Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

mescc

Citaat van: Vlampiep op augustus 05, 2016, 13:38:20
We hebben allemaal kennis kunnen nemen van zijn onvermogen.
Er zijn echter meer hondjes die Fikkie heten, een naamgenoot is bv keeper en speelt in Italië en heeft nog meegedaan op het EK.
Ik kan mij niet voorstellen dat hij voor het olympisch elftal is geselecteerd, want heeft in het afgelopen jaar bijna geen speelminuten gemaakt.

https://www.voetbal.com/wedstrijdverslag/olympische-spiele-2016-gruppe-b-schweden-olymp-kolumbien-olymp/

ongelooflijk.

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op augustus 05, 2016, 13:38:20
We hebben allemaal kennis kunnen nemen van zijn onvermogen.
Er zijn echter meer hondjes die Fikkie heten, een naamgenoot is bv keeper en speelt in Italië en heeft nog meegedaan op het EK.
Ik kan mij niet voorstellen dat hij voor het olympisch elftal is geselecteerd, want heeft in het afgelopen jaar bijna geen speelminuten gemaakt.

Het is hem wel. Volg hem nog op twitter.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

maikcambuur

Als hij straks topscorer wordt dan had HvdV het toch goed gezien :zweep

Bankzitter

Volgens Keizer liep hij doelloos rond.
Blijkbaar had Berisha wel degelijk nog een reden om fit te worden en is het als clubloze speler ook gelukt om geselecteerd te worden.
(Voor veel sporters is deelname aan de OS toch het ultieme doel).
Lastig te rijmen met het beeld dat men in Leeuwardenheerst dat hij inzet,ambitie of talent te kort kwam.
Gebrek aan communicatie?

Maar we hebben gelukkig vd Putten en Tyrone nog, geen moeilijke jongens en lekker goedkoop.

SCC

Dit vind ik te gemakkelijk en denigrerend richting een vd Putten, die wel n zichzelf investeerd. Het moet ook vanuit jezelf komen en daarnaast liet hij het in JC ook niet zien. En de keren dat je hem sprak, vond meneertje zichzelf overigens ook te goed voor dit niveau. Dus het zegt meer over het Zweedse team dat deelneemt op de OS nu dat hij überhaupt bij de selectie zit, dan over de kwaliteiten van Berisha.

Bankzitter

Ik geef je daar voor een groot deel ook wel gelijk in. vd Putten verdient zeker een eerlijke kans.
Bij Berisha blijf ik de indruk houden dat er totaal geen klik/communicatie tussen club en speler was en dat de club daar echt wat van moet leren als we nog eens een buitenlandse talent willen binnenhalen.

SCC

Dat absoluut. Eerder hadden we het al eens over het ontbreken van begeleiding (Steblecki idem). Dat is net zo kwalijk als het gegeven dat FOX (of andere aanbieder) nu zelfs de Jupiler league links laat liggen.

el haj

Wat is die Swinkels een kneus.  :_schater

hobbes

En Hiariej staat gewoon in de basis tegen Feyenoord

Bankzitter

#3609
En Reijnen en Rusnak. Vd Laan niet op de bank, geblesseerd?

En Rosheuvel basis bij RJC... maar Ogbeche dan weer 85 minuten op de bank bij WII.

Vlampiep

Las net op VI dat Kevin van Veen weer 2 maal scoorde voor zijn club.
Dit zegt toch alles van de TS van de 2e seizoenshelft van vorig seizoen en blijkt er met de kwaliteiten van Van Veen niets mis mee te zijn, waar ik toch aan heb getwijfeld.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op augustus 10, 2016, 11:07:37
Las net op VI dat Kevin van Veen weer 2 maal scoorde voor zijn club.
Dit zegt toch alles van de TS van de 2e seizoenshelft van vorig seizoen en blijkt er met de kwaliteiten van Van Veen niets mis mee te zijn, waar ik toch aan heb getwijfeld.

Van Veen is een prima speler, alleen jammer dat toen hij eindelijk de kans kreeg hij geblesseerd uitviel. Maar je zag zijn honger naar de goal en hij had veel eerder een basisplaats moeten krijgen.

zeewolde

Hij heeft zelf ook aangegeven dat zijn motivatie niet altijd goed was. Lag in dit geval niet ALLEEN aan de TS

justremco

Viel vaak in als een soort van linksbuiten  :_schater

PePe

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2016, 11:42:05
Hij heeft zelf ook aangegeven dat zijn motivatie niet altijd goed was. Lag in dit geval niet ALLEEN aan de TS

Begon ook meteen te klagen over het kunstgras. (motivatie?)