Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Indien Barto scoort mag hij van mij: op de grond gaan liggen, de doelpalen kussen, de bal opeten, het publiek ophitsen, god verheerlijken, de foxtrot dansen, hip hop artiest veinzen, het woanskip achterstevoren opzeggen, op zijn rugnummer wijzen, een paringsritueel uitvoeren en of drie radslagen doen met een dubbele flikflak! (kom op zeg: "Jij mag niet!")
Barto, Barto, Barto (of mag ik dat ok niet zeeeeeegggggggeeeeeeeeee)

Yellow Army

Barto's on fire, your defense is terrified...
Area 58

hobbes

Het viel wel op dat Barto vooral met zichzelf bezig was. Niet juichen bij de eerste goal, maniertjes bij zijn eigen goal. Dat viel me op bij Houtkoop, die was oprecht blij bij de vierde goal.

V-man

Houtkoop is heel vaak blij (zo komt ie over). Ik snap wel dat een spits een beetje baalt dat hij niet zelf scoort. Bovendien zit hij "in the focus" 8)..Pff net alsof een heel elftal de polonaise moet dansen bij een goal. We zijn nog niet verwend met veel goals bij de start van dit seizoen in the Juup!

hobbes

Citaat van: V-man op september 14, 2016, 22:34:24
Houtkoop is heel vaak blij (zo komt ie over). Ik snap wel dat een spits een beetje baalt dat hij niet zelf scoort. Bovendien zit hij "in the focus" 8)..Pff net alsof een heel elftal de polonaise moet dansen bij een goal. We zijn nog niet verwend met veel goals bij de start van dit seizoen in the Juup!

Ah, hij is het juichen verleerd

Bankzitter

Mooie reactie van Houtkoop na de laatste goal. Positieve gast. Krijgt eigenlijk nooit het vertrouwen van een paar basisplaatsen maar lijkt me niet iemand die de sfeer verpest.  Speelt wel altijd met inzet. Barto en Houtkoop wat dat betreft wel een streepje voor opboven Gouiye en Hemmen.

666

Citaat van: Yellow Army op september 14, 2016, 21:34:03
Barto's on fire, your defense is terrified...

Ophouden met deze onzin.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

Citaat van: 666 op september 15, 2016, 08:14:36
Ophouden met deze onzin.

15 wedstrijden hiervoor immers niet scoort man..en dan op je rug gaan wijzen
doe nou maar normaal zou ik zo zeggen.

Oosttribune

het heeft even geduurd maar na vier dagen nadenken en beelden terugkijken hebben we weer wat om te zeiken! Barto die naar zijn rugnummer wijst. klasse jongens ga zo door  :R
Er zijn hier een aantal die hopen dat we morgen verliezen... kunnen ze weer een weekje los op maas en consorten

denistel

helemaal niet maar niet 1 van onze spelers hoeft dat wat mij betreft te doen we hevve
hier geen messi.s ronaldo,s of wie dan ook.

keihard werken met zijn allen en morgen en volgende week 3 pt pakken

hobbes

Citaat van: Oosttribune op september 15, 2016, 12:13:10
het heeft even geduurd maar na vier dagen nadenken en beelden terugkijken hebben we weer wat om te zeiken! Barto die naar zijn rugnummer wijst. klasse jongens ga zo door  :R
Er zijn hier een aantal die hopen dat we morgen verliezen... kunnen ze weer een weekje los op maas en consorten

Helemaal niet, Barto viel goed in. Werkt altijd hard niks mis mee. Als warm loopt wordt hij altijd toegezongen vanaf zuid. Dan is het jammer dat hij juist naar deze tribune met dat vingertje voor zijn mond loopt.

Oosttribune

Citaat van: hobbes op september 15, 2016, 12:30:00
Helemaal niet, Barto viel goed in. Werkt altijd hard niks mis mee. Als warm loopt wordt hij altijd toegezongen vanaf zuid. Dan is het jammer dat hij juist naar deze tribune met dat vingertje voor zijn mond loopt.

Welk vingertje?? hij wijst naar zichzelf en dan naar zijn rugnummer.  Als je hem iets wil verwijten zeg dan wel de juiste dingen

ruubmac

Is hij niet gewoon ingehuurd door de nieuwe rug sponsor?
Wat maakt het in godsnaam uit hoe hij zijn doelpunt viert?! Mooi zo doorgaan, het is bijna weer winter dus wordt alleen maar beter ;)

zeewolde

Citaat van: denistel op september 15, 2016, 12:16:17
helemaal niet maar niet 1 van onze spelers hoeft dat wat mij betreft te doen we hevve
hier geen messi.s ronaldo,s of wie dan ook.

keihard werken met zijn allen en morgen en volgende week 3 pt pakken
hij had groot gelijk. Iedereen maar zeiken op hem maar altijd de perfecte instelling.
Ik zie hem ook niet als basisspeler maar wel als ideale 12e man die veel meer krediet verdient.

Een speler die net een maand bij een club speelt en dan het logo op zijn shirt zoent vind ik veel erger.

Barto is zijn doelpunt gegund en hoe hij het viert zal me aan mijn reet roesten.

hobbes

Citaat van: Oosttribune op september 15, 2016, 13:06:37
Welk vingertje?? hij wijst naar zichzelf en dan naar zijn rugnummer.  Als je hem iets wil verwijten zeg dan wel de juiste dingen

Vingertje op de mond, dat we stil moesten zijn. Zat niet in de samenvatting