op januari 15, 2017, 12:37:18
vrijdag idd niet veel maar nogmaals het komt omdat we te veel lopers er in zette
en niet uit gaan van het voetballende gedeelte al beweren die trainers anders

waarom komen gouriye-boutzamar en bosz dan zo weinig aan spelen toe
laat ze daar maar eens over na denken.

Gouriye is een schande met zijn dikke pens!!
Ook Bosz vind ik helemaal niets. Traag en handelingssnelheid om te janken en verdedigend een drama.
Boutzamar mag van mij wel meer kansen krijgen al vind ik op dit moment monteiro, bakker en Streek het beste middenveld.

denistel

ja daarom die lopen zich te pletter maar er zit totaal geen voetbal in en zo
heet het spelletje nou eenmaal

Vlampiep

Citaat van: denistel op januari 15, 2017, 12:37:18
vrijdag idd niet veel maar nogmaals het komt omdat we te veel lopers er in zette
en niet uit gaan van het voetballende gedeelte al beweren die trainers anders

waarom komen gouriye-boutzamar en bosz dan zo weinig aan spelen toe
laat ze daar maar eens over na denken.
Boutzamar heeft op het middenveld gewoon 3 betere voetballers voor zich, maar die andere twee lijkt mij gewoon een mentale kwestie. Spelers die bereid zijn er voor te gaan, passen niet de visie van de club.

Bernardo