Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Geen voetbal know how binnen onze club.

DayDreamer

Barto inval of Barto basis is nogal een verschil. Als Barto basis speelt, is het niet om aan te gluren, als Barto inval speelt, is hij heel gretig.
Voorlopig dus Barto inval maar even, alleen iets eerder brengen  :_schater

Bankzitter

Bytyqi had ook heel laat een club en als je hem een beetje hebt gevolgd was die metaal en fysiek enorm vooruitggegaan... ze hadden het iig kunnen proberen.

Bolle


papier

Citaat van: Bernardo op oktober 01, 2016, 07:30:42
Mij gaat het erom als je als Barto zijnde vind dat je eerste spits hoort te zijn, moet je zulke kansen gewoon afmaken. Maar met Barto als eerste spits zullen wij nooit om de bovenste plaatsen meedoen, ook niet met een andere trainer. Barto inbrengen voor de laatste kwartier/20 minuten als je wat moet forceren kan prima. Jammer dat je op het einde toch weer op de man moet spelen.  :X

Kritiek op Barto is prima maar de kritiek van velen is selectief. `zulke kansen moet je gewoon afmaken´ geldt net zo goed voor Hemmen die al jaren het netje niet heeft laten bollen en volgens mij meer overtuigd is van het ´1e spits zijn´ dan Barto.

Bolle

Citaat van: papier op oktober 01, 2016, 11:14:21
Kritiek op Barto is prima maar de kritiek van velen is selectief. `zulke kansen moet je gewoon afmaken´ geldt net zo goed voor Hemmen die al jaren het netje niet heeft laten bollen en volgens mij meer overtuigd is van het ´1e spits zijn´ dan Barto.

Waar baseer je dat op van Hemmen? Hij heeft weinig gespeeld (heeft uiteraard z'n redenen, zeker met een v Weerd voor je), maar ik vind hem veel meer een echte spits dan Barto. Als invaller laat Barto het overigens vaak wel zien, maar moet t hebben van z'n vechtlust. Aannemen en kaatsen zijn bv behoorlijk aandachtspuntjes voor hem...

Destroyer

Ze hadden Barto moeten uitzwaaien en Hemmen nooit moeten aannemen. Ken weinig clubs die zo lang teren op zo'n oude voorhoede. Tijd voor vernieuwing.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bolle

Citaat van: Destroyer op oktober 01, 2016, 11:31:27
Ze hadden Barto moeten uitzwaaien en Hemmen nooit moeten aannemen. Ken weinig clubs die zo lang teren op zo'n oude voorhoede. Tijd voor vernieuwing.

Dit blijkt, vooralsnog, de harde waarheid. Ik had en heb nog steeds vertrouwen op Hemmen, maar t moet ook goed 'in z'n hoofd zitten'.

Geelblauwstiens

Het feit dat we hier, weet-ik-hoeveel-pagina's, over Hemmen en Barto discussiëren zegt alles over de marginale rol die we op dit moment spelen in het Nederlandse voetbal. We ontberen kwaliteit, geluk en perpectief. Het is wat het is.
De basis zal pas weer kunnen worden opgebouwd, met de concrete planning voor ons nieuwe stadion met aan het roer visionaire krachtpatsers die binnen en buiten de club kunnen verbinden met voetbalkennis als uitgangspunt

papier

Citaat van: Bolle op oktober 01, 2016, 11:29:32
Waar baseer je dat op van Hemmen? Hij heeft weinig gespeeld (heeft uiteraard z'n redenen, zeker met een v Weerd voor je), maar ik vind hem veel meer een echte spits dan Barto. Als invaller laat Barto het overigens vaak wel zien, maar moet t hebben van z'n vechtlust. Aannemen en kaatsen zijn bv behoorlijk aandachtspuntjes voor hem...

Hemmen heeft 35 minuten gespeeld. Blijf dan lekker op de bank zitten. Laatste seizoen bij Cambuur 3 goals in 569 minuten. Barto dit seizoen 2 goals in ongeveer 300 minuten. Dan snap ik een Barto wel die donders goed weet dat  bij een fatsoenlijk presterende Hemmen (dat is alweer even geleden hier in lwd) of een ijzersterke Ogbeche achter hen in de pikorde staat. Maar daar is op dit moment absoluut geen sprake van en is het wat mij betreft dan ook geen gekke gedachte dat een spits die als invaller iets 'extra' brengt maar eens in de basis moet om vervolgens de andere spits als invaller maar druk te laten zetten op in dit geval dan Barto.

Bolle

Citaat van: papier op oktober 01, 2016, 12:04:38
Hemmen heeft 35 minuten gespeeld. Blijf dan lekker op de bank zitten. Laatste seizoen bij Cambuur 3 goals in 569 minuten. Barto dit seizoen 2 goals in ongeveer 300 minuten. Dan snap ik een Barto wel die donders goed weet dat  bij een fatsoenlijk presterende Hemmen (dat is alweer even geleden hier in lwd) of een ijzersterke Ogbeche achter hen in de pikorde staat. Maar daar is op dit moment absoluut geen sprake van en is het wat mij betreft dan ook geen gekke gedachte dat een spits die als invaller iets 'extra' brengt maar eens in de basis moet om vervolgens de andere spits als invaller maar druk te laten zetten op in dit geval dan Barto.

Kijk, hier kan ik wat mee... Volledig eens.

PePe

Achteraf praten is uiteraard heel makkelijk, natuurlijk heeft het bestuur ook gedacht dat Barto en Hemmen in de bier competitie makkelijker zouden gaan scoren dan ze nu doen. Maar het had niet gemoeten!!

PePe

Citaat van: Bankzitter op oktober 01, 2016, 10:24:25
Bytyqi had ook heel laat een club en als je hem een beetje hebt gevolgd was die metaal en fysiek enorm vooruitggegaan... ze hadden het iig kunnen proberen.

Had Bytyqi in de bier competitie willen spelen?

Bankzitter

Misschien niet , maar als je niks probeert weet je het niet.
We missen in ieder geval spelers die het verschil maken.
In theorie zouden dat kip, Schilder en Gouiye kunnen zijn, maar daar is nog weinig van gebleken.

denistel

achteraf?? nogmaals we hadden er een jonge spits bij moeten halen en ook
al gezegd voor de competitie.maar ja het zijn eigenwijze lui dus die doen
hun eigen zin. kun je wel zeggen supporters hebben het niet te bepalen
maar ze konden beter eens wat met de tips doen is mijn mening als
keer op keer blijkt dat die dingen allemaal uitkomen.

lees in he thunte topic dat het jammer is dat hij weg moest? maar
we hadden em zelf een contract mutte geven want je kon wel zien
dat hij wel iets kon en dat bewijst ie bij vvv.