Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

#3990
Citaat van: Vlampiep op januari 15, 2017, 13:41:10
Boutzamar heeft op het middenveld gewoon 3 betere voetballers voor zich, maar die andere twee lijkt mij gewoon een mentale kwestie. Spelers die bereid zijn er voor te gaan, passen niet de visie van de club.

betere voetballers nou echt niet,,betere lopers misschien maar ze hebben zeker
niet meer techniek dan boutzamar. monteiro vrijdag op het laatst 1 mooie
actie waarmee ie 2 man voor bij ging. dat wil ik zien,,steekballen enz.
bakker die loopt er al tijden maar wat verloren bij zit niks in.

Vlampiep

Citaat van: denistel op januari 15, 2017, 14:33:20
betere voetballers nou echt niet,,betere lopers misschien maar ze hebben zeker
niet meer techniek dan boutzamar. monteiro vrijdag op het laatst 1 mooie
actie waarmee ie 2 man voor bij ging. dat wil ik zien,,steekballen enz.
bakker die loopt er al tijden maar wat verloren bij zit niks in.
Bakker speelde in het begin kleurloos, maar ik vond hem gaande weg in de tweede helft een van de beteren.
Boutzamar zal tijdens de trainingen en bij de beloften moeten afdwingen of hij een basisplaats kan claimen. De laatste keer vond ik hem echt noet sterk spelen, maar dat geldt uiteraard voor meer spelers.

Agy

#3992
Citaat van: denistel op januari 14, 2017, 20:58:29
beetje stil hier :_schater

Sorry Otje maar weet niet wat ik triester vindt, de invalbeurt van Hemmen of deze opmerking.

Speelde idd niet goed maar dat waren er maar weinig met Hemmen als grootste dieptepunt. Daarbij het grootste probleem was wederom het tactisch onvermogen van ons technisch duo. Meende dat we in een hoger tempo konden spelen dan VVV maar de oplossing van de heren was, he we hebben wind mee dus zetten er een lange spits bij... En verder mag je dan wel geen voorzet willen geven dat wil nog niet zeggen dat je de hoeken niet moet gebruiken om zo het veld breed te houden en ruimtes te creëren.

moodygrunn

Citaat van: Agy op januari 15, 2017, 19:26:48
Sorry Otje maar weet niet wat ik triester vindt, de invalbeurt van Hemmen of deze opmerking.

Speelde idd niet goed maar dat waren er maar weinig met Hemmen als grootste dieptepunt. Daarbij het grootste probleem was wederom het tactisch onvermogen van ons technisch duo. Meende dat we in een hoger tempo konden spelen dan VVV maar de oplossing van de heren was, he we hebben wind mee dus zetten er een lange spits bij... En verder mag je dan wel geen voorzet willen geven dat wil nog niet zeggen dat je de hoeken niet moet gebruiken om zo het veld breed te houden en ruimtes te creëren.

Helemaal mee eens. Wat ik ook niet begrijp is waarom we met houtkoop vanaf rechts voetballen en met hoefdraad vanaf links als we opportunistischer gaan voetballen met Hemmen en Barto. Veldbezetting was sowieso naadje in de afgelopen wedstrijd. VVV liet Anderson en Houtkoop min of meer vrij en drukt er nog een paar spelers in de as bij.
In Henk en Sandor we trust

denistel

Citaat van: Agy op januari 15, 2017, 19:26:48
Sorry Otje maar weet niet wat ik triester vindt, de invalbeurt van Hemmen of deze opmerking.

Speelde idd niet goed maar dat waren er maar weinig met Hemmen als grootste dieptepunt. Daarbij het grootste probleem was wederom het tactisch onvermogen van ons technisch duo. Meende dat we in een hoger tempo konden spelen dan VVV maar de oplossing van de heren was, he we hebben wind mee dus zetten er een lange spits bij... En verder mag je dan wel geen voorzet willen geven dat wil nog niet zeggen dat je de hoeken niet moet gebruiken om zo het veld breed te houden en ruimtes te creëren.

mag je vinden agy maar lui die al1 maar tikke of prate als ie scoort en die je verder
niet hoort of als je face to face met ze praat en dan geen antwoord kunnen geven
daar wordt ik triest van.maar hij werkt wel hard zeggen ze dan en als ie als een
gek heen en weer vliegt van verdediger naar keeper en en weer terug dan schreeuwe
ze als gekken sorry maar dat kan ik niet begrijpen.
ik kijk naar het voetballende gedeelte en ja idd vrijdag was dat bij de meesten
niet best en dat laat ik toch oek weten. niet zegge dat ik alleen kritiek heb op barto.

en verder ben ik het met je eens dat de ts deze wedstrijd totaal verkeerd heeft ingeschat.

PePe

Oud Cambuur speler Byrne legt interesse Heerenveen naast zich neer.  l8l

Agy

Citaat van: denistel op januari 15, 2017, 23:18:34
mag je vinden agy maar lui die al1 maar tikke of prate als ie scoort en die je verder
niet hoort of als je face to face met ze praat en dan geen antwoord kunnen geven
daar wordt ik triest van.maar hij werkt wel hard zeggen ze dan en als ie als een
gek heen en weer vliegt van verdediger naar keeper en en weer terug dan schreeuwe
ze als gekken sorry maar dat kan ik niet begrijpen.
ik kijk naar het voetballende gedeelte en ja idd vrijdag was dat bij de meesten
niet best en dat laat ik toch oek weten. niet zegge dat ik alleen kritiek heb op barto.

en verder ben ik het met je eens dat de ts deze wedstrijd totaal verkeerd heeft ingeschat.

Voor mij hoeft Barto ook niet in de spits hoor, blijf erbij dat we met vdStreek op die positie het beste voetbal met bijbehorende resultaten hebben gespeeld. Maar Barto doet het altijd nog beter dan Hoefdraad of Hemmen op die positie en dus vindt ik je opmerking gewoon erg flauw en zelfs ongepast. Onze trainers hebben de spirit in het elftal teruggebracht en dat in combinatie met de aanwezige kwaliteit zullen we echt de nacompetitie wel gaan halen en daar mogen ze de credits voor hebben maar zoals ik bijna elke wedstrijd al aangeef, tactisch is het een drama. Er hoeft voor mij nu niet een andere trainer te komen maar hoop toch echt dat die er volgend seizoen wel komt.

YellowBlue

Barto is een ideale invaller omdat hij op meerder posities uit de voeten kan, maar geen basisklant!
Als hij in de basis begint en gaan ze wisselen dan schuiven ze net zo lang totdat Barto weer een plekje heeft.
Ik zeg Van der Streek weer in de spits! Vervang je hem op het middenveld door Hoefdraad of Boutzamar.
En laat Barto dan lekker de verdediging gek maken vanaf de 60e minuut.

denistel

Citaat van: Agy op januari 16, 2017, 09:23:22
Voor mij hoeft Barto ook niet in de spits hoor, blijf erbij dat we met vdStreek op die positie het beste voetbal met bijbehorende resultaten hebben gespeeld. Maar Barto doet het altijd nog beter dan Hoefdraad of Hemmen op die positie en dus vindt ik je opmerking gewoon erg flauw en zelfs ongepast. Onze trainers hebben de spirit in het elftal teruggebracht en dat in combinatie met de aanwezige kwaliteit zullen we echt de nacompetitie wel gaan halen en daar mogen ze de credits voor hebben maar zoals ik bijna elke wedstrijd al aangeef, tactisch is het een drama. Er hoeft voor mij nu niet een andere trainer te komen maar hoop toch echt dat die er volgend seizoen wel komt.

tis ook niet tegen barto gericht meer tegen zijn aanhangers die al1 naar doelpunten kijken.

en de spirit heb ik node gemist maar dat komt ook door hoe je speelt dan worden spelers
makkelijk kijk ook naar twente gister die speelden ook met 5 achter in maar snapten er
niks meer van.

en we kunnen een tandje sneller spelen dan VVV waar is dat dan op gebasseerd?

het wordt allemaal veel te moeilijk gemaakt en daar blijf ik bij

Agy

Citaat van: denistel op januari 16, 2017, 12:43:53
het wordt allemaal veel te moeilijk gemaakt en daar blijf ik bij

Klopt, ze blijven zaalvoetballen vanuit de as net als onder Maas.

Vlampiep

Citaat van: denistel op januari 16, 2017, 12:43:53
tis ook niet tegen barto gericht meer tegen zijn aanhangers die al1 naar doelpunten kijken.


Nou is het volgens mij helemaal niet zo gek als je een spits beoordeeld op basis van zijn gemaakte doelpunten.
Een spits maf van mij een "lul de behanger" zijn, zo lui als de pest en om mij de vlekken tyfus hebben, als hij maar scoort.
En als het scoren uitblijft is het normaal dat hij op de bank zit.
De enige speler waar ik een echte fan van ben, is Monteiro.

denistel

#4001
tis profvoetbal ik beoordeel een speler ook op voetballende kwaliteiten.

en barto het 2x scoort tegen ajax maar tegen rkc en helemaal tegen vvv nope en dan
hest helemaal niks aan hem verloor alle duels en geen kans had.
er zijn ook spitsen die als ze niet scoren toch waarde hebben door
anderen beter te laten spelen en ze in stelling te brengen.

en Monteiro werkt aanstekelijk maar was vrijdag heel slecht hoor
veel verkeerde passes ballen met de buitenkant geven waar het
oek met de binnen kant kan.

Tissoundali zal voor mij de speler worden je zag het vrijdag al sterk
aan de bal en actie en knal richting de goal daar kom ik voor.
el Baad is ook niks mis mee moet ook nog leren maar ook een pittig baasje

Collingwood

Kevin Brands is weer eens ergens mislukt en vertrekt van GAE naar een Turkse ploeg.
Kalmte alleen kan u redden.


Collingwood

Contract van Calvin Mac-Intosch bij Port Vale is ontbonden.
Kalmte alleen kan u redden.