Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Spine

Er zijn hier inderdaad meerdere die voor een psych in aanmerking komen, maar in dit geval had ik het over Narsingh.  8)

Cor

Citaat van: Spine op juli 21, 2016, 16:03:56
Er zijn hier inderdaad meerdere die voor een psych in aanmerking komen, maar in dit geval had ik het over Narsingh.  8)

:proost

sunderland

Jongen heeft ( had)  zoveel potentie niet normaal. Misschien wel het meest van iedere speler vd laatste 5 jaar. Maar ja als je in de bus al geblesseerd raakt..... Die jongen had met zijn kwaliteiten in Engeland zwaar miljonair kunnen worden. Een flank speler met zoveel snelheid zijn heel schaars

sk13

Waarom heeft hij nog eigen topic?  Speelt niet meer bij scc. Kan dus gesloten worden war mij betreft

Gasgeve


Gasgeve

Owusu-Abeyie naar NEC. Niet een echte oud speler, maar heeft hier toch ongeveer 2 weken omgelopen.
Benieuwd of die nog wat van zijn carrière gaat maken.

ruubmac

En wat te denken van de Ridder?! Die wilde hier niet spelen voor een appel en een ei, maar zit inmiddels al 1 seizoen zonder club.
Achteraf makkelijk praten, maar had ie toch beter nog een jaartje bij Cambuur kunnen blijven. Dit had hij aan kunnen zien komen.


denistel

Citaat van: ruubmac op juli 25, 2016, 11:44:40
En wat te denken van de Ridder?! Die wilde hier niet spelen voor een appel en een ei, maar zit inmiddels al 1 seizoen zonder club.
Achteraf makkelijk praten, maar had ie toch beter nog een jaartje bij Cambuur kunnen blijven. Dit had hij aan kunnen zien komen.

financieel onafhankelijk is nu mooi wat bij de nos bezig schuift oek nog lekker

moodygrunn

Berisha zojuist ingevallen bij Zweden in de 91e minuut op de Olympische spelen
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Verrassend dat 'ie nu ineens blijkbaar fit is. Van Club Red naar Club Rio.

hobbes

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2016, 07:10:12
Verrassend dat 'ie nu ineens blijkbaar fit is. Van Club Red naar Club Rio.

Bij ons had hij ook wel 2 minuten mee kunnen doen

PePe

Berisha misschien te snel afgeschreven?

Vlampiep

Citaat van: PePe op augustus 05, 2016, 13:13:07
Berisha misschien te snel afgeschreven?
We hebben allemaal kennis kunnen nemen van zijn onvermogen.
Er zijn echter meer hondjes die Fikkie heten, een naamgenoot is bv keeper en speelt in Italië en heeft nog meegedaan op het EK.
Ik kan mij niet voorstellen dat hij voor het olympisch elftal is geselecteerd, want heeft in het afgelopen jaar bijna geen speelminuten gemaakt.

Galdiano

Toch is het zo.
Heeft hele zomer met een personal trainer door lopen knallen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets