Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Maggie teleursteld weze? Is eerste spits!!( nummer 9) en oppe bank. 2e spits Hemmen bakt er niks fan en oppe bank, un fleugel
speult inne spits, is dus 3x afwezen en maakt sien goal, prachtig toch.

Yellow Army

Citaat van: hobbes op september 15, 2016, 14:11:08
Vingertje op de mond, dat we stil moesten zijn. Zat niet in de samenvatting

Dat heb ik dan gemist. Kan me haast niet voorstellen dat dat tegen het publiek gericht was nadat je voor, tijdens en na de wedstrijd bent toegezongen. Het lijkt me eerder een gebaar naar de TS dan. Barto had nl in een interview aangegeven dat hij verwachtte in de basis te staan na wegvallen van Hemmen.
Area 58

hobbes

Citaat van: Yellow Army op september 15, 2016, 15:05:19
Dat heb ik dan gemist. Kan me haast niet voorstellen dat dat tegen het publiek gericht was nadat je voor, tijdens en na de wedstrijd bent toegezongen. Het lijkt me eerder een gebaar naar de TS dan. Barto had nl in een interview aangegeven dat hij verwachtte in de basis te staan na wegvallen van Hemmen.

Was misschien ook niet tegen het publiek gericht, maar zo komt het wel over. Daar moet hij dus volgende keer maar over nadenken

Geelblauwstiens

Citaat van: Yellow Army op september 15, 2016, 15:05:19
Dat heb ik dan gemist. Kan me haast niet voorstellen dat dat tegen het publiek gericht was nadat je voor, tijdens en na de wedstrijd bent toegezongen. Het lijkt me eerder een gebaar naar de TS dan. Barto had nl in een interview aangegeven dat hij verwachtte in de basis te staan na wegvallen van Hemmen.
Ik denk dat Martijn dit forum leest en dit tegen een aantal zuurpruimen op het forum heeft bedoeld:)
De status van cambuuronline groeit!!

gewoon een fan

Citaat van: Geelblauwstiens op september 15, 2016, 15:50:19
Ik denk dat Martijn dit forum leest en dit tegen een aantal zuurpruimen op het forum heeft bedoeld:)
De status van cambuuronline groeit!!

Toch triest als een speler al niet eens meer tegen meer dan terechte kritiek kan  ;(
Hij denkt zelf waarschijnlijk dat hij niet eens zo slecht speelde de afgelopen maanden  ;(

poelie-lwd

Citaat van: papier op september 14, 2016, 19:48:43
En dat bepaal jij?

Ik bepaal het niet nee maar als ik samen met hem had gespeeld had ik hem dat wel onder zijn neus gewreven. Voor misplaatste arrogantie is geen plaats.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

Citaat van: poelie-lwd op september 15, 2016, 16:41:26
Ik bepaal het niet nee maar als ik samen met hem had gespeeld had ik hem dat wel onder zijn neus gewreven. Voor misplaatste arrogantie is geen plaats.

juistum

whimpy

Lekker gespeeld Paco en Mart....

Destroyer

Citaat van: whimpy op september 18, 2016, 14:35:28
Lekker gespeeld Paco en Mart....

Die hadden we vorig jaar prima kunnen gebruiken...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

whimpy

Dijkstra in het AD-team van de week....blij dat ik geen verstand van voetballen heb...

Bascambuur

Dijkstra hoefde niet weg, maar wilde meer speeltijd.

Cor

Citaat van: Bascambuur op september 19, 2016, 13:57:52
Dijkstra hoefde niet weg, maar wilde meer speeltijd.

Denk dat Whimpy meer doelt op iedereen hier die Mart te traag en niet goed genoeg voor Cambuur vond.

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op september 19, 2016, 15:24:59
Denk dat Whimpy meer doelt op iedereen hier die Mart te traag en niet goed genoeg voor Cambuur vond.
Wat denk jij Whimpy? :)

Dokkumer

Citaat van: Cor op september 19, 2016, 15:24:59
Denk dat Whimpy meer doelt op iedereen hier die Mart te traag en niet goed genoeg voor Cambuur vond.
Inderdaad, ik vond hem niet goed als basiskracht. Ben ook van mening dat hij zich bij Sparta gewoon goed doorontwikkeld heeft. Of hij datzelfde niveau hier had gehaald waag ik inmiddels te betwijfelen.

Cor

Citaat van: Geelblauwstiens op september 19, 2016, 16:36:00
Wat denk jij Whimpy? :)

Oppassen he!! Vrijdag biertje voor de match?