Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: sccambuurlwdd op mei 17, 2016, 09:03:01
Waarom zou je Barto niet behouden? Hij wordt toch de tweede spits en denk maar niet dat er veel JL-clubs zijn die een betere tweede spits in huis hebben die genoegen nemen met een plek op de bank. Barto is daarnaast een speler met een Cambuur-hart en al een behoorlijke tijd meeloopt. Iedereen weet dat het belangrijk is om zulke spelers in de selectie te hebben.

Dus als je tweede spits bent mag je een zwaar beperkte techniek hebben? Elke kopduel verliezen? Fysieke kracht missen? Altijd met zijn kop naar beneden lopen? Niet kunnen kaatsen.....mut ik nog even doorgaan? Opnokken en rap!!

Bankzitter

Als je dit zo leest is het echt een wonder dat 'ie toch nog 16 goals heeft gemaakt in de Eredivisie.

justremco

Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2016, 20:01:26
Als je dit zo leest is het echt een wonder dat 'ie toch nog 16 goals heeft gemaakt in de Eredivisie.

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...

denistel

Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2016, 20:01:26
Als je dit zo leest is het echt een wonder dat 'ie toch nog 16 goals heeft gemaakt in de Eredivisie.

we mutte 1 hevve die er meer dan 16 per seizoen maakt,

Vedetski

Die spitsen in de top van de JL maken allemaal 20 doelpunten of meer, Barto heeft in 2 seizoenen JL voor Cambuur 15 gemaakt... Die gaat ons niet naar het kampioenschap schieten.

Als je als club uitspreekt voor de top-3 te gaan, moet je daar ook voor inkopen. Zodoende verwacht ik ook een spits die er minimaal 20 inlegt.
:koffie

Collingwood

Citaat van: Vedetski op mei 17, 2016, 23:43:16
Die spitsen in de top van de JL maken allemaal 20 doelpunten of meer, Barto heeft in 2 seizoenen JL voor Cambuur 15 gemaakt... Die gaat ons niet naar het kampioenschap schieten.

Als je als club uitspreekt voor de top-3 te gaan, moet je daar ook voor inkopen. Zodoende verwacht ik ook een spits die er minimaal 20 inlegt.

Volgens mij is er ook niemand die Barto als eerste spits wil.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

zit wat in maar als je eerste spits weg valt wat dan.mutte gewoon 1 voor
de basis hebben en een jongere die er achter staat.die ook lekker kan ballen
en zien goaltjes maakt.laatste keer da ik er nog wat over zeg met barto kom
je voetballend niet verder. dat blijft hard werken om eigen fouten te herstellen
enz en te kort komen als je de kansen krijgt.

Vedetski

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2016, 09:57:11
Volgens mij is er ook niemand die Barto als eerste spits wil.

Dat is ook niet wat ik meende te zeggen. Wat ik probeer te zeggen, is dat ik een nieuwe spits verwacht die wél over dat vermogen beschikt.

:koffie

Voorstopper

Misschien moeten we maar even met B praten :clint dat ze daar in Tilburg nog wel hun best blijven doen.......Nu Twente degradeert...

Vedetski

Ron Janzen naar Helmond Sport. Hij tekent een contract voor drie seizoenen, zo meldt de club op Twitter.

Ook Giovanni Hiwat, die in 2012/2013 bij Cambuur als huurspeler onder contract stond, tekent bij Helmond Sport, hij voor twee seizoenen.

Het ga jullie goed!  :proost
:koffie

PePe

Citaat van: Voorstopper op mei 18, 2016, 17:07:20
Misschien moeten we maar even met B praten :clint dat ze daar in Tilburg nog wel hun best blijven doen.......Nu Twente degradeert...

B kennende, zal hij dit wel doen denk ik.

okkele

Wout droste....Gefeliciteerd.
Het is je gegund.
w:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Vytas wordt aan nogal wat (relatief) grote clubs gelinkt: Lille, Fulham, Hertha BSC en clubs uit de Italiaanse Serie B.
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Collingwood op mei 24, 2016, 19:59:06
Vytas wordt aan nogal wat (relatief) grote clubs gelinkt: Lille, Fulham, Hertha BSC en clubs uit de Italiaanse Serie B.
Hoe dan?! Vytas straks aan de slag in de Bundesliga of Ligue 1?

Collingwood

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 24, 2016, 20:00:10
Hoe dan?! Vytas straks aan de slag in de Bundesliga of Ligue 1?

Wordt door één of andere Italiaanse site gemeld, eerst dus maar met een korreltje zout nemen.
Kalmte alleen kan u redden.