Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

voorop in de strijd zeker. 1e helft echter geen duel gewonnen en 1x gevaarlijk
vervolg van de wedstrijd was een stuk beter hoor en weer scoren tis em gegund.

zeewolde

Citaat van: denistel op januari 25, 2017, 22:24:45
voorop in de strijd zeker. 1e helft echter geen duel gewonnen en 1x gevaarlijk
vervolg van de wedstrijd was een stuk beter hoor en weer scoren tis em gegund.
vooral verdedigend heel hoed meegewerkt. Waar de verdediging schitterde bij corners was Barto gewoon goed bezig.

Whoestemen

Respect ook voor Leeuwin.  |:)

Yellow Army

Area 58

sunderland

Dijkhuizen wat een vent was ook aanwezig om Cambuur te steunen. Zei tegen hem  dat ie graag naar Cambuur zou willen.. zou die idd graag willen

sunderland

Held in grote wedstrijden !!!!!!

Bolle

Citaat van: sunderland op januari 26, 2017, 01:27:17
Held in grote wedstrijden !!!!!!

Zo is dat!! En we hebben er voor de beker nog 2 te gaan!

wiekie1969

Foeke Booij ook op  Fox Sport gezien bij de analyse?? Kan toch niet deze frustro. Ik ben voor Utrecht zegt ie vlak voor de wedstrijd. Utrecht slaat toe in de verlenging zegt ie na 90 minuten bij de stand 2-2. Wat een walg juh.

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op januari 26, 2017, 03:22:12
Foeke Booij ook op  Fox Sport gezien bij de analyse?? Kan toch niet deze frustro. Ik ben voor Utrecht zegt ie vlak voor de wedstrijd. Utrecht slaat toe in de verlenging zegt ie na 90 minuten bij de stand 2-2. Wat een walg juh.

Was Lev een stuk positiever

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op januari 26, 2017, 03:22:12
Foeke Booij ook op  Fox Sport gezien bij de analyse?? Kan toch niet deze frustro. Ik ben voor Utrecht zegt ie vlak voor de wedstrijd. Utrecht slaat toe in de verlenging zegt ie na 90 minuten bij de stand 2-2. Wat een walg juh.
Het zit dat kleinzielige mannetje zeker nog steeds dwars dag hij niet als trainer is gehaald en  verloochenend zijn afkomst.
Foeke het liwwadderskap ontzegge en beskouwe as ongeweenst persoan.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2017, 08:34:45
Het zit dat kleinzielige mannetje zeker nog steeds dwars dag hij niet als trainer is gehaald en  verloochenend zijn afkomst.
Foeke het liwwadderskap ontzegge en beskouwe as ongeweenst persoan.
heb me ook mateloos geïrriteerd aan hem. Blij dat Levchenko er ook bij was. Booij gewoon niet meer bij wedstrijden van Cambuur neerzetten. De frustratie druipt er vanaf dat hij geen trainer bij ons is geworden.

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op januari 26, 2017, 03:22:12
Foeke Booij ook op  Fox Sport gezien bij de analyse?? Kan toch niet deze frustro. Ik ben voor Utrecht zegt ie vlak voor de wedstrijd. Utrecht slaat toe in de verlenging zegt ie na 90 minuten bij de stand 2-2. Wat een walg juh.
die man kin mij al lang DOOD vallen,maar foeke wij zijn door. :y

Yellow Army

120 minuten lang strijd geleverd
Area 58

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op januari 26, 2017, 03:22:12
Foeke Booij ook op  Fox Sport gezien bij de analyse?? Kan toch niet deze frustro. Ik ben voor Utrecht zegt ie vlak voor de wedstrijd. Utrecht slaat toe in de verlenging zegt ie na 90 minuten bij de stand 2-2. Wat een walg juh.

Jij had anders van die viespeuk verwacht?
Area 58

Agy

Citaat van: Whoestemen op januari 25, 2017, 23:36:05
Respect ook voor Leeuwin.  |:)

Zekers... ingetogen juichen bij die goal..  :thumbsup