Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op september 19, 2016, 16:57:13
Oppassen he!! Vrijdag biertje voor de match?
Ik ben voor!

Bankzitter

We zijn hier ook erg kritisch. Als Bakker zo speelt als Dijkstra (sober, risicoloos maar efficient) dan wordt 'ie afgebrand.


whimpy

Dijkstra had zich hier niet zo doorontwikkeld? Dan had hij, net als van Moorsel, meer speeltijd moeten krijgen. Hij werd gezien en gebruikt als centraal achterin. Daar was hij, gezien het spel dat Cambuur twee/drie jaar geleden speelde m.i. wat te traag voor. Toen Makrini wegging dacht ik dat Dijkstra een goede vervanger kon zijn. Cambuur zag dat anders en opteerde hem voor tweede, en zelfs na MacIntosh voor derde  keus. Dijkstra als verdediger en niet als verdedigende middenvelder. Hij koos voor Sparta, verstandig, en ik heb hem gezegd dat dat een goede keus was. Hij wist bij Sparta gelijk waar hij aan toe was. Stofzuiger, geen truukjes, de bal snel inleverend. Dijkstra heeft een goede lange bal en kan nog een steekpass geven ook. Precies een speler die Sparta nodig had. Samen met Bakker had Dijkstra vorig seizoen een mooi verdedigend koppel kunnen zijn in de ruit op het middenveld. Waarom kreeg die Ier wel zoveel speeltijd? Die maakte trouwens erg veel inspeelfouten en dekkingsfouten. Er was niemand, behalve Bakker, die de gaten dichtliep. Toch bleef hij staan. Ik snap de, wat je van ver haalt is lekkerder-mentaliteit niet. Te veel geleund op huurlingen ook. Niet elk jaar haal je een goede Oostenrijker of Slowaak binnen.

Heb mij net als vele anderen verschrikkelijk zitten ergeren vorig seizoen. Niet zozeer aan de spelers, maar wel aan degenen die de selectie bij elkaar scharrelden. Dijkstra te langzaam, dan halen we Darryl Lachman. Dolletjes. Van der Heijden, zonder medeweten en kennisgeving aan hoofdtrainer wegsturen; de enige die ze nog wel eens op de kloten gaf. Ergerlijk. Nu weer Hemmen. Barto weer een jaar er bij. Kip; dertien in een dozijn. Paniekhuur. Dat is pas visie. Stel die spits van de beloften nu eens een aantal wedstrijden op. Minder dan Hemmen spelen kan bijna niet. Het zit fout bij SCC in de bestuurskamer, in de technische commissie en op de bank. Het lijkt verdomme nergens op. Weer drie jaar terug en nog immer geen nieuw stadion. De slapende reus. Tenenkrommend. Mede daarom ben ik blij dat ik geen verstand van voetballen heb.

   

hobbes

Citaat van: whimpy op september 19, 2016, 23:37:30
Dijkstra had zich hier niet zo doorontwikkeld? Dan had hij, net als van Moorsel, meer speeltijd moeten krijgen. Hij werd gezien en gebruikt als centraal achterin. Daar was hij, gezien het spel dat Cambuur twee/drie jaar geleden speelde m.i. wat te traag voor. Toen Makrini wegging dacht ik ........





Mooi lang verhaal, maar na van der Heijden ben ik afgehaakt.

dizzhead

Citaat van: hobbes op september 20, 2016, 07:12:11
Mooi lang verhaal, maar na van der Heijden ben ik afgehaakt.

Omdat jij wel weet hoe je het schrijft? Knap man!

Cor

Citaat van: dizzhead op september 20, 2016, 07:42:23
Omdat jij wel weet hoe je het schrijft? Knap man!

Of omdat hij weet hoe het echt zit met Sandor...

hobbes

Citaat van: dizzhead op september 20, 2016, 07:42:23
Omdat jij wel weet hoe je het schrijft? Knap man!

Je hebt het wel over één van de grote Cambuurnamen, ja dan mag je wel weten hoe je het schrijft

denistel

waardevolle goal hopelijk loten we een topclub thuis en een volle bak

Tukker

Beschamend maar 1 lullig doelpuntje tegen derde divisie amateurs die elke wedstrijd gemiddeld 2 2/3 doelpunt per wedstrijd tegen krijgen
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Vlampiep

Citaat van: Tukker op september 20, 2016, 18:58:14
Beschamend maar 1 lullig doelpuntje tegen derde divisie amateurs die elke wedstrijd gemiddeld 2 2/3 doelpunt per wedstrijd tegen krijgen
Er is gelukkig toch nog een verguisde spits die het net wist te treffen.
Het is een kopie van vorig jaar te veel lamlullen bij elkaar in de selectie en een trainer die niet in staat is orde op zaken te stellen.

Collingwood

Fred Grim is nu ineens wel assistent-bondscoach van het 'grote' Nederlands elftal geworden...
Art Langeler nu bondscoach van Jong Oranje.
Kalmte alleen kan u redden.

Montana

Men wilde voor alle duidelijkheid wél verlengen met Dijkstra slleen wilde hij dat zelf niet.

Bernardo

Ook maar wijzen naar de tegenstander, kijk eens naar je eigen spel! Je was werkelijk waar dramatisch!

DayDreamer

Wil veel te graag, probleem is dat hij daardoor constant uit positie gaat lopen. 11 man voor de goal of niet, was gewoon een verschrikkelijke wedstrijd.  :R