Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

mugel

Citaat van: Oosttribune op juli 07, 2016, 15:38:21
Henk is formeel met wederzijds goedvinden vertrokken en een regeling tot 1 juli. Dit is een nette oplossing voor club en trainer.
Het UWV wijst dan ook zijn verzoek af want opstappen uit eigen beweging of bij wederzijds goedvinden is geen reden voor een uitkering. Als hij daadwerkelijk ontslagen was dan had hij een uitkering gekregen. Henk heeft nu de pijn van het netjes uit elkaar gaan
Dat wederzijds goedvinden is volgens mij inderdaad alleen belangrijk voor het al dan niet ontslag hoeven aanvragen bij het UWV door de werkgever. Voor de ww uitkering gaat het erom of je zelf het initiatief hebt genomen, en daar lijkt het wel op gezien alle berichtgevingen. Mocht in het geheim het initiatief toch vanuit Cambuur zijn gekomen dan heeft UWV nog een reden om geen uitkering te verstrekken. In de laatste 36 weken moet je 26 weken hebben gewerkt. Dus had hij nog ongeveer 10 weken 1 dag in de week (dat is genoeg) de kleedkamers schoon gemaakt, dan had hij misschien meer geluk gehad.  ;)
Maar sowieso vind ik het gejammer van hem hierover in de media m.n. vervelend voor mensen die zo'n uitkering buiten hun schuld echt nodig hebben. Ik vind hem altijd sympathiek, maar dit verdient niet de schoonheidsprijs.

Yellow Army

Citaat van: Oosttribune op juli 07, 2016, 15:38:21
Henk is formeel met wederzijds goedvinden vertrokken en een regeling tot 1 juli. Dit is een nette oplossing voor club en trainer.
Het UWV wijst dan ook zijn verzoek af want opstappen uit eigen beweging of bij wederzijds goedvinden is geen reden voor een uitkering. Als hij daadwerkelijk ontslagen was dan had hij een uitkering gekregen. Henk heeft nu de pijn van het netjes uit elkaar gaan

Ligt eraan wat er in de vaststellingsovereenkomst (=wederzijds goedbevinden) is vastgelegd; initiatief werkgever of werknemer. Dat is bepalend voor het wel of niet recht hebben op WW. Over het algemeen staat hier altijd in dat dit op initiatief van de werkgever is omdat anders natuurlijk geen werknemer zal tekenen.
Area 58

justremco

Marlon Pereira komt naar KFCO Beerschot Wilrijk. De verdediger tekende voor 2jaar en komt over van Cambuur. #KFCOBW https://t.co/Q1ncIRAHx5

moodygrunn

Citaat van: justremco op juli 09, 2016, 11:52:03
Marlon Pereira komt naar KFCO Beerschot Wilrijk. De verdediger tekende voor 2jaar en komt over van Cambuur. #KFCOBW https://t.co/Q1ncIRAHx5

Mooie club voor hem!
In Henk en Sandor we trust

DeBruyne

Vytas naar Portland Timbers...

hydoscc

waar is deze man nu heen?  zag hem van de week nog in de ah xl

Galdiano

Citaat van: hydoscc op juli 19, 2016, 00:51:00
waar is deze man nu heen?  zag hem van de week nog in de ah xl

Aast op club in het buitenland.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Citaat van: Galdiano op juli 19, 2016, 07:50:25
Aast op club in het buitenland.

Zal wel het Oostblok worden en dan na een paar maanden zonder salaris weer vertrekken  8P

koosZevenaar

Niet inpakken aub, is het niet waard.
De grootste miskoop uit de historie
Wat een vreselijke voetballer

Collingwood

Citaat van: koosZevenaar op juli 19, 2016, 09:36:20
Niet inpakken aub, is het niet waard.
De grootste miskoop uit de historie
Wat een vreselijke voetballer

Ja hoor, Narsingh was véél slechter dan Schepers, Schet, Cristovao, De Graaf, enzovoort...  :O
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Area 58


dit is mien club

Citaat van: koosZevenaar op juli 19, 2016, 09:36:20
Niet inpakken aub, is het niet waard.
De grootste miskoop uit de historie
Wat een vreselijke voetballer

jij kon je voetbalverstand wel niet hebben
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Yellow Army

Area 58