Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 24, 2016, 20:00:10
Hoe dan?! Vytas straks aan de slag in de Bundesliga of Ligue 1?

Off-topic:
Elke keer als ik jouw nickname zie moet ik weer huilen  ;( kan je die niet aanpassen?  ;) mooi was die tijd...

On: Vytas wordt bij een van die teams voor de breedte gehaald lijkt me, als het al waar is.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op mei 24, 2016, 20:01:08
Wordt door één of andere Italiaanse site gemeld, eerst dus maar met een korreltje zout nemen.

De site of jouw vertaling van het Italiaans?
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 24, 2016, 20:16:11
De site of jouw vertaling van het Italiaans?

De vertaling van soccernews.nl van het Italiaans.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op mei 24, 2016, 19:59:06
Vytas wordt aan nogal wat (relatief) grote clubs gelinkt: Lille, Fulham, Hertha BSC en clubs uit de Italiaanse Serie B.

zie nergens meer van op die janzen oek 3 jaar contract bij helmond alle respect maar snap er niks van.

Collingwood

Tim Keurntjes naar De Graafschap.
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

Citaat van: Collingwood op juni 03, 2016, 14:48:34
Tim Keurntjes naar De Graafschap.

De Graafschap gaat dus al uit van Jupiler league..  :insane matige speler.

denistel


rudie

Komt hij ook weer 'terug waar het ooit allemaal begon'

De Gast

Heeft hij al getekend bij Harkema?

Cor

Citaat van: De Gast op juni 06, 2016, 09:55:14
Heeft hij al getekend bij Harkema?

Heb jij al een seizoenskaart aangeschaft?

Geelblauwstiens


koosZevenaar

Citaat van: De Gast op juni 06, 2016, 09:55:14
Heeft hij al getekend bij Harkema?
wat ben je toch een ZIELIGE GAST
heb je geen betere dingen om over te schrijven

De Gast

Wie is hier nou sneu Koos? Vanwaar je standpunten continu met capslock kracht bij te laten zetten? Ben je bang anders niet te worden opgemerkt?

Cor

Citaat van: De Gast op juni 06, 2016, 12:45:28
Wie is hier nou sneu Koos? Vanwaar je standpunten continu met capslock kracht bij te laten zetten? Ben je bang anders niet te worden opgemerkt?

Nog geen seizoenskaart?  :O

De Gast

Nee Cor. Voor het eerst sinds een jaartje of 10 het gevoel daar geen haast mee te moeten maken. Voor jouw informatie: met een onderbreking van een paar jaar kom ik nu zo'n 15-20 jaar bij ons mooie clubje dus geen onzin svp over successupporters of gloryhunters.

En mijn goede gevoel hangt er mede vanaf of ik de kans loop deze (inmiddels) veel te beperkte speler komend seizoen weer te zullen moeten aanschouwen.