Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: PePe op oktober 01, 2016, 12:27:15
Achteraf praten is uiteraard heel makkelijk, natuurlijk heeft het bestuur ook gedacht dat Barto en Hemmen in de bier competitie makkelijker zouden gaan scoren dan ze nu doen. Maar het had niet gemoeten!!
Het systeem dat wordt gespeeld sinds  de winterstop van vorig seizoen past niet bij Barto en Hemmen.
Het is veel te druk voor de goal omdat de vleugelspelers naar binnen trekken naast de middenvelders.
In mijn beleving zouden een Hemmen en Barto veel beter functioneren als ze vanaf de achterlijn worden aangespeeld.
We hebben vleugelspelers die niet in staat zijn een goede voorzet af te leveren en daarom zijn de spitsen genoodzaakt zelf de ballen vanaf het midden veld op te halen.
Het eerste maar onder Henk de Jong liepen de  aanvallen over de vleugels en werden onze spitsen goed aangespeeld.

hobbes

Citaat van: denistel op oktober 01, 2016, 13:06:17
achteraf?? nogmaals we hadden er een jonge spits bij moeten halen en ook
al gezegd voor de competitie.maar ja het zijn eigenwijze lui dus die doen
hun eigen zin. kun je wel zeggen supporters hebben het niet te bepalen
maar ze konden beter eens wat met de tips doen is mijn mening als
keer op keer blijkt dat die dingen allemaal uitkomen.

lees in he thunte topic dat het jammer is dat hij weg moest? maar
we hadden em zelf een contract mutte geven want je kon wel zien
dat hij wel iets kon en dat bewijst ie bij vvv.

In principe moet die jonge spits nu bij jong Cambuur lopen

denistel

Citaat van: hobbes op oktober 01, 2016, 14:21:22
In principe moet die jonge spits nu bij jong Cambuur lopen

dat zou kunnen maar is niet zo.in de tranfers periode had je 1 van buiten moeten
halen is mijn mening. door selecteren heet zo iets.

er zijn hier spelers die er al 3 4 of meer jaren spelen dat werkt niet meer
naar dat is mijn mening he.

PePe

4-10-2016 Trainer Marinus Dijkhuizen geschorst.

okkele

door de grootste aanfluiting in dit land.....onze voetbalbond.
geschorst wegens een wegwerpgebaar.  :_schater in de echte voetballanden liggen ze krom om zoiets.
aangenaaid door een mannetje van een arbiterskorps die zichzelf mogen beoordelen!
logisch dat we hier te maken hebben met een griezel als nijhuis  :R een arrogant als blom  :R en superbevooroordeelde makkelie  :R , niet een mens die hier iets aan kan doen.

het word steeds lastiger om er naar te moeten kijken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

must die 4e mannen soms oek zien zenuwpesen daar bij die middenlijn en bemoeien
zich oek al gewoon met het spel.

laatst team kuipers zien nou als je dan hoort wat die lui allemaal in die headsets
schreeuwen dan kest immers wel gek wudde...

Gasgeve

#3816
Citaat van: DayDreamer op oktober 01, 2016, 10:07:53
Geen voetbal know how binnen onze club.
De door jou zo geroemde Henk zag het ook niet zitten in Masek, ook geen voetbal know how?
Gehaald door v/d Vegt, wel voetbal know how dus?

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op oktober 07, 2016, 07:22:23
De door jou zo geroemde Henk zag het ook niet zitten in Masek, ook geen voetbal know how?
Gehaald door v/d Vegt, wel voetbal know how dus?
Volgens mij was het de bedoeling dat Masek in eerste instantie voor de breedte werd gehaald en dat hij naar het gewenste niveau gebracht zou worden. Dat hij (in maart) geblesseerd raakte is voor hem pech geweest, maar hij had van mij niet weg gehoeven.

Paderu

Barto vroeg zich af wat hij meer moet doen om in de basis te starten.
Dat hebben we gisteren wel gezien hoe het niet moet.
Verschillende 100% kansen knullig verspelen.Een bal van zijn borst laten springen en de tegenstander gaat er vandoor en scoort.
Als je zulke fouten maakt hoor je hier niet thuis.
Maar hij is niet de enige hoor.
Ze moeten zich een spiegel voorhouden en ophouden met te zeggen dat er genoeg kwaliteit in het elftal zit.
Van der Vegt is bezig om zijn 4e club tegronde te richten.
Hij moet de hand in eigen boezem steken en toegeven dat hij niet geschikt is als TD.

denistel

had gewoon naar harkema mutte gaan. maar ja roepende in een woestijn,

PePe

Barto ziek? (dat Maas fut is?)

denistel

speelt in ieder geval niet.

Collingwood

Schijnt de griep te hebben ja.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep


Noordcambuur

Citaat van: PePe op oktober 20, 2016, 12:56:30
Barto ziek? (dat Maas fut is?)
ziek geworden van de gemiste kansen tegen den Bosch