Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

must wel tellen hoe vaak 1 tegen ajax speelt het he.die pereiro vorig seizoen
in 1 wedstrijd al 2 dus die het de kans nog om barto voorbij te streven. |:)

PePe

Henk de Jong heeft de Graafschap al weer op de rit na die 4-1 overwinning van gisteravond.

brambo3004

Citaat van: PePe op december 17, 2016, 20:31:49
Henk de Jong heeft de Graafschap al weer op de rit na die 4-1 overwinning van gisteravond.

Hij begint pas in januari bij de Graafschap.

PePe

Citaat van: brambo3004 op december 17, 2016, 20:54:21
Hij begint pas in januari bij de Graafschap.

Dat is bekend, Henk is nog niet begonnen, maar heeft het nu al op de rit!!

Bankzitter

Henk is zo goed dat hij het bij ons ook alsnog op de rit heeft gekregen ook al is 'ie al een tijdje weg :p

Collingwood

Sandor van der Heide gaat niet naar De Graafschap. Trainer Henk de Jong wilde de coach van Ijsselmeervogels meenemen, maar daar stak de directie een stokje voor. (De Gelderlander)
Kalmte alleen kan u redden.

Oosttribune

Ben wel effe klaar met Henk en Sandor en andersom. Henk het ga je goed maak er wat moois van in Doetinchem en we zien je in Leeuwarden ongetwijfeld terug als trainer maar nu maar effe een tijdje geen Henk.

Collingwood

Albert Rusnak gaat spelen voor een Amerikaanse club, Real Salt Lake City.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Die Nailand zal hier wel weer goedkoop komen shoppen.

Bankzitter

En dan nr. 24 hier weer stallen zeker :P

el haj

Citaat van: Collingwood op december 29, 2016, 19:17:08
Albert Rusnak gaat spelen voor een Amerikaanse club, Real Salt Lake City.

Daar heeft ooit ook eens een andere oud Cambuurspeler gevoetbald: Rachid El Khalifi!  |:)

justremco

Elvis Manu op huurbasis naar de eagles

Collingwood

Sander de Vries
‏@sander_dvries
Met Kevin Brands, Marcel Ritzmaier, Sinan Bytyqi en nu dus ook Elvis Manu overigens veel Eagles die recent bij Cambuur hebben gespeeld.


Grappig, hoorde veel Eagles enige tijd geleden nog klagen dat wij zoveel ex-Eagles spelers hadden.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Beide vissen in dezelfde vijver. Fischer zit daar nu ook. Volgend jaar is het mischien weer omgekeerd.

PePe

Martijn van der Laan gaat De Graafschap versterken.