Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op september 01, 2016, 20:03:49
Zal sowieso tussen de 8 ton en de miljoen liggen

:_schater tuurlijk jong
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2016, 21:01:51
:_schater tuurlijk jong

Zo gek is die schatting toch niet? Contractduur van 4 jaar, zou neerkomen op 2-2,5 ton per jaar.
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Citaat van: moodygrunn op september 01, 2016, 21:25:57
Zo gek is die schatting toch niet? Contractduur van 4 jaar, zou neerkomen op 2-2,5 ton per jaar.

Je zegt het goed. Schatting. We lopen hier altijd over bedragen te ouwehoeren alsof we er naast zaten toen de handtekeningen werden gezet. We weten het domweg niet. Non info dus.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2016, 22:51:19
Je zegt het goed. Schatting. We lopen hier altijd over bedragen te ouwehoeren alsof we er naast zaten toen de handtekeningen werden gezet. We weten het domweg niet. Non info dus.
kest ook even logisch nadenken toch. Maar ja als je anderson al een topper vind hew ik wel door dat dat niet lukt

denistel

denk tussen de 5 en 6 ton in die 4 jaar.

denistel

Citaat van: speculeter op september 01, 2016, 12:38:03
Contract laten ontbinden.
Mooi terug naar Cambuur.
Lekker op de linksback voetballen.Peersman eruit.
Wat een verademing.

op de back geen zekerheidje hoor is centraal wel goed maar vind em geen back

piene hassus

was int begin wel back

supporter01

Vanmiddag in Lwd gespot... wie weet _O_

Unify

Citaat van: supporter01 op september 02, 2016, 15:19:07
Vanmiddag in Lwd gespot... wie weet _O_

Hij is wel vaker in Leeuwarden...zegt niks ;)

denistel

bijna altijd in leeuwarden :_schater

Galdiano

Citaat van: supporter01 op september 02, 2016, 15:19:07
Vanmiddag in Lwd gespot... wie weet _O_

Ohjah joh? Nou dan zal die wel komen  :_schater

Vd Laan is bijna altijd in Leeuwarden  :D spreek hem regelmatig.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: denistel op september 02, 2016, 12:48:13
denk tussen de 5 en 6 ton in die 4 jaar.
Ben er vrijwel zeker van dat het hoger ligt. Hij vroeg (volgens bronnen) 125K per jaar, omdat hij de bronzen schoen had gewonnen en Hemmen op dat moment zelfs nog meer verdiende.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2016, 13:33:42
Ben er vrijwel zeker van dat het hoger ligt. Hij vroeg (volgens bronnen) 125K per jaar, omdat hij de bronzen schoen had gewonnen en Hemmen op dat moment zelfs nog meer verdiende.

Volgens mij kom je hier op een belangrijk onderdeel van het zijn van Technisch Manager/Directeur. Je moet er m.i. altijd voor zorgen dat de best betaalde speler ook je beste speler is (en misschien wel je aanvoerder).
In Henk en Sandor we trust

Cor

Citaat van: moodygrunn op september 03, 2016, 13:37:56
Volgens mij kom je hier op een belangrijk onderdeel van het zijn van Technisch Manager/Directeur. Je moet er m.i. altijd voor zorgen dat de best betaalde speler ook je beste speler is (en misschien wel je aanvoerder).

Toen was vd Belt nog verantwoordelijk toch?

sunderland

Citaat van: moodygrunn op september 03, 2016, 13:37:56
Volgens mij kom je hier op een belangrijk onderdeel van het zijn van Technisch Manager/Directeur. Je moet er m.i. altijd voor zorgen dat de best betaalde speler ook je beste speler is (en misschien wel je aanvoerder).
ibra is ook geen aanvoerder